Tatskat

Pari viikko ite oon ollu levolla tatskan oton jälkeen. Sitku se on kunnossa, eikä hilseile ja tuntuu hyvältä! Kyllä siihen aikaa kannattaa aina varata, jotta parantuu kunnolla. Jälkikäteen sitä on vähän paha parannella jos menee vituiksi (tulehtuu tjsp)

Ei ne siitä miksikään muutu vaikka kasvat. Itekin otin olkapäihin kuvat, joskus vuosia sitten, kun olin läski ja laiha yhtäaikaa, mutta vuosien saatossa noista on tullut vain paremman näköisiä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en pitänyt enkä tule pitämään tatskaamisen takia taukoa. liikkeitä voi vähän muutella(ei esim makaa seljällään jos on lapoihin tatuoitu). Ei ne tatskat miksikään mene vaikka kuin riuhtoisit, kun ne on hakattu niin siellä ne on ja pysyy.3

Tatuointia voit verrata avohaavaan. Että hoida/rasita sitä sen mukaan. Jos otat selkään jotain niin ei nyt ainakaan viikkoon mitään selinmakuulla tehtäviä liikkeitä. Muista ettet sitten raavi tai nypi sitä rupea vaikka kuinka kutisee.
Itselläni ei ole kuvat muuttunut vaikka 20kg on tullut lisää...

RRKalle sanoi:
Ei ne tatskat miksikään mene vaikka kuin riuhtoisit, kun ne on hakattu niin siellä ne on ja pysyy.3

No saattaapi ruven revetessä ennen aikojaan väriä lähteäkin mukana. Tästä olen 100% varma ja on mutua parhaimmillaan muttei tarvita linkkejä Finlexiin.

Herra 47 sanoi:
Tatuointia voit verrata avohaavaan. Että hoida/rasita sitä sen mukaan. Jos otat selkään jotain niin ei nyt ainakaan viikkoon mitään selinmakuulla tehtäviä liikkeitä. Muista ettet sitten raavi tai nypi sitä rupea vaikka kuinka kutisee.
Itselläni ei ole kuvat muuttunut vaikka 20kg on tullut lisää...

Sama täällä vaikka tuli n.30kg lisää. Lähti yli 30kg, tuli taas sama takas jne. :)

Kyllähän noi leimat vuosien saatossa muuttuu, ainaki haalistuu jonkin verran. Toisilla enemmän, ja toisilla vähemmän. Riippuu tosiaan siitä mitä on ottanu ja minne.

L&N sanoi:
No saattaapi ruven revetessä ennen aikojaan väriä lähteäkin mukana. Tästä olen 100% varma ja on mutua parhaimmillaan muttei tarvita linkkejä Finlexiin.

Senhän takia tattoojalla käydään kotvasen kuluttua uudelleen ja väritetään laikut uudestaan. Kuuluu takuseen paikassa jossa asioin.

Edit. Ja tää nyt ei sitten tarkota, että työnjälki olisi huonoa tai kuva olisi hosuen tehty.

Avohaava my ass. Nyrkkisääntönä on että ellei liikkeessä mikään hankaa tai paina tatskaa niin sillon ei haittaa. Toisaalta mitäs siitä jos kerran elämässä pitää 2 viikon tauon, onpahan ainakin hyvä tekosyy :D

El Capo sanoi:
Senhän takia tattoojalla käydään kotvasen kuluttua uudelleen ja väritetään laikut uudestaan. Kuuluu takuseen paikassa jossa asioin.

kuuluu luonnollisesti takuuseen varmasti useimmissa paikoissa. Mutta ei varmasti ole iso juttu hoitaa kuvaansa sen pienen hetken ajan kunnolla niin eipähän tarvitse juosta samaa kuvaa värittämässä useaan kertaan. Jokainen tässäkin tietenkin tyylillään.

Maxist sanoi:
Kyllähän noi leimat vuosien saatossa muuttuu, ainaki haalistuu jonkin verran. Toisilla enemmän, ja toisilla vähemmän. Riippuu tosiaan siitä mitä on ottanu ja minne.

Haalistuminen riippuu myös, mitä värejä on käytetty. Kirkkaat värit haalistuu nopeempaa ku tummat.

Luulin että jackass82 heitti herjalla noi tatuointinsa aiheet...mut kai ne on totta...voi herran jumala!
Meitä on aina ollut joka junaan.
:offtopic:
Kysyin joskus tutulta tatuoijalta kuka noita suomileijonia oikein ottaa...
Vastaus oli hyvin selkeä: "sellaset vatipäät jotka ei tajua ettei suomessa mitään leijonia kasva", "ottais vaikka karhun...kyllä se aina leijonen voittaa" :thumbs: :lol2: :thumbs:

Itse aiheeseen, iteltä löytyy kanssa 3 tauointia...Mitä isompi, sitä kauniimpi.
Luonnollisesti :kippis1:
Sellanen tulitikkuaskin/nyrkin kokoinen kuva näyttää suomalaisessa kananlihassa aika tylsältä...tai riippuu miten se on sijoiteltu.
Itse sijoittaisin mielummin keskelle (lapaluiden väli, niska, alaselkä)kroppaa, eikä toispuoleisesti (tyyliin toinen käsi tai pakara tms.)
Näin kroppa on helpompi tasapainottaa tulevilla kuvilla.

Smooth sanoi:
Haalistuminen riippuu myös, mitä värejä on käytetty. Kirkkaat värit haalistuu nopeempaa ku tummat.

Väreissä/niiden haalistumisessa on myös järkyttäviä eroja eri valmistajien välillä.

Oikeassa sääressä köynnös nilkasta polven yläpuolelle. Ensimmäinen, ainoa ja viimeinen. Nimim. 10cm tehty ja taju pois...

morgaise sanoi:
Oikeassa sääressä köynnös nilkasta polven yläpuolelle. Ensimmäinen, ainoa ja viimeinen. Nimim. 10cm tehty ja taju pois...

Ohhoh...mitä tapahtu? muistitko hengittää? saitko jonkun kohtauksen?
Itseäni tatuoitu pikasen laskutoimituksen jälkeen 14+ tuntia...ilman oireita.
Välillä sattuu enemmän, välillä hieman kutittelee...riippuu myös kuka on hakkaamassa...

En oikein tiedä, mitä tapahtui. Sattui saakelisti, ja yhtäkkiä tuli aivan hirveä olo, karmea tuskanhiki ja vatsa heitti volttia. Ehdin just kysyä, onko täällä wc´tä, ja voisinko käyttää sitä, ja sitten seuraava muistikuva onkin kun tatuoija tunkee suuhun halvatun makeaa mehua lusikallinen kerrallaan. Ilmeisesti kipuaistimus yhdistettynä hermostumiseen sai aikaan kohtauksen, joka nyt vuosia sitten on "vakiintunut" paniikkihäiriöksi. Mutta tästä tatskasta on liki seitsemän vuotta aikaa, ehkä nyt jo kestäisi ottaa uuden, mene ja tiedä. Taidan kuitenkin jättää väliin, tämä on kokonsa ja mallinsa puolesta söpö yksistään.

morgaise sanoi:
En oikein tiedä, mitä tapahtui. Sattui saakelisti, ja yhtäkkiä tuli aivan hirveä olo, karmea tuskanhiki ja vatsa heitti volttia. Ehdin just kysyä, onko täällä wc´tä, ja voisinko käyttää sitä, ja sitten seuraava muistikuva onkin kun tatuoija tunkee suuhun halvatun makeaa mehua lusikallinen kerrallaan. Ilmeisesti kipuaistimus yhdistettynä hermostumiseen sai aikaan kohtauksen, joka nyt vuosia sitten on "vakiintunut" paniikkihäiriöksi. Mutta tästä tatskasta on liki seitsemän vuotta aikaa, ehkä nyt jo kestäisi ottaa uuden, mene ja tiedä. Taidan kuitenkin jättää väliin, tämä on kokonsa ja mallinsa puolesta söpö yksistään.

Itse kanssa tutuksi tullut paniikkihäiriön kanssa. Tällä hetkellä ilkeet vierotusoireet 230päivän lääkityksen lopettamisen jälkeen.
Omasta mielestäni jos alkaa pelkäämään sellasia paikkoja joissa on sattunut jotain ikävää johtaa juuri tuollaiseen.
Eli ei muutakun kokoselän tatskaa ottaa niin pääsee siitäkin yli :kippis1:

edit: kolkyt postia täynnä...vielä 70 ja kolmen vuoden "viikkorahojen" säästö niin voin liittyä viiaipii-jäseneks :D

Oon päättänyt että otan, mitä otan ja mihin, mutta onko turussa muita hyviä mestoja kuin individual ink? tuonne meinaan 6kk jono!

Meinasin ottaa kolme kyykäärmettä koko käden pituudelta niin että niiden päät on tuolla selässä. 3 ennalta valkattua riimua forkkuun ja niskaan "Kami no kaminari".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom