Tatskat

No offense, mutta ei tuo nyt kovin vakuuttava ole. Linnut ihan kivoja, mutta esim. kasvokuvat on karmeita. Esim. Marilyn ja Hector. Voi luoja, anteeksi vain.

Juu, vähän samaa mieltä. Monet tommoset vähän new school -henkiset värikuvat on oikeinkin mukavannäkösiä, mutta sitten taas noi potretit ei ainakaan omaa silmää oikein miellytä. Värien käyttö taitaa olla hyvin hallussa, samoin kuin itse tatskaamisen tekniikka, mutta ihan ku noi potrettien piirtotaidot ois vähä hmmmm...
...miten sen ny kauniisti sanois, erikoiset...

Esim. toi Ron Jeremy näyttää mun mielestäni joltain transulta.

Mut toi kamerakuva on törkeen hieno, samoin kuin pöllö, bloody geisha, cow, old school rose ja oikeastaan just noi kaikki new school värikuvat on kyl tosi jees. Potrettia en hakis, mut uuttakoulua kyllä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuskimpa gullervo joka linkkiä halusi, haluaa ottaa potrettia ekaks kuvakseen? (tai emmä tiiä mitä ottaa) hänelle lähinnä toi oli linkattu.

Joo onhan noi vähän yliampuvia noi potretit, mutta kyllä toi värien käyttö puhuu puolestaan. Jotenkin sellanen fiilis että tykkää laittaa väriä potretteihin niin se vähän luo sekavuutta mutta kyllä mä menisin tonne ilman vastaväitteitä ottamaan kuvaa ja maksaisinkin vielä!

esim. toi koira on aika helvetin hyvin tehty, ainakin omaan silmään jos potretteja katotaan, ei oo väreillä pilattu kuten noi muut. tämä siis: http://th09.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/364/7/0/danish_dog_by_pekkapakasteherne-d361078.jpg

Kyllä nyt harmittaa vähäsen....Helsinki Inkissä yksi belgialainen kuvaaja otti kuvan mun reiden pinupista ja olkavarren kuvasta. En tiennyt yhtään että mitä niille kuville tapahtuu, mutta annoin silti artistien tiedot että kuka tehnyt minkäkin kuvan. No nyt sitten tää kuvaaja on julkaissut sen pinup kuvan yhdessä tatskalehdessä ja ilmoittanut väärän tekijän siihen. :( Harmittaa niin paljon sen tekijän puolesta, koska ois tosi siistiä linkittää sille se kuva ja juttu, mutta ei sitä nyt kehtaa tehdä. Voi belse soikoon...

Linkitä silti? Voihan se ottaa yhteyttä lehteen ja katkoa huhuilta siipiä... ja edes seuraavassa lehdessä tehdä korjauksen tietoihin.

Kauhee kuvakuume! Pitänee odottaa syksyyn silti.

Mullakin kävi ekalla kerralla "helosanit" ja värit jäi housuihin kerran, no nyt oon viisaampi rasvailun suhteen.

itse tulin juuri tatuojalta ja pian saadaa sketchii karpista jos en väärin muista niin mitat oli
26cm pitkä ja 21cm leveä, eli puolet hauiksesta tulee peittyy siihen + sit aaltoja ja jotain pientä härpäkettä, alkaa jännättää jo millasta sieltä tulee ;)

No offense, mutta ei tuo nyt kovin vakuuttava ole. Linnut ihan kivoja, mutta esim. kasvokuvat on karmeita. Esim. Marilyn ja Hector. Voi luoja, anteeksi vain.

No offence, mutta jos 2 kuvaa aika monesta muusta ei miellytä niin onko homma silloin ihan p:stä ? Mun mielestä tuolla on 95%:sti kyllä komeaa settiä.

Linkitä silti? Voihan se ottaa yhteyttä lehteen ja katkoa huhuilta siipiä... ja edes seuraavassa lehdessä tehdä korjauksen tietoihin.

Olen laittanut viestiä tekstin kirjoittajalle, kuvan ottajalle ja lehteen. Nyt odottelen että vastaavat jotain sieltä. En oikeasti halua infota artistiä tommosesta asiasta, missä tehty moka, koska ei se silleen hyödytä sen työtä eikä fiilistä millään tavalla. Okei, kuva lehessä mut väärä nimi. Sama kuin piirrät kuvan, se julkaistaan ja jonkun toisen nimi sun tilalla. Olisi hienoa saada oikeata krediittiä tuolle tekijälle. :) Nyt ootellaan vastausta lehdestä...

Olisko kellään tiedossa mistä löytäis netistä "fantasia" enkeleiden kuvia tai valmiita tatuointi pohjakuvia vai mitä ne nyt on? Ei hirveesti löydy tuolla googlen kuvahaulla, yhden olen sillä löytäny mut olisi parempi kun olisi vähän enemmän mistä valita.
Tarkoitus olisi ottaa olkapäähän joku sellainen tuohon pojan kuvan viereen.

Olisko kellään tiedossa mistä löytäis netistä "fantasia" enkeleiden kuvia tai valmiita tatuointi pohjakuvia vai mitä ne nyt on? Ei hirveesti löydy tuolla googlen kuvahaulla, yhden olen sillä löytäny mut olisi parempi kun olisi vähän enemmän mistä valita.
Tarkoitus olisi ottaa olkapäähän joku sellainen tuohon pojan kuvan viereen.

hae Sketch:ejä tällaset ainakin mä löysin:
http://www.google.com/search?um=1&h...upl=10861l12916l0l9l8l1l4l0l0l215l485l0.2.1l3

No offence, mutta jos 2 kuvaa aika monesta muusta ei miellytä niin onko homma silloin ihan p:stä ? Mun mielestä tuolla on 95%:sti kyllä komeaa settiä.
Kerroin vain kaameimmat esimerkit. Jälki on mun silmään hirveetä, niitä esimerkkejä olisin voinut tuoda esille muitakin.
En tuolle miehelle kantaisi rahojani. Jos sinä aiot kantaa omasi, niin anna mennä vaan, ei mun mielipide sinua estä.

Kerroin vain kaameimmat esimerkit. Jälki on mun silmään hirveetä, niitä esimerkkejä olisin voinut tuoda esille muitakin.
En tuolle miehelle kantaisi rahojani. Jos sinä aiot kantaa omasi, niin anna mennä vaan, ei mun mielipide sinua estä.

Näimpä, mielipide ja p**sereikä, jokaisella semmoinen on. Niin ja en oo tuonne rahojani kantamassa, kun en ole tatuointiakaan ajatellu.

Olen laittanut viestiä tekstin kirjoittajalle, kuvan ottajalle ja lehteen. Nyt odottelen että vastaavat jotain sieltä. En oikeasti halua infota artistiä tommosesta asiasta, missä tehty moka, koska ei se silleen hyödytä sen työtä eikä fiilistä millään tavalla. Okei, kuva lehessä mut väärä nimi. Sama kuin piirrät kuvan, se julkaistaan ja jonkun toisen nimi sun tilalla. Olisi hienoa saada oikeata krediittiä tuolle tekijälle. :) Nyt ootellaan vastausta lehdestä...

No juu, eiköhän se ole hyä noin. Toivottavasti korjaavat niin joku ei saa aiheetonta kredua itselleen..

P1060757.JPG

Mitähän tatuointi mahtaa tarkoittaa ? :wtf::wtf:

Lasse, INDIVIDUAL INK.

Huomenna tai ensi viikolla ottamaan kuvaa :D

Aivan tietämättömänä nyt kysyn, että onkos se kovin järkevää ottaa vielä näin kesäaikoihin tatuointia tuonne käsivarteen? Sillä vaan, kun eräs tuttava sano, että näihin aikoihin ei oo mitään ideaa tatskaa ottaa, ku sen verran varmasti tulee hikoiltua ja se tatuointi saattaisi haalistua :l?

Aika jeesustelua jos ei kesällä voi ottaa, ei se nyt haalistu yhtään sen enempää kuin talvellakaan, itse otin 2 viimekesänä ja ei mitään ongelmaa haalistumisen kanssa.
Järkikäteen tietty että jos otat huomenna kuvan niin ei varmaan kannata huomenna mennä sitten biitsille makoileen, itse olin festarilla 2vkon päästä kun oli kuva nakutettu ojentajaan ja forkkuun ja sai vitusti aurinkoa.

Eli suojaa se auringolta ja rasvaa + pese montakertaa päivittäin ja käytä löysää paitaa jos paita voi siihen hiertää, ei varmana tapahdu mitään väreille!

^Samaa mieltä. Hyvin pysty ottamaan kaulan täyteen, vaikka aurinko paistoikin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom