Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonny sanoi:Miksi? Itselläni molemmissa olkapäissä isohkot tribaalit.
japadahoe sanoi:Munki mielestä tatuoinnilla pitäis olla jonkinlainen idea tai juttu sen takana, ei vaan et osottaa sormella että toi on kiva, ihan kun karkkikaupassa. Kummiskin se kuva pysyy ilman ihonsiirtoa loppuiän siinä.
K0NE sanoi:Ihan herttasen yhdentekevää millanen se kuva on, kunhan itse on tyytyväinen. Ei tatuoinnit tee yhtään sen kovempaa jätkää\muijaa ihmisestä. Jokatapauksessa tatuointi on koriste ihossa (ei kaikkien mielestä) vaikka itse kehittäisi sille jonkun elämää suuremman merkityksen.
japadahoe sanoi:jaa mieliä on moneen junaan, varsinkaan itse en tahtoisi näyttää miltään pelikortilta. Näkee useimmin muijilla olevan samanlaisia esim merihevosia nilkoissa, tai jonkinsorttinen tribali alaselässä. Ja kyllähän melkeen joka toisellä jätkällä on nykyään iho koristettu tribalilla, ei siinä mitään mutta että näkisi samanlaisen tatskan tulevan vastaan, niin kyllähän siinä tulisi spede fiilis. Itelle oon ottanu aikoinani tatskan ensin sen takia että ulkoisesti sopi mulle ja miksei koristanutkin, mutta myöskin sen takia että se antaa mulle sen uniikin yksityiskohdan. Jos olisin halunnut vaan "jotain" siistiä olisin marssinut h&m:ään ja hakenu tribalikuvioidun t- paidan.
Mutta tapansa kullakin sano papukaija joka lensi tuulettimeen, se on mun mielipide.
Gangst3ri sanoi:onko normaalia että väriä lähtee silleen "muroina"?
siis nyt niskassa sellast mustaa roskaa tavallaan. Otin TO.
Oon rasvaillu ja suojannu.
Gangst3ri sanoi:ei kyl näyät ruvelta kun paljon pehmeempää tai sillee.
no täytyy kattoo. toivottavasti ei värit lähe..