Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
4 tulossa :O WTF..... Pidän kyllä ideasta, salettiin joku vielä pääsee kuittailemaan kolmen kympin kriisistä ;)

Vidales tässä mitään kriisejä ole, odotin vain et saan ton mahan vähän pienemmäks ni kehtaa mennä sille kohtaa hakatuttamaan. Ois ihan hirveetä jos joku ventovieras käsittelis löysää pömppöä ;)

Vidales tässä mitään kriisejä ole, odotin vain et saan ton mahan vähän pienemmäks ni kehtaa mennä sille kohtaa hakatuttamaan. Ois ihan hirveetä jos joku ventovieras käsittelis löysää pömppöä ;)

ei oo kuulemma eroa sillä tatuoijan kannalta onko pakkia vai ei ja eiköhän ne ole jo kaikkea nähneet. On se munki kurapakki kuvitettu. Ei sulla siis ole mut siis joku vois tollee sanoa.

Mulla 4 vuoden ajalta viisi. Kuudes syksyllä jahka saan rahat kasaan ja sitten aletaan säästämään seittemänteen.. Kaheksannen paikka/idea tiedossa mutta muuten auki.

Tarkemmin ajatellen mulla on kyllä jo seuraavat 4 myös tiedossa et et.... Ehkä se kriisi on pukannu tännekki sitte.

On mullakin ollut jo pidemmän aikaa tiedos mitä kylkeen tulee. Se vaan ottaa useamman hakkuu kerran joten jätän sen talviaikaan ku ei kesällä oo kiva keskeneräitä kantaa. Tosin hieman se vaatii vielä rohkeuden keräämistä et uskallan niin ison ottaa mutta eiköhän mieli muutu ku saa ton masun pois alta :)

On mullakin ollut jo pidemmän aikaa tiedos mitä kylkeen tulee. Se vaan ottaa useamman hakkuu kerran joten jätän sen talviaikaan ku ei kesällä oo kiva keskeneräitä kantaa. Tosin hieman se vaatii vielä rohkeuden keräämistä et uskallan niin ison ottaa mutta eiköhän mieli muutu ku saa ton masun pois alta :)

kiva paikka tehdä kuvaa :) Ei paljon nukuta eikä jututa. Ite ainaki otan niitä pitkin vuotta millon vaan on aikaa ja rahaa. Kyllä niitä kesällä voi ottaa ihan yhtä hyvin kun talvellakin. Muistaa vaan hoitaa ne ja suojata.

Kaulaa odotan innolla, niska ei ollut olleskaan kivulias eikä se maha vaikka niin huhuttiin.

kiva paikka tehdä kuvaa :) Ei paljon nukuta eikä jututa. Ite ainaki otan niitä pitkin vuotta millon vaan on aikaa ja rahaa. Kyllä niitä kesällä voi ottaa ihan yhtä hyvin kun talvellakin. Muistaa vaan hoitaa ne ja suojata.

Kaulaa odotan innolla, niska ei ollut olleskaan kivulias eikä se maha vaikka niin huhuttiin.

No mä oon käsittänyt et ylämaha on kivuliaampi kuin alamaha, en sitten tiiä ku ite en ole kokenut. Niska oli mulla ensimmäinen mitä hakattiin ja tuntu lähinnä turtumisen jälkeen ku ois jollain laitteella hieronut.

No mä oon käsittänyt et ylämaha on kivuliaampi kuin alamaha, en sitten tiiä ku ite en ole kokenut. Niska oli mulla ensimmäinen mitä hakattiin ja tuntu lähinnä turtumisen jälkeen ku ois jollain laitteella hieronut.

No mul on kuramaha ni sinne ei tunnu olleskaan, nukuin puolet siitä ajasta ku sitä tehtiin. Niska tosiaan oli yhtä kivuton ku jonku hauiksen kuvittaminen.

No mul on kuramaha ni sinne ei tunnu olleskaan, nukuin puolet siitä ajasta ku sitä tehtiin. Niska tosiaan oli yhtä kivuton ku jonku hauiksen kuvittaminen.

No mitvit. Mulla ainaskin sattu tohon hauberiin ihan helkutisti :wtf: Mul on sit vissii alhanen kipukynnys tai jtn...olkapäähän ja ojentajaan ei tuntunu miltää mut toi hauis oli aika vittumainen kohta imo.

Toistaseks näyttää toi mun kuva paranevan melko hyvin. Olen nyt lätrännyt sillä Bepanthenilla kun ei mulla ainakaan luonto anna periksi olla laittamatta siihen mtn, vaikka täällä jotkut kovasti sen(kin) puolesta puhuu. Tällä säällä toi arskan välttely nyt on vähän veemäistä, mutta minkäs teet. Onneks on töitä vielä, melkein joka päivä, niin ei harmita niin kovasti :D

Perkele kun itseänikin himottaisi ottaa tatuointi jo, mutta pakko malttaa odottaa sinne syksyyn niin ei tarvitse niin paljon varoa sitä aurinkoa, kun tykkään ulkona olla muutenkin näin kesällä. Ja saa vielä vähän lisäaikaa olkapäiden pumppaamiseen. :D

Itse meinasin kaaos tähden ottaa.
Chaos+Symbol.jpg

Tällainen symboli siis kyseessä jos joku ei tiennyt.

No mitvit. Mulla ainaskin sattu tohon hauberiin ihan helkutisti :wtf: Mul on sit vissii alhanen kipukynnys tai jtn...olkapäähän ja ojentajaan ei tuntunu miltää mut toi hauis oli aika vittumainen kohta imo.
Taisin yleistää aika paljon. Aika yksilöllisiä nuo varmaan on, että mikä sattuu ja missäkin kohtaa :)

Taisin yleistää aika paljon. Aika yksilöllisiä nuo varmaan on, että mikä sattuu ja missäkin kohtaa :)

Menin ottamaan pumpissa olevaan rintalihakseen kuvaa ja sattu aivan törkeesti.. Lisäväri ei sitten tuntunut yhtään, kun en treenannut ennen tikkausta.
edit ES, sattumaako? En usko.

Vittuuuu, vituttaa taas vaihteeks, kun sormista/kämmenestä lähtee värit MELKEEN KOKONAAN!!!

Vittu mitä paskaa sanon mä... No pitää vaan käydä täyttämässä toi kämmen uusiks...

Onko mun iho vaan niin paska tosta kämmenen kohalta, et väri ei meinaa pysyy olleskaan?

Vittuuuu, vituttaa taas vaihteeks, kun sormista/kämmenestä lähtee värit MELKEEN KOKONAAN!!!

Vittu mitä paskaa sanon mä... No pitää vaan käydä täyttämässä toi kämmeen uusiks...

Onko mun iho vaan noin paska tosta kämmenen kohalta, et väri ei meinaa pysyy olleskaan?

Mullakin lähti ekasta kuvasta (kämmenselästä) väriä ihan homona pois :D
Tosin silloin käytin liikaa (tai edes ylipäätään) rasvaa.

Mullakin lähti ekasta kuvasta (kämmenselästä) väriä ihan homona pois :D
Tosin silloin käytin liikaa (tai edes ylipäätään) rasvaa.

Tää on ihan sairaan näköne :D, vituttaa oikeen kattoa tota saatana, kun sormissa näkyy pari pientä vänkyrää, eikä muuta..

Noh, täyttämisen jälkeen pitää koittaa bepanthenin sinistä, kun nyt oli käytössä (vahingossa!) punaista.

Ihmettelin pitkän aikaa, et miten tää bepa on näin rasvasta, sit katoin tuubii tarkemmin, niin eihän se mitään sinistä ollutkaan, VITTTTUU UUUU UUUUU

Tuskin se nyt siitä rasvasta kuitenkaan on kiinni, ellet sä sitten lutraa sillä jotenkin helvetin mystisesti.
Siis onko sulla oikeasti kämmenessä kuvaa? Tuskinpa siinä kuva kauhean hyvin tulee pysymäänkään, eikös käsistä toi iho vaihdu aika nopiasti ja ihokerrokset on kai jotenkin erilaisia kuin ns. normi-ihossa.

Tuskin se nyt siitä rasvasta kuitenkaan on kiinni, ellet sä sitten lutraa sillä jotenkin helvetin mystisesti.
Siis onko sulla oikeasti kämmenessä kuvaa? Tuskinpa siinä kuva kauhean hyvin tulee pysymäänkään, eikös käsistä toi iho vaihdu aika nopiasti ja ihokerrokset on kai jotenkin erilaisia kuin ns. normi-ihossa.

Eikun leikisti... :D

Eli kyllä mulla on kämmenessä ja sormissa kuvaa..

Rasvaa käytän niin kuin ennenkin, eli en turhan paljoa, kunhan ei pääse kuva kuivumaan (halkeilemaan).

Ettei vaan olis päässy "palamaan" auringossa, kun on näitä guumia ilmoja ollut?

Jos sul on ihan siis kämmenessä kuva niin siinä ei tule pysymään yhtään mikään. Varsinkaan jos salilla käyt. Ihme että löysit tatuoijan joka siihen teki kuvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom