Tatskat

Mikä ois Tampereella hyvä paikka ottaa tatuointi? Mad Maxissa kävin joskus vuosia sitten laittamassa napalävistyksen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tytteli sanoi:
Mikä ois Tampereella hyvä paikka ottaa tatuointi? Mad Maxissa kävin joskus vuosia sitten laittamassa napalävistyksen...

Ehdoton paikka on Putka Tattoos, Hatanpään valtatie 12 on osoite. Eli siis linja-autoasemaa vastapäätä. Netistä lisää infoa.

Ainakin minä ja Mike ollaan oltu kovin tyytyväisiä työhön. Miken kuvat on muistaakseni hakannut Ile ja omat kuvat ovat Lindan käsialaa. Suosittelen.

Olen ajatellut hakkaa tekstin "Vivere est militare" kaunokirjoituksella. Tämä taitaa olla virallinen kielen muoto, eikä "Vivere miltare est", niinkuin tuohon joskus törmää.

Tampereella Halossa Aadee ja Tomppa.
Putka myös erittäin hyvä paikka.
Tämä näyttää olevan muidenkin mielipide.
Oma viimeisin on Aadeen tekemä.

Piti taas threadi herättää henkiin kun olen toiseen käteen ottamassa kohtapuoliin:
Edellinen joskus elokuussa otettu: http://img454.imageshack.us/img454/5846/img18987qe.jpg

Lahdessa Custom Graphixissa otettu ja pirun hyvää työtä on Juha tehnyt joten sinne tapani mukaan menen.
Tarkoitus olisi tän vanhan kuvan alapuolelle ottaa hauiksen ympäri: http://img358.imageshack.us/my.php?image=krmetatuointi8qv.jpg

ottaa joku vastaava ketju, jossa vanhan näköinen tai useampi riimulaatta jos joltain löytyy vastaavannäköistä kuvaa niin voisi postata linkkiä kun tuntuu olevan pirun vaikeaa löytää muita kun jotain tavanomaisia piikkilankavirityksiä.

Jos yhtään tuntuu siltä, että saattaisi joskus noita kuvia tulla enemmänkin käsiin, kannattaa miettiä vielä tuota olkavarren ympäröintiä. Isot kuvathan näyttää aina parhailta, joten voi olla ketju tai vastaava sitten ikävästi tiellä. No, oli miten oli, aina kannattaa koristella ihoa musteella.

Kolme tatuointia on tällä hetkellä ja tulossa on koko käden ja osan rintaa peittävä japanilaistyylinen taiteilu.

IRC-gallerian satoa, taitaa vaan olla feikki. Olisi aika kiitettävää asiaanomistautumista:

22012911.jpg

:lentoveehymiö: :kikkelihevihymiö: :dimebag: :rock:

Kuvia löytyy ympäri kehoa tällä hetkellä 23 kpl. Suomen kunniakasta leijonaa teki mieli, mutta se löytyy liian monelta tänä päivänä.:curs:

Rakkain kuvani lasteni ja vaimoni nimen jälkeen onkin Suomen kartta, jossa on KUNNIAKAS SINIRISTILIPPU.

Leijonaa tekee kuitenkin edelleen mieli, mutta todennäköisesti en sitä tule koskaan ottamaan. Haluan, että kaikki kuvani muistuttavat minua jostakin minulle tärkeästä asiasta, enkä näin ollen jaksa katsoa, että jokaisella vastaantulijalla on samanlainen "tatuli", kuten tyttäreni 3.5 v sanoo.

Onko mahdollista, että laittasitte kuvia teidän tatuoinneista?. Itsellä ollut jo reilun vuoden suunnitteilla, mutta en ole löytänyt vielä sellaista oikeaa.

oikee olkapää 2, vasen 1 ja rintalastan päällä 1. kaikki tribaaleja. jos kipu on kivaa niin tuo rintatatska on tod. juhlaa.

tatska tuli otettua. eli vihainen urosleijona vasempaa olkapäähän. on tullu täs mielee et jotka olette ottaneet vuosia sitten jonkun suht tarkan tatskan esim. nyt käteen jonnekki niin onko tatuointi venynyt tai levinnyt jollakin tapaa kun lihakset ovat kasvaneet?

Nyt tarkoitus ottaa yläselkään kuva vielä ennen kesää. Saa nähä kerkiääkö sisko lähettää piirtämänsä kuvan ja miten rahatilanne sattuu olemaan siinä vaiheessa. Tässä ollaan jo reilu vuosi oltu ottamassa tuota kuvaa, mutta aina on jäänyt ottamatta :) Jospa sitä nyt saisi aikaiseksi.

Ookke sanoi:
oikee olkapää 2, vasen 1 ja rintalastan päällä 1. kaikki tribaaleja. jos kipu on kivaa niin tuo rintatatska on tod. juhlaa.

Voe helvetti :D Itellä olisi juuri tarkoitus ottaa rintaan tatuointi. Onko muilla huonoja kokemuksia rintaan kohdistuvista tatuoinneista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom