Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sano se Herra Ruttenille!

basrutten_lmajor-431.jpg

Siis kämmenselässä, eikä kämmenessä :D

Mitäköhän vittuaa mä sekoilen.. Kai tääl mun kämpäs on vaan niin VITUN KUUUUMAAAaaaaaa

Siis kämmenselässä, eikä kämmenessä :D

Mitäköhän vittuaa mä sekoilen.. Kai tääl mun kämpäs on vaan niin VITUN KUUUUMAAAaaaaaa

Kyllä se kämmenselässä pysyy. Pitää vaan olla varovainen parantumisvaiheessa sen kanssa. Itellä oikean hanskan kuva jatkuu kämmenselkään, mitä jatketaan eri kuvalla kuun lopussa sormiin asti. Oikeassa taskussa en säilytä tavaroita viikkoon :D .. Nykyisen artistin kuvat parantuvat neljässä päivässä.

Joo, meikältäki lähti kämmenselästä parin päivän päästä vitusti väriä... Kohta lisätään.

Ja tosiaan, kannattaa kattoa vähä ettei hinkuta sit kuvaa esim. ku otat tavaroita taskusta. yms :D

Juu ei tarvii tollasiin kohtiin kyllä leimaa ottaa.. Kyynerpää oli yksinomaan värikuvana vitun haastava, kesi vielä valkoista pientä silppua varmaan puoltoista-kaks viikkoa kuvanoton jälkeen ja rauhottui vasta kun punasella bepalla sitä siveli useaan kertaan päivässä, kuivuu ilmeisesti niin paljon ettei normi helosanit siinä kauaa kosteuta.

Aiemmin tuossa jo sivuttiin tätä rasva-asiaa, mutta kerrataampa nyt siitä huolimatta: Mikä on se tän hetken trendi, rasvataanko vai ei ja jos rasvataan niin millä rasvalla?

nimim. ylihuomenna taas

Perkele kun itseänikin himottaisi ottaa tatuointi jo, mutta pakko malttaa odottaa sinne syksyyn niin ei tarvitse niin paljon varoa sitä aurinkoa, kun tykkään ulkona olla muutenkin näin kesällä. Ja saa vielä vähän lisäaikaa olkapäiden pumppaamiseen. :D

Itse meinasin kaaos tähden ottaa.
Chaos+Symbol.jpg

Tällainen symboli siis kyseessä jos joku ei tiennyt.

Onko tolla jotain syvempää merkitystä/ tarkotusta?

@ Sumu

Tuosta on vähän kaksi koulukuntaa. Vanhan mukaan sitä rasvaa laitetaan (ja nimenomaan rasvaista rasvaa). Kun taas sitten nykyisin monet eivät enää rasvaa laita.
IMO kaikista paras systeemi on antaa tatskalle paljon happea, eli ei pistää siihen rasvaa. Jos tuntuu kuivalta niin sinistä bepanthenia päälle sitten vain.

Toistan nyt vielä itseäni ja omia kokemuksiani:
Ekoihin kuviin käytin rasvaa (helosan) : Väriä lähti ja paljon. Paraneminen kesti kohtuu pitkään.
Viimeisimpiin en ole käyttänyt rasvaa : Väriä ei ole lähtenyt ollenkaan, vaan parissa päivässä kuvan ottamisesta siitä päältä on irronnut sellainen paperinohut valkea "rupi" jossa väriä ei ole mukana ollut.

Näillä kokemuksilla, ja myös kavereiden samoilla kokemuksilla, en näe yhdenyhtä syytä palata tuohon ensimmäiseen menetelmään.
Eli jos jotain, niin sinistä bepanthenia ja paljon varovaista pesua.

@ Sumu

Tuosta on vähän kaksi koulukuntaa. Vanhan mukaan sitä rasvaa laitetaan (ja nimenomaan rasvaista rasvaa). Kun taas sitten nykyisin monet eivät enää rasvaa laita.
IMO kaikista paras systeemi on antaa tatskalle paljon happea, eli ei pistää siihen rasvaa. Jos tuntuu kuivalta niin sinistä bepanthenia päälle sitten vain.

Toistan nyt vielä itseäni ja omia kokemuksiani:
Ekoihin kuviin käytin rasvaa (helosan) : Väriä lähti ja paljon. Paraneminen kesti kohtuu pitkään.
Viimeisimpiin en ole käyttänyt rasvaa : Väriä ei ole lähtenyt ollenkaan, vaan parissa päivässä kuvan ottamisesta siitä päältä on irronnut sellainen paperinohut valkea "rupi" jossa väriä ei ole mukana ollut.

Näillä kokemuksilla, ja myös kavereiden samoilla kokemuksilla, en näe yhdenyhtä syytä palata tuohon ensimmäiseen menetelmään.
Eli jos jotain, niin sinistä bepanthenia ja paljon varovaista pesua.

Tässäpä ne tärkeimmät on tiivistetty.

Itse lisään sen verran, että taannoin vaihoin sinisen Bepanthenin vastaavaan suomalaiseen Bevitaan, joka myöskin sisältää Bepanthenin tavoin B-vitamiinia (Dexpantholi), sekä lisäksi vielä Keramideja (Ihon luonnollisia ainesosia). Ainut voide, jossa on noita kahta ainesosaa, sekä rasvaa aivan minimaalinen määrä. Sen huomaa jo siitä, että kun sen levittää, niin se on sellaista kirkasta, juoksevaa. Ei paksua, ei kiiltävää.

Ite tulin siihen tulokseen, että jatkossa ehdottomasti kevyempää Bevitaa (Ei sitä öljyistä versiota) Toimii ihan sairaan hyvin, kantsii testata. Jotain 6e maksaa tuo pikkutuubi ja se kyllä riittää kuvaan, kuin kuvaan jos meinaat rasvata.

Tuota rasvaa voi muutaman kerran pyyhkästä kuvaan jos tuntuu että kuivaa liian paljon ja rupeaa kiristelemään.

http://www.bevita.fi/bevita.html

Mulle neuvottiin laittamaan punasta bepanthenia, ja sitähän sitte hölvättii pari viikkoo ja kyllä lähti väriäki aika pirusti :D Ei onneks siis mitää koloja tms jääny itse kuvaan mutta värjäyty monta paitaaki ton kuvan takia ku siitä vaa irtos sitä mönjää

edit: eli siis varmasti paranee paremmin kun ei paljo rasvaile ja antaa ihon hengittää

Onko tolla jotain syvempää merkitystä/ tarkotusta?
No siis kaaos, jota tuo symboli esittää on kuvaa jossain määrin aika tarkasti omaa elämäntyyliäni, itseäni ja asioita joita arvostan (Muutos, vapaus jne.) Lyhyesti sanottuna otan tuon symbolin, koska se on varmaan se kaikkein itseäni "lähimpänä" oleva symboli. :P

itsellä olis tarkotus ottaa jonkinlainen kuva kesän jälkeen, ja kun kyseessä on ensimmäinen tatuointi niin haluaisin mielipiteitä/kokemuksia/suosituksia oulu-kemi-tornio alueen tatuoijista ja tatuointien laadusta. kiitän jo näin etukäteen !

jos nyt tuhannen kerran puidaan sitä rasvausta niin itse oon todennut parhaaksi tavaksi parantaa tatuoinnit (huom henk.koht)

Ekat 3 pv rasvaa kunnon rasvaisella rasvalla ( pun. bepanthen) ja pesee ~3-4 krt päivässä, ja pitää pientä rasvakerrosta jatkuvasti koska tä on kriittisin aika tulehdukselle, oon vielä puhistanut kuvan jos kuva on paikoissa esim. pohje suihkutellut parit ekapäivää kun tatuointi vuotaa vielä Aseptinia pesun jälkeen ja antanut imeytyä sen ja pyyhkinyt pehmeällä pyyhkeellä ylimääräset pois, tää puhdistaa sen kuvan hyvin jos paikka on altis bakteereille esim käsivarsi, taikka jos se laahaa esim lahkeeseen tai paitaan.

Tän jälkeen noin 2vkoa sinistä pebanthenia tai jotai muuta kosteuttavaa voidetta ainakun on pessyt tatuoinnin.

itse parannellut 2 kertaa tolla tavalla ja aivan loistavaa jälkeä esim pohje tatuointi ei kutinut ollenkaan missään vaiheessa parantumisen aikana. toisin kun eka tatuointi ojentajassa kutisi 3 viikkoa kun rasvasin pelkästään punasella bepanthenilla kun tatuoja näin neuvoi.

Jebou se mitä siitä lähti oli parantunutta ihoa jossa oli sitä väriä ja sitä lähtee yleensä aina parit eka päivää siitä kuvasta, sille ei voi mitään ellet pyyhi kokoajan sitä mitä ei sitten taas todellakaan kannata tehdä. ihan sama millä rasvaat aina vuotaa jonkin verran väriä.

Kyllä nyt harmittaa vähäsen....Helsinki Inkissä yksi belgialainen kuvaaja otti kuvan mun reiden pinupista ja olkavarren kuvasta. En tiennyt yhtään että mitä niille kuville tapahtuu, mutta annoin silti artistien tiedot että kuka tehnyt minkäkin kuvan. No nyt sitten tää kuvaaja on julkaissut sen pinup kuvan yhdessä tatskalehdessä ja ilmoittanut väärän tekijän siihen. :( Harmittaa niin paljon sen tekijän puolesta, koska ois tosi siistiä linkittää sille se kuva ja juttu, mutta ei sitä nyt kehtaa tehdä. Voi belse soikoon...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom