On hieno!
Perhana pitääkö tässä nyt syksyllä ottaa full sleeve. Jättää telkkari+muut hömpät ostamatta ja koristella vasen käsi :D
Ei mitään materiaalia. Ne ei kestä, eikä niitä saa hautaan. Tatskat saa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On hieno!
Perhana pitääkö tässä nyt syksyllä ottaa full sleeve. Jättää telkkari+muut hömpät ostamatta ja koristella vasen käsi :D
Kuka teki ?
On hieno!
Pointsi tos auringon välttämisessä on se, ettei se iho palaisi kun tauointi on tuore eikä ole vielä parantunut. Tatuoinnista itsestään ei auringonvalon vaikutuksesta ala värit haalistua, ainakaan tänä päivänä. Ostin ite tänään jtn Miami Ink aurinkosuojavoidetta (kerroin 30), jonka pitäis sitä ihoa suojata ja hoitaa. Lupashan tuo värejäkin kirkastaa. Saa nähä onko ihan humpuukia koko tökötti
Niin, ja tänään oli siis kolmas ja alunperin piti olla myös viimeinen nakuttelu käsivarteen. Mutta mutta, työ on osoittautunut tekijää mahtavammaksi ja viekin vielä 4. kerran :D Lauantaina koko proggis ois sit valmis, vihdoin ja viimein. Tekis mieli jo laittaa kuvaa tosta keskeneräisestä - päälipuoli kädestä siis valmis, notta miksei kuvaakin sit illemmalla kun kalvon saa oottaa veke
Hohhoijaa, en nyt jaksa hirveen syvällisiin mennä, mutta vähän kyllä vedät mutkia suoraksi tuossa "ettei aurinko haalistais tän päivän värejä". On ne värit toki parantuneet, mutta kyllä ne edelleen haalistuu ja muuttuu UV-säteilyn vaikutuksesta.
Esim. joissain tatuointiväreissä käytetään polymeerejä, samoja kuin automaaleissa. Autot haalistuu auringossa, samoin kuin tatuoinnitkin. Hitaammin vain kuin joskus muinoin.
Vähän huonoja lähteitä, melkein perusteluiksi riittäisi, että mikä tahansa väripigmentti haalistuu UV-säteilyssä, mutta lähteitä silti:
http://www.saveyourtattoo.com/whytattoosfade.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Tattoo_ink
Edit. Ja ihan hemmetin siisti lohari! Jartsa on ihan turhan aliarvostettu, tekee tosi hienoja kuvia potreteista ties mihin!
Itelläni yks Jartsan tekemä yksinkertainen kuva vuodelta 2006 ja edelleen olen tyytyväinen.
Ei mitään materiaalia. Ne ei kestä, eikä niitä saa hautaan. Tatskat saa :D
No onhan se ;) Ja anna mennä, ittensä koristaminen on paljon antosampaa :D
Onko yläselkä kallis paikka tatuoinnille?
Mulla alkaa loma viikon päästä ja silloin todennäköisesti ilmestyy ensimmäinen.
No mutkun mutkia on niin kiva suoristella. Ja lähinnä nyt tolla tarkotin, et ei sitä auringossa olemista nyt tarvia välttää kuin ruttoa. Mä nyt en itse pidä auringon ottamista (enää) muutenkaan terveellisenä ihoa ajatellen, niin tottakai siinä missä ihokin alkaa sen vaikutuksesta muuttua niin varmasti se tatuointikin siinä kärsii. Mut ei nyt varmaan tarvitse kauhulla sitä pelätä, että jos vietät auringossa kohtuullisia määriä ja edelleen suojaat sen tatuoinnin hyvin, niin ei se väri siitä nyt hetkessä varmasti pois tipaha. Kohtuus siis kaikessa Ja kyllähän noi nyt muutenkin tuppaa vuosien saatossa haalistua, ilman aurinkoakin. Peace.
Jartsa on kyllä ihan vitun taitava kaveri imo. Lähinnä tykkää nykyään noita realistisia juttuja tehdä, mutta mun kohdalla onneksi teki poikkeuksen Seuraavan kuvan ajattelin sillä kans ottaa, ehkä kuvan mun koirasta tms.
Olisko kellään tiedossa mistä löytäis netistä "fantasia" enkeleiden kuvia tai valmiita tatuointi pohjakuvia vai mitä ne nyt on? Ei hirveesti löydy tuolla googlen kuvahaulla, yhden olen sillä löytäny mut olisi parempi kun olisi vähän enemmän mistä valita.
Tarkoitus olisi ottaa olkapäähän joku sellainen tuohon pojan kuvan viereen.
En ole löytäny tuollakaan yhtään hyvää kuvaa. Onko esim. tuollaisia Luis Royo aiheisia fantasi kuvien tekiöitä jotain muitakin? Hienoja kuvia mut ei löytynyt oikein sellasta sopivaa enkeli kuvaa minkä voisi ottaa.hae Sketch:ejä tällaset ainakin mä löysin:
http://www.google.com/search?um=1&h...upl=10861l12916l0l9l8l1l4l0l0l215l485l0.2.1l3
Mua alko ihan törkeesti mietityttämään tässä yks päivä, et mitäs sit ku on pyylevä 70-vuotias pullantuoksunen mummo ja lapsenlapset kysyy, että mitä noi on. Viittiikö sitä sittenkään ottaa pääkallokuvaa, kun se nyt sopis, mutta ei sovi aina? :D Onko tää liian syvällistä pohdintaa?
Mitä mieltä porukka on muuten tatuointien merkityksistä ja symboleista? Onko joku ehdottomasti sitä mieltä, että kuvalla on oltava tarina ja syy? Entä onko niitä, joiden mielestä hienot kuvat on jo syy itsessään hakata ne ihoon?
Muuttuuko merkitys iän tai elämäntilanteen myötä?
Mua alko ihan törkeesti mietityttämään tässä yks päivä, et mitäs sit ku on pyylevä 70-vuotias pullantuoksunen mummo ja lapsenlapset kysyy, että mitä noi on. Viittiikö sitä sittenkään ottaa pääkallokuvaa, kun se nyt sopis, mutta ei sovi aina? :D Onko tää liian syvällistä pohdintaa?