Tatskat

Joku matkinu Halmetta.

Aika mautonta ottaa Halmeelta idea tohon. Eikä tatuointikaan itsenään näytä oikeen minkäänlaiselta. Voin kertoo kyl et saisin permanenttitussilla ja näillä epätaiteellisilla kätösillä paljon hienomman tekstin tehtyy ko toi.

Ystävät hyvät, eipä se Halme oo tota keksinyt. Oon ite asunu USAssa ja toi on ikivanha läppä siellä. Jenkeissähän se Halmekin aikanaan pyöri.

Googlen kun laittaa "exit only tattoo" niin sielt putkahtaa noin 7 370 000 tulosta et sieltä voi mennä tutkimaan kuin monelle on hakattu toi sutkautus perseeseen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ystävät hyvät, eipä se Halme oo tota keksinyt. Oon ite asunu USAssa ja toi on ikivanha läppä siellä. Jenkeissähän se Halmekin aikanaan pyöri.

Googlen kun laittaa "exit only tattoo" niin sielt putkahtaa noin 7 370 000 tulosta et sieltä voi mennä tutkimaan kuin monelle on hakattu toi sutkautus perseeseen..

Hyvin suurella todennäköisyydellä toi kaveri ei ole asunut jenkeissä, eikä myöskään googlannu tuota tekstiä ennenkuin on antanut kaverinsa kännipäissään hakata ton tekstin.

Tämmösen otin eilen. Ei sattunut yhtään, aika itkemistä on jos joku väittää että tatuointi ottaa "kipeää". Kyllähän se tuntuu mutta sen kestää. Vajaa 2h meni tuossa. Teksti on reality is overrated, peilin kautta otettu. Ei oo sitten mikään poseerauskuva. Photoshoppasin alkeellisilla taidoillani hienot love me alkkarini piiloon.

tattooz.jpg

edit: ei tainnu onnistua mun kuvan linkitys. Sanokaa jossei näy

Viimeksi muokattu:
Tämmösen otin eilen. Ei sattunut yhtään, aika itkemistä on jos joku väittää että tatuointi ottaa "kipeää". Kyllähän se tuntuu mutta sen kestää. Vajaa 2h meni tuossa. Teksti on reality is overrated, peilin kautta otettu. Ei oo sitten mikään poseerauskuva. Photoshoppasin alkeellisilla taidoillani hienot love me alkkarini piiloon.

photo.php

edit: ei tainnu onnistua mun kuvan linkitys. Sanokaa jossei näy
Ei näy kuva mut ihan tiedoksi että ei tollanen alle parin tunnin sutasu missään tunnukaan, sitten kun istutaan vaikka kybätunti ja hakataan vaikeisiin paikkoihin niin alkaa ymmärtämään jo kivusta jotain ;)

Ei näy kuva mut ihan tiedoksi että ei tollanen alle parin tunnin sutasu missään tunnukaan, sitten kun istutaan vaikka kybätunti ja hakataan vaikeisiin paikkoihin niin alkaa ymmärtämään jo kivusta jotain ;)

No tottakai, muttaku suurin osa väitti että kylki on kivuliain paikka. No mutta näin. Yritän kuvaa linkitätää uusiksi.

EDIT: perkele miten vaikeata. Miten saan kuvan parhaiten tänne, se on mulla facebookissa, imageshackissa ja edelleen tulee sammakoita ;)

http://img703.imageshack.us/i/tattooz.jpg/ tossa on suora linkki.

Ei näy, ei kuulu.

Sammakoita piisaa. Noh vielä tinypic, se kuvastaaki mua hyvin.

2ise2d1.jpg

EDIT: no nyt toimii, photoshoppasin alkkarit pois mutta tonne alas tuli toi palkki silti. En halunnu love me alkkareitani kaikkien tietoon. Disneyltä saa jos tahtoo;) N8:lla otettu, kännissä. Enough said.

Ton kuvan perusteella en menis vielä kauhiasti leijumaan ettei tatuoiminen satu. Tosin eihän se kyllä varsinaisesti satukkaan, mutta pahimmillaan tuntuu niin vittumaiselta että on kovin sietämätöntä.

Ton kuvan perusteella en menis vielä kauhiasti leijumaan ettei tatuoiminen satu. Tosin eihän se kyllä varsinaisesti satukkaan, mutta pahimmillaan tuntuu niin vittumaiselta että on kovin sietämätöntä.

Niin vaikea sanoa. Kyllä se tuolla ristin kärjessä tuntui, otti johonki hermoon mikä tuntui olkapäässä asti. Tuohan olisi lastenleikkiä jollain tramadolilla tai morfiinilla, en nyt ottanu kumpaakaan. Silti jos vertailee kipuja niin hammaslääkäri on pahempi.

Tänään väritellään. :dance:

onks sulla kuva jo täällä? ite tarkoitus ottaa vielä käteen jotain "lucky" tyylistä ennen lomia. (alle 100 päivää, mieluusti viimeistään heinäkuun alussa)

Joo, kuva löytyy tuolta tammikuun postauksista. Väritellään tekstiä uudestaan, jäi vähän haaleaksi. Onneks pitäis olla lyhkänen sessio vaan.

Joo, kuva löytyy tuolta tammikuun postauksista. Väritellään tekstiä uudestaan, jäi vähän haaleaksi. Onneks pitäis olla lyhkänen sessio vaan.

Ok löytyi. Kiva juttu.

Ite ajattelin käsivarteen tämmöstä tyyliä "http://tattoo-art.com/catalog/product_info.php?products_id=3876" mutta sitä pitäs tottakai viritellä ettei ole suoraan tuo. Tyyli kutakuinkin noin joka tapauksessa. Kuvastaisi mun onnea ainakin perhe-elämän suhteen ;)

Nyt on uutta leimaa. 4h istumista = puolet kaulasta värissä. Sain mitä halusin ja vähän päälle.. Kuvaa en laita, ettei tule samanlaista vastaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom