Tatskat

Kauanko pitäisi olla poissa salilta ja kamppailulajireeneistä jos tatuoinnin ottaa? Harkitsin tuohon forkkuun ottamista. Lajeina siis BJJ ja vapaaottelu eli kyseinen kohta ottaa niissä osumaa..

Mikä tuntuu sun mielestä järkevimmältä? Ootko aikasemmin ottanut leimaa? Jos et, niin heti kun olet saanut kuvan ihoosi, ymmärrät miten kauan kannattaa pitää taukoa. Itse sanoisin, niin pitkään kunnes iho parantunut, ei ole arka ja rasvailukerrat vähentyneet. Ota nyt hyvä mies BJJ:stä taukoa se kaksi viikkoa, koska se kuitenkin tekis pahiten tuhoa kuvalle. Kontakti, hikoilu ja kaikenlainen hankaus vahingoittaa tuoretta kuvaa. Haluat varmaan pitää hyvää huolta sijoituksestasi, eikö vain? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole ottanut, sen takia lähinnä kysynkin :) Ja joo, BJJ luultavimmin se suurin vahingoittaja olisi. Täytyy miettiä sopivaa ajankohtaa ja laittaa mustetta käteen ^^

En ole ottanut, sen takia lähinnä kysynkin :) Ja joo, BJJ luultavimmin se suurin vahingoittaja olisi. Täytyy miettiä sopivaa ajankohtaa ja laittaa mustetta käteen ^^

Mulle pisti hyvin perspektiiviin tää visualisaatio:

Bjjmieheltä Bjjmiehelle: Tiedäthän kun tulee jotain tatami-ihottumaa tai semmosta arpea, ja käyt saunassa/uimassa? Tiiäthän minkä näköseksi se menee? Semmonen valkonen hyhmänen paskaläikkä? No siinäpä on miltä sun tatska näyttää kun seuraavana päivänä meet saunaan (lue: Gi päällä 1.5h tatamille painimaan).

Riittävän hyvä perustelu sille että pidän tuon 2 viikon tauon... Eihän se parantumisensa jälkeen enään miksikään mene?

Ei mene. :)

scaled.php

http://imageshack.us/photo/my-images/20/vasenkyynara.jpg/

Tommonen olis nyt sitten pienien duunailujen jälkeen. Eli vasenkäsi on nyt aikas tukossa tavaraa ranteesta kyynärpäähän. Samaa linjaa sitten jatketaan varmaan kyynärpäästä myös ylöspäin.

Joku kysy tossa pari sivua sitten,että mikä muka on sielunvihollinen eli (stna).

Raamatussa tuota kyseistä kaveria kuvataan lohikäärmeenä sekä käärmeenä. Siitä vaan tatuoimaan ihoon tommosia merkkejä.. itse miettisin pari kertaa.

Joku kysy tossa pari sivua sitten,että mikä muka on sielunvihollinen eli (stna).

Raamatussa tuota kyseistä kaveria kuvataan lohikäärmeenä sekä käärmeenä. Siitä vaan tatuoimaan ihoon tommosia merkkejä.. itse miettisin pari kertaa.

wtf?

trolli?

Ei kai krisnu?

Hyi saatana.

Ja kiinalaisessa mytologiassa lohikäärme symboloi mm. voimaa ja hyvää onnea. Ei nyt itselle ensimmäisenä mikään saatana tulis mieleen, mutta meitähän on moneen junaan.

Itellä on muunmuassa lohari selässä ja joku kaunis päivä tervataan Spurgugrammi jalkaan.
Mahtaa siinä olla kirkonmiehillä ihmettelemistä!

Itse en ole raamattua lukenut. En ole kuulunut enää aikoihin kirkkoon. En ole myöskään ateisti. Onnistuneia kuvia ainakin porukoilla kun herättää keskustelua. :dance2:
Jos puhutaan mauttomasta kuvasta niin tässä on mielestäni sellainen...
189255_2036155461545_1173987513_32022608_332395_n.jpg

Edit: enkä tarkoita tuota leppäkerttua...

Mulla ei ihan tottapuhuen verenpaineet heilahda suuntaan eikä toiseen vaikka joku ei omista kuvistani
tykkäis, ja sen jopa päin naamaa ilmoittaisi. Toiset dikkaa mutsista ja toiset tyttärestä.

Mutta venäjällä oli mielenkiintoista huomata miten osa jengistä joka ison tatskan nähdessään ei oikein
tiedä mitenpäin olisi. Tiedä sitten yhdistetäänkö siellä reilummin värjätyt hipit vielä jotenkin mahvia hommiin.

Vittu että on komea leima! :kuola:
Ootko vieläkin tyytyväinen valintaan?
Itelläki tontapasta haussa.

Oho, mites tämä on menny ohi.

Helevatan tyytyväinen khyllä. Jatkoa seuraa jahka saan kerättyä rahat seuraavalle Nipponin reissulle :)

edit:
Ja jotain tämän tyylistä jos kehtais hakkauttaa toiseen käteen:
tattoo_by_chuckie96.jpg

:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom