Huomenna pääsee nauttimaan tuskaisesta ihanuudesta Meikäläisellä eka otettu 18 vuotiaana ja nyt sitten 4 tulossa.
4 tulossa :O WTF..... Pidän kyllä ideasta, salettiin joku vielä pääsee kuittailemaan kolmen kympin kriisistä ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna pääsee nauttimaan tuskaisesta ihanuudesta Meikäläisellä eka otettu 18 vuotiaana ja nyt sitten 4 tulossa.
4 tulossa :O WTF..... Pidän kyllä ideasta, salettiin joku vielä pääsee kuittailemaan kolmen kympin kriisistä ;)
Vidales tässä mitään kriisejä ole, odotin vain et saan ton mahan vähän pienemmäks ni kehtaa mennä sille kohtaa hakatuttamaan. Ois ihan hirveetä jos joku ventovieras käsittelis löysää pömppöä ;)
Tarkemmin ajatellen mulla on kyllä jo seuraavat 4 myös tiedossa et et.... Ehkä se kriisi on pukannu tännekki sitte.
On mullakin ollut jo pidemmän aikaa tiedos mitä kylkeen tulee. Se vaan ottaa useamman hakkuu kerran joten jätän sen talviaikaan ku ei kesällä oo kiva keskeneräitä kantaa. Tosin hieman se vaatii vielä rohkeuden keräämistä et uskallan niin ison ottaa mutta eiköhän mieli muutu ku saa ton masun pois alta
kiva paikka tehdä kuvaa Ei paljon nukuta eikä jututa. Ite ainaki otan niitä pitkin vuotta millon vaan on aikaa ja rahaa. Kyllä niitä kesällä voi ottaa ihan yhtä hyvin kun talvellakin. Muistaa vaan hoitaa ne ja suojata.
Kaulaa odotan innolla, niska ei ollut olleskaan kivulias eikä se maha vaikka niin huhuttiin.
No mä oon käsittänyt et ylämaha on kivuliaampi kuin alamaha, en sitten tiiä ku ite en ole kokenut. Niska oli mulla ensimmäinen mitä hakattiin ja tuntu lähinnä turtumisen jälkeen ku ois jollain laitteella hieronut.
No mul on kuramaha ni sinne ei tunnu olleskaan, nukuin puolet siitä ajasta ku sitä tehtiin. Niska tosiaan oli yhtä kivuton ku jonku hauiksen kuvittaminen.
Taisin yleistää aika paljon. Aika yksilöllisiä nuo varmaan on, että mikä sattuu ja missäkin kohtaaNo mitvit. Mulla ainaskin sattu tohon hauberiin ihan helkutisti :wtf: Mul on sit vissii alhanen kipukynnys tai jtn...olkapäähän ja ojentajaan ei tuntunu miltää mut toi hauis oli aika vittumainen kohta imo.
Taisin yleistää aika paljon. Aika yksilöllisiä nuo varmaan on, että mikä sattuu ja missäkin kohtaa
Vittuuuu, vituttaa taas vaihteeks, kun sormista/kämmenestä lähtee värit MELKEEN KOKONAAN!!!
Vittu mitä paskaa sanon mä... No pitää vaan käydä täyttämässä toi kämmeen uusiks...
Onko mun iho vaan noin paska tosta kämmenen kohalta, et väri ei meinaa pysyy olleskaan?
Mullakin lähti ekasta kuvasta (kämmenselästä) väriä ihan homona pois :D
Tosin silloin käytin liikaa (tai edes ylipäätään) rasvaa.
Tuskin se nyt siitä rasvasta kuitenkaan on kiinni, ellet sä sitten lutraa sillä jotenkin helvetin mystisesti.
Siis onko sulla oikeasti kämmenessä kuvaa? Tuskinpa siinä kuva kauhean hyvin tulee pysymäänkään, eikös käsistä toi iho vaihdu aika nopiasti ja ihokerrokset on kai jotenkin erilaisia kuin ns. normi-ihossa.