Ensi Tammikuulle meni aika, mutta voi olla että aloitellaan aikaisemminkin? Ile siis kuitenkin tekee kuvan.
Ittellä kanssa Ilelle aika marraskuun alussa. Tuskallista odotella kun tietää että kuvan saa : DDDD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensi Tammikuulle meni aika, mutta voi olla että aloitellaan aikaisemminkin? Ile siis kuitenkin tekee kuvan.
Ittellä kanssa Ilelle aika marraskuun alussa. Tuskallista odotella kun tietää että kuvan saa : DDDD
Eikös se tuska ala vasta sitten kun kuvaa tehdään :evil: Vai oliko sekin silkkaa nautintoa? ;)
Sillon ollaa nii onnesta soikeena, että se tuntuu enemmän hyvältä ku pahalta ! ;D
23 päivä olis tarkotus petellä kuva ottaa.
Onko tattoo cafesta vantaalla jollakin kokemuksia. Ajattelin siihen lafkaan pyrkiä, mun kuva ei olisi mikään kauhean monimutkainen mutta se pitäs tehdä vielä kun mä sen muistan ;) Laajentaahan voi vaikka missä myöhemmin.
Onko tattoo cafesta vantaalla jollakin kokemuksia. Ajattelin siihen lafkaan pyrkiä, mun kuva ei olisi mikään kauhean monimutkainen mutta se pitäs tehdä vielä kun mä sen muistan ;) Laajentaahan voi vaikka missä myöhemmin.
On siellä jamppoja käynyt, mutta itse en sinne menisi.. Millanen kuva kyseessä ?
Pistä ihmeessä kuvaa tai kerro muuten millainen kuva ja millainen lopputulos.
Ei se kipu varmasti missään paikassa niin paha ole ettei sitä kestäis, kuva on kuitenki ikuinen eli on se sen arvoista vaikka sattuis niin helvetisti.Nyt kun ikää on jo 27 vuotta, niin voisi ottaakin. Ei mene ainakaan teinityhmyyden piikkiin.
Eli hämähäkinseittiä kyynärpäähän olen haaveillut jo pidemmän aikaa. Onkohan tuo kyynärpää kuinka "järkevä" paikka tatuoinnille? Meinaan, ottaako sen tekeminen normaalia kipeämpää, tms...?
Nyt kun ikää on jo 27 vuotta, niin voisi ottaakin. Ei mene ainakaan teinityhmyyden piikkiin.
Eli hämähäkinseittiä kyynärpäähän olen haaveillut jo pidemmän aikaa. Onkohan tuo kyynärpää kuinka "järkevä" paikka tatuoinnille? Meinaan, ottaako sen tekeminen normaalia kipeämpää, tms...?
Onkohan tuo kyynärpää kuinka "järkevä" paikka tatuoinnille? Meinaan, ottaako sen tekeminen normaalia kipeämpää, tms...?
Rippuu ihan ihmisestä miten koskoo. Ei kannata ottaa ihan luun päälle/aivan ympärille, sillä ei tule pysymään kunnolla.
Ai miten niin? Hyvin on pysyny. Eri asia, jos kolhii niin kovasti, että lähtee ihoa irti, niin silloin tietty lähtee värikin.