Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ittellä kanssa Ilelle aika marraskuun alussa. Tuskallista odotella kun tietää että kuvan saa : DDDD

Eikös se tuska ala vasta sitten kun kuvaa tehdään :evil: Vai oliko sekin silkkaa nautintoa? ;)

Tajusin just että mulla ei ole seuraavaa aikaa ollenkaan varattuna. :( Pitäis mennä näyttää viimekstehtyä että tarviiko lisäväriä/korjauksia tehä. Vois sen jälkeen keskittyä molempiin käsiin.

Sillon ollaa nii onnesta soikeena, että se tuntuu enemmän hyvältä ku pahalta ! ;D

Tosta mä en tiedä muuten mutta ehkä siisteintä on pitkän session aikana nähä pikkuhiljaa kuvan valmistuvan ja kun käy esim kusella siinä välissä ja huomaa kun ääriviivat hahmottuu. Olo on kun pikkupojalla. Mistä puhuen, ei enää kun reilu 4vko niin pääsen taas ottamaan kuus-seittemän tuntia inkkiä nahkaani <3 Kyllähän se kipu on aina pitkässä juoksussa aika kova kumppani, vois harkita ottavansa jotain (ei vertaohentavaa) kipulääkettä tällä kertaa :D

Onko tattoo cafesta vantaalla jollakin kokemuksia. Ajattelin siihen lafkaan pyrkiä, mun kuva ei olisi mikään kauhean monimutkainen mutta se pitäs tehdä vielä kun mä sen muistan ;) Laajentaahan voi vaikka missä myöhemmin.

Onko tattoo cafesta vantaalla jollakin kokemuksia. Ajattelin siihen lafkaan pyrkiä, mun kuva ei olisi mikään kauhean monimutkainen mutta se pitäs tehdä vielä kun mä sen muistan ;) Laajentaahan voi vaikka missä myöhemmin.

On siellä jamppoja käynyt, mutta itse en sinne menisi.. Millanen kuva kyseessä ?

Joo... Neuvoisin myös kattelemaan muualta. Mestan pääjehu (Pate tai Pave) tekee ihan ookoo kuvia, mutta muuten on aikamoista raapustelua luvassa... Halvalla tosin voi saada leimaa.. ;)

Nyt kun ikää on jo 27 vuotta, niin voisi ottaakin. Ei mene ainakaan teinityhmyyden piikkiin.

Eli hämähäkinseittiä kyynärpäähän olen haaveillut jo pidemmän aikaa. Onkohan tuo kyynärpää kuinka "järkevä" paikka tatuoinnille? Meinaan, ottaako sen tekeminen normaalia kipeämpää, tms...?

Nyt kun ikää on jo 27 vuotta, niin voisi ottaakin. Ei mene ainakaan teinityhmyyden piikkiin.

Eli hämähäkinseittiä kyynärpäähän olen haaveillut jo pidemmän aikaa. Onkohan tuo kyynärpää kuinka "järkevä" paikka tatuoinnille? Meinaan, ottaako sen tekeminen normaalia kipeämpää, tms...?
Ei se kipu varmasti missään paikassa niin paha ole ettei sitä kestäis, kuva on kuitenki ikuinen eli on se sen arvoista vaikka sattuis niin helvetisti.

kyllä se ottaa vähän kipiämpää. mutta seitin duunaa kyl tosi nopeesti. kivun takia ei kannata jättää ottamati, on vitun siistejä.

Onkohan tuo kyynärpää kuinka "järkevä" paikka tatuoinnille? Meinaan, ottaako sen tekeminen normaalia kipeämpää, tms...?

Rippuu ihan ihmisestä miten koskoo. Ei kannata ottaa ihan luun päälle/aivan ympärille, sillä ei tule pysymään kunnolla.

tattoo.jpg
Siin olis nyt jonkunlainen kuva, näyttää luonnossa paremmalta, oon hyvä kuvaamaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom