Tatskat

^Noup. Ensi kuussa on sit kaulan toisen puolen vuoro :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^Kiva paikka ottaa ja näkyy ainakin. Millaista tarraa mielessä ?

Eli tämmöinen tulee (pelkkä kolmio, jos joku ei tajunnut :david:):

pakkisss.jpg

Viimeisin ottamani tatska tulee hieman kämmenselän päälle ja pelkästään se pieni osa, joka tuli kämmenselälle tuntui kohtuu vittumaiselta tatuoida :).

Jännityksellä odotan sitä tunnetta, kun neula hakkaa kämmenselkää :D

Tämän tyyppinen olis aikalailla mun unelma, mutta muutoksilla. Halfsleevet (eli pidemmät), ei rintakehään, eikä lantiolle/reisiin, ja alavatsasta ja alaselästä yhtyvä kuva. Eli pääasiassa siis kädet ja kyljet.

Ei muutenkaan noin mustaa tai juuri tuollaista kuviota, vaan harmaata ja varjoja ennemmin. Tuossa on kuitenkin oikea suunta. Tykkään tuollaisista.

Eikös ton tyyppisiä ole paljon Japskeissa Yakuza-porukoilla? Meinasitko millasilla väreillä vai ihan mv?

On. Noi on juuri tuollaisena ja muokkaamattomana yakuzan tatuointeja. Tuo kuva on muistaakseni naisten malli.

Niissä on jotkut säännöt mitkä kohdat tatuoidaan jos tuollaisen torsojutun ottaa. Tossa perinteisessä mallissa taisi olla miehillä pakarat ja takareidet jne, tulee ikäänkuin "lyhythihainen-, ja lahkeinen sukelluspuku" mieleen.

yakuza1.jpg

yakuza_designs.jpg

Ihan siistejä kuvia mutta itse en noin raskaasti lähtisi tatuoimaan. Oma idea on tosiaan saada naiselliset ja kauniit halfsleevet ja kyljet + alaselkä/alavatsa samaa kuviota. Niin että ei oo kovinkaan tunkkainen ja supertatuoidun näköistä vaan kevyttä meininkiä. Mustalla/harmaalla/valkoisella/varjostuksia. Ei värejä missään nimessä.

Mulla on yks aika rankasti tatuoitu naispuolinen kaveri, sillä on fullsleeve ja koko selkä ja lanteita ja pohkeita ja kaulaa ja ohimollakin leimaa, mutta se on hyvännäköinen ja tosi jees kaikinpuolin. Joillekin siis sopii tyyliin. Pitää vaan katsoa mitä kukakin ottaa. Itse suosin suuria kuvia ja isoja kokonaisuuksia, en ikinä ottaisi itselleni kaikenlaisia pikkupränttejä ympäriinsä.

On. Noi on juuri tuollaisena ja muokkaamattomana yakuzan tatuointeja. Tuo kuva on muistaakseni naisten malli.

Niissä on jotkut säännöt mitkä kohdat tatuoidaan jos tuollaisen torsojutun ottaa. Tossa perinteisessä mallissa taisi olla miehillä pakarat ja takareidet jne, tulee ikäänkuin "lyhythihainen-, ja lahkeinen sukelluspuku" mieleen.

yakuza1.jpg

yakuza_designs.jpg

Ihan siistejä kuvia mutta itse en noin raskaasti lähtisi tatuoimaan. Oma idea on tosiaan saada naiselliset ja kauniit halfsleevet ja kyljet + alaselkä/alavatsa samaa kuviota. Niin että ei oo kovinkaan tunkkainen ja supertatuoidun näköistä vaan kevyttä meininkiä. Mustalla/harmaalla/valkoisella/varjostuksia. Ei värejä missään nimessä.

Mulla on yks aika rankasti tatuoitu naispuolinen kaveri, sillä on fullsleeve ja koko selkä ja lanteita ja pohkeita ja kaulaa ja ohimollakin leimaa, mutta se on hyvännäköinen ja tosi jees kaikinpuolin. Joillekin siis sopii tyyliin. Pitää vaan katsoa mitä kukakin ottaa. Itse suosin suuria kuvia ja isoja kokonaisuuksia, en ikinä ottaisi itselleni kaikenlaisia pikkupränttejä ympäriinsä.

Tossa on asiapuhetta. Mitään muuta en halveksu enempää tatskoissa kun sinne tänne lätkittyjä postimerkin kokosia stamppejä. Kuulostaa hyvältä projektilta tuo sun, on jopa ehdottaa tekijöitä jos alat toteuttaa :)

Pitäs käsivarteen jotain ässäkuviota/luckya värittää, mutta linkkejä olis vaille. Mistä kaikista noita kuvia sais ostettua/imuroitua tai vaan kateltua?

Mulla on nää:
tattoojohnny.com
tattoo-art.com

Pitäs käsivarteen jotain ässäkuviota/luckya värittää, mutta linkkejä olis vaille. Mistä kaikista noita kuvia sais ostettua/imuroitua tai vaan kateltua?

Mulla on nää:
tattoojohnny.com
tattoo-art.com

Viimesimpänä mä mistään kuvapankeista kattosin valmista kuvaa, eikä kukaan arvonsa tunteva artisti sulle teekään valmiin kuvan perusteella. Pyydä piirtämään just sulle uniikki kuva!

Viimesimpänä mä mistään kuvapankeista kattosin valmista kuvaa, eikä kukaan arvonsa tunteva artisti sulle teekään valmiin kuvan perusteella. Pyydä piirtämään just sulle uniikki kuva!

No ei tietenkään mutta sais ideoita. Saisin vähän hahmoteltua mitä tahdon.

EDIT: meinaan viimeksikin mulla meni kauan selitellä millaista haluan, tottahan taiteiijat piirtää ja tatuoija laittaa ihoon mutta silti siinä on se selittely niin vaikeata. Tietty voi antaa vapaat kädet, muttei se toimi mun kohdalla.

yakuza1.jpg

yakuza_designs.jpg

Kuulemma joissain Yakuza-tatuoinneissa jätetään paljas kohta juurikin tohon keskivartaloon kaulasta alaspäin. Tämä sen takia, jos iho nyljetään pois, niin tatuointi kuitenkin pysyy ehjänä. Kovaa leikkiä.

Kuulemma joissain Yakuza-tatuoinneissa jätetään paljas kohta juurikin tohon keskivartaloon kaulasta alaspäin. Tämä sen takia, jos iho nyljetään pois, niin tatuointi kuitenkin pysyy ehjänä. Kovaa leikkiä.

Oikeissa irezumi bodysuiteissa.ym nimenomaan jätetään tohon keskelle sellanen raita, oishan tollanen hiton makea jos toisenkin käden ite täyttäisi, siinä ei vaan oikeen enää ole lihaserottuvuudesta hyötyä. :D Suomessa ei taida monella koko bodysuittia olla, japanissa noita kyllä on ja työtunnit myös päätähuimaavat, mahtaa olla eräänlainen henkinen matka toi.

Joo tollanen suitti päällä ei sitten jaappanin matkalla ehkä kannata poiketa yleiseen kylpylään...:D

Täytyy sanoa että tällaisista "kriminaali"-lähtöisistä tatskoista, ts. tatskoista, joilla on alunperin ollut joku "synkkä" merkitys, noi body suitit on ainoat tietyllä tavalla siistit ilman sitä merkitystä.

Meinaan siis sitä, että mussa ainakin aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, kun näkee jonkun 18v taistelijan baarissa hihaton päällä, ja kyynärpäässä seitti ja silmäkulmassa kyynel...:rolleyes:

Tuosta en tiennytkään, että seitti kyynerpäässä on jokin kriminaalimerkki. Mistäs se on lähtöisin? Ihan siis mielenkiinnosta, en todellakaan sellaista ole ottamassa :D

Joo tollanen suitti päällä ei sitten jaappanin matkalla ehkä kannata poiketa yleiseen kylpylään...:D

Täytyy sanoa että tällaisista "kriminaali"-lähtöisistä tatskoista, ts. tatskoista, joilla on alunperin ollut joku "synkkä" merkitys, noi body suitit on ainoat tietyllä tavalla siistit ilman sitä merkitystä.

Meinaan siis sitä, että mussa ainakin aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, kun näkee jonkun 18v taistelijan baarissa hihaton päällä, ja kyynärpäässä seitti ja silmäkulmassa kyynel...:rolleyes:

Itseasiassa japanissakin on asenteet muuttuneet, on toki esim baareja mihin ei pääse sisälle mutta noikaan säännöt ei juuri kuulemani mukaan länkkäreitä koske. Itsellänikin on japanilaisen yakuzaperheen jäsenen tekemää leimaa ;)

Japanissa jos japanilainen menee kylpylään noi tatuoinnit päällä niin tuo ajatustapa olisi osuva. Jos ulkomaalainen menee sinne samat tatuoinnit päällä niin mitään tuollaista ei kukaan oleta. Noi rikollisjutut nimittäin koskee ainoastaan japanilaisia. Ja japanissahan kaikista tatuoinneista japanilaisilla ajatellaan että kaverin täytyy olla rikollinen, ei pelkästään yakuza tyylisten tatuointien.

Japanissa jos japanilainen menee kylpylään noi tatuoinnit päällä niin tuo ajatustapa olisi osuva. Jos ulkomaalainen menee sinne samat tatuoinnit päällä niin mitään tuollaista ei kukaan oleta. Noi rikollisjutut nimittäin koskee ainoastaan japanilaisia. Ja japanissahan kaikista tatuoinneista japanilaisilla ajatellaan että kaverin täytyy olla rikollinen, ei pelkästään yakuza tyylisten tatuointien.

Suomessakin noi hämähäkinseitti jutut sun muut on vähän menettäneet merkityksensä kun kuvia alkaa olla monenlaisilla ihmisillä. Ainoa mitä en usko että kovin moni on vielä "feikannut" on lepakko peukalossa, kuka arvaakaan minkä joukkueen tunnus ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom