Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös ton tyyppisiä ole paljon Japskeissa Yakuza-porukoilla? Meinasitko millasilla väreillä vai ihan mv?
On. Noi on juuri tuollaisena ja muokkaamattomana yakuzan tatuointeja. Tuo kuva on muistaakseni naisten malli.
Niissä on jotkut säännöt mitkä kohdat tatuoidaan jos tuollaisen torsojutun ottaa. Tossa perinteisessä mallissa taisi olla miehillä pakarat ja takareidet jne, tulee ikäänkuin "lyhythihainen-, ja lahkeinen sukelluspuku" mieleen.
Ihan siistejä kuvia mutta itse en noin raskaasti lähtisi tatuoimaan. Oma idea on tosiaan saada naiselliset ja kauniit halfsleevet ja kyljet + alaselkä/alavatsa samaa kuviota. Niin että ei oo kovinkaan tunkkainen ja supertatuoidun näköistä vaan kevyttä meininkiä. Mustalla/harmaalla/valkoisella/varjostuksia. Ei värejä missään nimessä.
Mulla on yks aika rankasti tatuoitu naispuolinen kaveri, sillä on fullsleeve ja koko selkä ja lanteita ja pohkeita ja kaulaa ja ohimollakin leimaa, mutta se on hyvännäköinen ja tosi jees kaikinpuolin. Joillekin siis sopii tyyliin. Pitää vaan katsoa mitä kukakin ottaa. Itse suosin suuria kuvia ja isoja kokonaisuuksia, en ikinä ottaisi itselleni kaikenlaisia pikkupränttejä ympäriinsä.
Pitäs käsivarteen jotain ässäkuviota/luckya värittää, mutta linkkejä olis vaille. Mistä kaikista noita kuvia sais ostettua/imuroitua tai vaan kateltua?
Mulla on nää:
tattoojohnny.com
tattoo-art.com
Viimesimpänä mä mistään kuvapankeista kattosin valmista kuvaa, eikä kukaan arvonsa tunteva artisti sulle teekään valmiin kuvan perusteella. Pyydä piirtämään just sulle uniikki kuva!
On. Noi on juuri tuollaisena ja muokkaamattomana yakuzan tatuointeja. Tuo kuva on muistaakseni naisten malli.
Niissä on jotkut säännöt mitkä kohdat tatuoidaan jos tuollaisen torsojutun ottaa. Tossa perinteisessä mallissa taisi olla miehillä pakarat ja takareidet jne, tulee ikäänkuin "lyhythihainen-, ja lahkeinen sukelluspuku" mieleen.
Ihan siistejä kuvia mutta itse en noin raskaasti lähtisi tatuoimaan. Oma idea on tosiaan saada naiselliset ja kauniit halfsleevet ja kyljet + alaselkä/alavatsa samaa kuviota. Niin että ei oo kovinkaan tunkkainen ja supertatuoidun näköistä vaan kevyttä meininkiä. Mustalla/harmaalla/valkoisella/varjostuksia. Ei värejä missään nimessä.
Kuulemma joissain Yakuza-tatuoinneissa jätetään paljas kohta juurikin tohon keskivartaloon kaulasta alaspäin. Tämä sen takia, jos iho nyljetään pois, niin tatuointi kuitenkin pysyy ehjänä. Kovaa leikkiä.
Joo tollanen suitti päällä ei sitten jaappanin matkalla ehkä kannata poiketa yleiseen kylpylään...:D
Täytyy sanoa että tällaisista "kriminaali"-lähtöisistä tatskoista, ts. tatskoista, joilla on alunperin ollut joku "synkkä" merkitys, noi body suitit on ainoat tietyllä tavalla siistit ilman sitä merkitystä.
Meinaan siis sitä, että mussa ainakin aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, kun näkee jonkun 18v taistelijan baarissa hihaton päällä, ja kyynärpäässä seitti ja silmäkulmassa kyynel...
Tuosta en tiennytkään, että seitti kyynerpäässä on jokin kriminaalimerkki. Mistäs se on lähtöisin? Ihan siis mielenkiinnosta, en todellakaan sellaista ole ottamassa :D
Joo tollanen suitti päällä ei sitten jaappanin matkalla ehkä kannata poiketa yleiseen kylpylään...:D
Täytyy sanoa että tällaisista "kriminaali"-lähtöisistä tatskoista, ts. tatskoista, joilla on alunperin ollut joku "synkkä" merkitys, noi body suitit on ainoat tietyllä tavalla siistit ilman sitä merkitystä.
Meinaan siis sitä, että mussa ainakin aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, kun näkee jonkun 18v taistelijan baarissa hihaton päällä, ja kyynärpäässä seitti ja silmäkulmassa kyynel...
Japanissa jos japanilainen menee kylpylään noi tatuoinnit päällä niin tuo ajatustapa olisi osuva. Jos ulkomaalainen menee sinne samat tatuoinnit päällä niin mitään tuollaista ei kukaan oleta. Noi rikollisjutut nimittäin koskee ainoastaan japanilaisia. Ja japanissahan kaikista tatuoinneista japanilaisilla ajatellaan että kaverin täytyy olla rikollinen, ei pelkästään yakuza tyylisten tatuointien.
Tuolta voi kattoa eri tatuointien merkityksiä http://www.vanishingtattoo.com/tattoos_designs_symbols.htm