Tatskat

http://aijaa.com/v.php?i=007517444541.jpg

Siinäpä on mun kuva, toivottavasti ei tarvi enää vähään aikaan käydä kidutettavana :) Mites teillä, jos ekan paranemisviikon aikana ei oo lähteny väriä häiritsevästi nii onko sitte sen jälkeenkää?

Viimeksi siis tehtiin tuo symboli ja fiksailtiin kuvaa yleisesti, lähinnä kättä.. Hitaammin lähti paraneman ku viimeksi tuo kuva jostaki syystä.

Tosi tyytyväinen kyllä olen ja ideoita olis tuleviin kuviinki (jotka aion ottaa samassa paikassa ku tuon) mutta odotellaan nyt joitaki vuosia :)

Pakko nyt sanoo et mun arvaus olis menny oikein tost kuvast ku sit silloin joku aika sit arvuuteltii :D se ei siis näkynny se mun arvaus linkki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinaatko että arvasit pelkän viisikannan vai koko paskan? :O

Saapa nähä joutuuko värityttämään uusiksi, näyttää että jos en aivan omiani kuvittele nii tosta symbolista on lähteny nyt vähä väriä.. Ei vaan kyllä aivan heti huvittais uusiksi mennä :D

Meinaatko että arvasit pelkän viisikannan vai koko paskan? :O

Saapa nähä joutuuko värityttämään uusiksi, näyttää että jos en aivan omiani kuvittele nii tosta symbolista on lähteny nyt vähä väriä.. Ei vaan kyllä aivan heti huvittais uusiksi mennä :D

Siis nimenomaan sen viisikannan. Oot vissii katton supernaturalii :D

Miten pitkään kannattaa olla tekemättä salilla penkkiä ym. kun selässä kuva, huomenna olis otosta 3viikkoa. Maanantaina meinasin aloittaa penkin "pikku" painoilla, vai kannattaako vielä?

Miten pitkään kannattaa olla tekemättä salilla penkkiä ym. kun selässä kuva, huomenna olis otosta 3viikkoa. Maanantaina meinasin aloittaa penkin "pikku" painoilla, vai kannattaako vielä?

..Kun tatska on parantunut !

Sama kysymys joka sivulla viis kertaa... :rolleyes:

Omaa tulevaa tatskaa on jo suunniteltu tarkemmin ja vähän on tullu epäilyksiä että saako siitä mitenkään fiksun näköistä, joten saattaapi suunnitelmat muuttua eritäin radikaalisti. Ehkä sen sais otetua sit syksyllä 2015... :D

Jos haet photorealismia ja kyseessä on oma poika niin ehdottomasti suuntaat sjööroosin pakeille turkuun. Aika moni suomen ykkös leimaajistakin ohjaa sut tohon suuntaan jos käyt kyselemässä. Rockistarbat ja muut saa kyllä hyvin vedettynä monessa paikassa mutta toi oma poika on pakko olla ihan yks yhteen ja Lasse on siinä ehdottomasti suomen taitavin. Mitä ite tunnen ison nipun noita leimaajia niin suurin osa haluaa että kuvissa näkyy oma jälki ja se että kuvista tunnistetaan tekijä. Toi potrettien teko taas on ihan päinvastanen asia ja koska niitä tehään kuitenkin hyvin vähän suomessa niin valitset sellasen joka on niitä paljon tehnyt. Se ei tosiaan oo sama asia piirtää van halen kitaran kanssa lavalla kun tehdä täysin samannäkönen kuva pojasta. Olettaen että siitä nyt tulee suht iso lähikuva kasvoista. Jos haluut siihen muutakin härpäkettä niin liikkeistä kuulet kyllä hyviä neuvoja suoraan noilta taiteilijoilta.
Varattu myös aika tuohon kuvan tekoon. Tino's tattoolla ite Tino on noita tehny, katotaan sit toukokuussa millanen tulee:D

Varattu myös aika tuohon kuvan tekoon. Tino's tattoolla ite Tino on noita tehny, katotaan sit toukokuussa millanen tulee:D

Kerro Herra. Tirehtöörille terveisiä :D

Suunnittelin jonkunlaista pentagrammia oikean käden hauikseen jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua. Mitään ideoita paljonko sellanen kustantaisi jos tatuoijalla on 50 lähtöhinta ja satasen tuntiveloitus?

Suunnittelin jonkunlaista pentagrammia oikean käden hauikseen jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua. Mitään ideoita paljonko sellanen kustantaisi jos tatuoijalla on 50 lähtöhinta ja satasen tuntiveloitus?
Ei varmasti maksais paljoa. Itellä ku tehtiin leima loppuun (tehtiin pentagrammi, sen ympärillä oleva semmonen juttu ja korjailtiin aika paljon jo parantunutta leimaa) nii meni joku 2-3 tuntia.. Luulis että ei siihen tuntia enempää saa kulumaan..

Itselläni maksoi 250e koko leima, kuva löytyy varmaan noin viikon takaisista posteista..

Ilellä tosiaan hyvännäköinen jälki kuvissa ja selvästi mustavalkokuvat mieleen. Taidan laittaa kyselyä Putkan Ilelle ja Individual Inkin Lasselle tatskan teosta, kun näyttäs olevan tarkkuus kuvissa parempi kuin tuolla Kantasella.

Laitoitko putkaan kyselyä? Ilellä taitaa olla n. vuoden jono.

Mulla ei vielä tatuointeja ole mutta oli aikeissa ottaa heti kun olen muuttanut kotoa pois ja saanut rahat kokoon. Suomen vaakuna olis kiva saada käsivarteen, ei mihinkään olkapäähän kuitenkaan vaan samaan kohtaan kun kuvassa on nuo tekstit:

Arm%2BTattoos1.jpg

Uusi leima kyljessä parantunut tosi hyvin ja nopeesti! Ja se on kyllä niiiiiin hieno!!

Seuraava aika jo varattu, nyt on löytynyt sen verran hyvä tatskaaja, että voi ottaa kaikki suunnitellut kuvat ja suunnitella vaan lisää! Wuhuu! :D

Oon ollut kuvia vastaan, mutta nyt on semmoseen hinku tullut. Vähän tekstiä ja kuvaa, idea tuli mieleen matkalla. Onkohan vantaalla mitään pätevää mestaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom