Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selkärangassa kaverin suunnittelema tribali ja tollo japsimerkki sen alla.

Jonny sanoi:
Miksi? Itselläni molemmissa olkapäissä isohkot tribaalit.

varmaan siksi, kun se on niin yleistä. jotkut ajattelee että tatuoinnin pitäis olla omaperäinen jne, tai en tie. mut kyllä se jonkinlaisen kuvan antaa jos "käyttää" massatrendituotteita.

Munki mielestä tatuoinnilla pitäis olla jonkinlainen idea tai juttu sen takana, ei vaan et osottaa sormella että toi on kiva, ihan kun karkkikaupassa. Kummiskin se kuva pysyy ilman ihonsiirtoa loppuiän siinä.

japadahoe sanoi:
Munki mielestä tatuoinnilla pitäis olla jonkinlainen idea tai juttu sen takana, ei vaan et osottaa sormella että toi on kiva, ihan kun karkkikaupassa. Kummiskin se kuva pysyy ilman ihonsiirtoa loppuiän siinä.

Ihan herttasen yhdentekevää millanen se kuva on, kunhan itse on tyytyväinen. Ei tatuoinnit tee yhtään sen kovempaa jätkää\muijaa ihmisestä. Jokatapauksessa tatuointi on koriste ihossa (ei kaikkien mielestä) vaikka itse kehittäisi sille jonkun elämää suuremman merkityksen.

K0NE sanoi:
Ihan herttasen yhdentekevää millanen se kuva on, kunhan itse on tyytyväinen. Ei tatuoinnit tee yhtään sen kovempaa jätkää\muijaa ihmisestä. Jokatapauksessa tatuointi on koriste ihossa (ei kaikkien mielestä) vaikka itse kehittäisi sille jonkun elämää suuremman merkityksen.

jaa mieliä on moneen junaan, varsinkaan itse en tahtoisi näyttää miltään pelikortilta. Näkee useimmin muijilla olevan samanlaisia esim merihevosia nilkoissa, tai jonkinsorttinen tribali alaselässä. Ja kyllähän melkeen joka toisellä jätkällä on nykyään iho koristettu tribalilla, ei siinä mitään mutta että näkisi samanlaisen tatskan tulevan vastaan, niin kyllähän siinä tulisi spede fiilis. Itelle oon ottanu aikoinani tatskan ensin sen takia että ulkoisesti sopi mulle ja miksei koristanutkin, mutta myöskin sen takia että se antaa mulle sen uniikin yksityiskohdan. Jos olisin halunnut vaan "jotain" siistiä olisin marssinut h&m:ään ja hakenu tribalikuvioidun t- paidan.

Mutta tapansa kullakin sano papukaija joka lensi tuulettimeen, se on mun mielipide.

Tuo ei vittu mene miun jakeluun, että pitää aina olla joku syvällinen tarkoitus. Siskoni on suunnitellut miulle tribaalit, joten ei varmasti kenelläkään ole samanlaisia (kaikki tribaalit näyttävät samalta eikös).

Se on hyvä, että joku haluaa vaikka minkälaista tarkoitusta ja syvällisiä ajatuksia, mutta ei mulla vaan ole tullut vielä vastaan semmoista mitä olisin pistänyt itselleni. En ole keksinyt mitä syvällistä laittaisin itseeni, ehkäpä sitten joku päivä. En siis hyöki kenenkään kimppuun joka niihin saa laitettua jotain tarkoitusta, hyvä niin. Kyllähän tuommoiseen tribaaliinkin saa halutessaa upotettua tekstiä tai tehtyä tribaalityylisesti ihan jonkun kuvan. Mistä sitä ikinä tietää onko jollain tribaalin omistajalla joku hyvä syy siihen, että on juuri semmoinen. Voihan jollain olla poron kuva ja mie en sitä välttämättä tajua, että miksi, mutta omistajalle poro voi olla jollain tavalla tärkeä.

Ettei menisi ihan riehumiseksi niin omalla kohdalla tykkään tribaaleista ja MINÄ en niihin kyllästy niin helposti kuin johonkin Ahvenen kuvaan. Jos ottaisin jonkun kuva kuvan niin olen sen tyylinen, että saattaisin kyllästyä jossain vaiheessa, tribaali on minun mielestä ajaton. (Minä sen takia vahvistettuna, alleviivattuna ja vinottuna, että kohta joku jo huutelee, että mie en oo samaa mieltä, joten tuo on vain minun mielipide.)

japadahoe sanoi:
jaa mieliä on moneen junaan, varsinkaan itse en tahtoisi näyttää miltään pelikortilta. Näkee useimmin muijilla olevan samanlaisia esim merihevosia nilkoissa, tai jonkinsorttinen tribali alaselässä. Ja kyllähän melkeen joka toisellä jätkällä on nykyään iho koristettu tribalilla, ei siinä mitään mutta että näkisi samanlaisen tatskan tulevan vastaan, niin kyllähän siinä tulisi spede fiilis. Itelle oon ottanu aikoinani tatskan ensin sen takia että ulkoisesti sopi mulle ja miksei koristanutkin, mutta myöskin sen takia että se antaa mulle sen uniikin yksityiskohdan. Jos olisin halunnut vaan "jotain" siistiä olisin marssinut h&m:ään ja hakenu tribalikuvioidun t- paidan.

Mutta tapansa kullakin sano papukaija joka lensi tuulettimeen, se on mun mielipide.

Jep-jep, itsellä tribali vasemmassa forkussa. Itse suunniteltu, eikä vielä tähän päivään mennessä mun hyvin kehittynyt visuaalinen aisti ole havainnut vastaanvanlaista tulleen vastaan. Joo joudun tulla sen verran vastaan mielipiteessäsi etten itsekään ymmärrä harkitsemattomia kuvia, tyyliin toi tossa kansiossa... Tribalit nyt vaan sattuu olemaan basic kuvia, enkä itse hakkaisi yhtäkään tarkkaa kuvaa joka esittää jotain asiaa\ihmistä\eläintä\pääkalloa jne.
-Makunsa kullakin sano koira, kun kissan ...settä nuoli-

Mulla on kolme, vasemman rinnan yläpuolella (kiinalainen merkki), oikeassa lavassa (toinen kiinalainen) ja alaselässä vasemman pakaran yläpuolella (tribal:) Lisää ei kuulemma tarvii ottaa sano mies, mut toisaalta - ei ole tarvettakaan :rolleyes:

Ja tarkennetaan vielä, että toinen kiinalainen merkki on mulle, toinen miehelle (otettu lähes 10 vuotta sitten) ja ton tribalin suunnittelin itse meitin lapsille (tytöt on kuvassa jos oikein osaa katsoa), koko perhe siis tulee mukana, heh! Juu juu ja mitä jos erotaan ja jää miehelle otettu kuva lapaan...noh, ensinnäkään se ei todellakaan haittaa, kukaan ei tiedä mitä siinä lukee ja enpä silti vois koskaan mennä sanomaan etten ois ukkoani rakastanut =) Mutta jospa ei erottas ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ny o viivakoodi niskassa.n. tikkuaskin kokonen.
inkyqueen tattoos oli mesta. hintaa tuli 100e.

vasempaan reunaan sattu enemmän ku oikeeseen. jossain vaiheessa oikeella puolella ei ees tuntenu mitään.

Tribaleilla en tarkoittanu sitä ettei ne olisi siistejä ja etteikö ne olisi kaikki erilaisia , mutta suoraan kuvastosta osottamalla en kuitenkaan ottaisi. Mun mielestä makeimmat kuvat on kolmiulotteisia, näin kerran yhellä jannulla forkussa koneiston joka jokainen koneen osa liikkui kättä vääntämällä.:rock:

Ite haluaisin ottaa tatskan, mutta ikävä kyllä kuuntelen liikaa muiden mielipiteitä.:jahas: Kuvaki on ollu jo pidempään mielessä... Ehkä sit ku täytän sen 18v ni lahjaks ittelleni. :D

onko normaalia että väriä lähtee silleen "muroina"?
siis nyt niskassa sellast mustaa roskaa tavallaan. Otin TO.

Oon rasvaillu ja suojannu.

Gangst3ri sanoi:
onko normaalia että väriä lähtee silleen "muroina"?
siis nyt niskassa sellast mustaa roskaa tavallaan. Otin TO.

Oon rasvaillu ja suojannu.

Varmaan rupi irtoilee.

Gangst3ri sanoi:
ei kyl näyät ruvelta kun paljon pehmeempää tai sillee.

no täytyy kattoo. toivottavasti ei värit lähe..

Juu tsekkaile, kyllä ne sen korjaa jos väriä irtoaa. Tosin se rupikaan ei ole semmoista "perinteistä kovaa", jos/kun sä olet sitä kokoajan rasvaillu.

Tatuoinnista

Eli ihan pari pikaista kysymystä tatuoinnista.. Torstaina on aika varattu tatuoijalle, ja aloin täs miettimään, et a) Kauanko kestää ennen ku voi alkaa punttaamaan taas? ja b) mitä tatuoinnille käy kun iän mittaan lihas kasvaa? Venyykö tatska tai jotain? Oman käsitykseni mukaan ei, mut varmistetaan nyt vielä jos joku viittis kertoa.. :)

Ja kiitokset jo etukäteen vastauksista!

a,riippuu mihin tatuointi laitetaan. b. ei mene miksimään, toki muotoa saattaa muuttaa jos otat tatskan mahaan ja olet laiha, ja jos vanhempana olet tuossa minun avatarin kunnossa, niin kyllähän se vähän on voinut muotoaan muuttaa;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom