Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä toi T-Byrdin kuva on tehty?
Täytyy rehellisyyden nimissä sanoo, että oisin ite jääny kaipaamaan selkeempiä linjoja ja kirkkaampia värejä tohon daamiin ja päinvastoin vähän enempi häivytystä tohon ympäröivään siniseen alueeseen, vähän tähän tyyliin.

Eniveis makuasioitahan nää on ja tärkeintä luonnollisesti on, että se miellyttää omaa silmää :)

Kauan jo ollut mielessä että joku kuva pitäis saaha aikaseksi hakkauttaa, mutta ei vaan oo oikeen saanu mieleen soppelia ideaa.Nyt kuitenkin iski ajatus Milon of Crotonista,kreikkalaista mytologiaa selaillessa.Kyseessä on siis tämä jamppa joka sai poikasena isältään härän ja kantoi sitä sitten selässään aikuseksi asti.Sillon härkä oli kasvanu täyskasvuseksi häräksi,luonnollisesti, ja Milo oli saanu itekki härän voimat.En tosin haluais välttämättä mitään varsinaista jannun kuvaa härkä selässä,vaan jotenki progressioon ja kyseiseen legendaan liittyvää settiä.Viisainta varmaan ois mennä käymään liikkeessä ja alkaa suunnitteleen kunnolla.

Kauan jo ollut mielessä että joku kuva pitäis saaha aikaseksi hakkauttaa, mutta ei vaan oo oikeen saanu mieleen soppelia ideaa.Nyt kuitenkin iski ajatus Milon of Crotonista,kreikkalaista mytologiaa selaillessa.Kyseessä on siis tämä jamppa joka sai poikasena isältään härän ja kantoi sitä sitten selässään aikuseksi asti.Sillon härkä oli kasvanu täyskasvuseksi häräksi,luonnollisesti, ja Milo oli saanu itekki härän voimat.En tosin haluais välttämättä mitään varsinaista jannun kuvaa härkä selässä,vaan jotenki progressioon ja kyseiseen legendaan liittyvää settiä.Viisainta varmaan ois mennä käymään liikkeessä ja alkaa suunnitteleen kunnolla.

Suosittelen.. kokeneella kuvan tekijällä on yleensä hienoja visioita, mitkä ei itelle tulisi edes millään mieleen.
Itsekkin mietin joskus juuri tuota kuseistä aihetta/ihmistä kuvaksi, mutta en saanut mitään valmista aikaiseksi (:

Tässä vuoden verran tatskat kiinnostanut ja tuskin vielä vähään aikaan mustaa iholle tulee, mutta nyt tiedän minkä tapaisen haluaisin, mutta apuja tarvitsisin suunnittelussa. Eli paikaksi ajattelin tuota forkkua, koska olka varsi on melko yleinen ja siihen ehkä myöhemmin jotain.Tatuointi menisi forkun ympäri ja kuitenkaan en haluaisi sen olevan normaali tribaali tai piikki lanka, mutta samaa tyyliä. Olen 19v jätkä ja tykkään moottoripyöristä, autoista ym ja haen hieman sellaista "tuff guy henkeä". Kuva olisi musta valkoinen. Onko jollain ideoita tähän? Tai hyvää sivua tätä varten? Kiitoksia paljon :)

Onko jollain ideoita tähän? Tai hyvää sivua tätä varten? Kiitoksia paljon :)

Eihän kukaan voi ottaa ihoonsa elämän loppuun asti kestävää kuvaa toisen ideasta, varsinkaan ensimmäistä. Sun täytyy ite keksiä ja miettiä minkälaista ja tyylistä haluat.
Jos menet noiden sanojes kanssa tatuoitsijalle, saat kolme vaihtoehtoa kuvalles: 1. ihan ok, 2. ja 3. täyttä paskaa. Eli sun täytyy ite miettiä tyyli ja muut valmiiksi.
Senkun alat selailemaan noita tatuointipajojen gallerioita. Kuvia niissäkin on jo Suomessa tuhansia. Sitten kun olet kaikki selannut, voit alkaa käydä läpi pajoja maailmalta.

Missä toi T-Byrdin kuva on tehty?
Täytyy rehellisyyden nimissä sanoo, että oisin ite jääny kaipaamaan selkeempiä linjoja ja kirkkaampia värejä tohon daamiin ja päinvastoin vähän enempi häivytystä tohon ympäröivään siniseen alueeseen, vähän tähän tyyliin.

Eniveis makuasioitahan nää on ja tärkeintä luonnollisesti on, että se miellyttää omaa silmää :)

Toi on kyllä tosi makee kuva minkä linkkasit, tykkään paljon. Mutta sekin on vähän, tosi hitusen verran erilainen kuitenkin mun kuvaan verrattuna. Pinup se on sekin, mutta ei niin klassinen. Sun linkkaama on enempi sarjakuvamainen (ei millään pahalla). :) Tää mun kuva näyttää kyllä tosi erilaiselta irl, kuin kuvissa. Mun iholle tollanen kirkas taikka tumma sävy sopii aika hyvin tohon rajaukseen, joka on kieltämäti aika tiukka.

Oon jo jo kehitelly tässä lyhyessä ajassa että mitä tekisin lisää että täydentäisi vielä enempi tota. Taidan ottaa meheviä kirsikoita siihen daamin viereen köynnösmäisesti....täytyy jossain vaiheessa käydä tatskaajalla luonnehtimassa sitä lisää.

Niin joo ja toi tehtiin Sacred Tattoo-liikkeessä, Espoossa. Nettisivutkin löytyy www.sacred.fi

Tässä vuoden verran tatskat kiinnostanut ja tuskin vielä vähään aikaan mustaa iholle tulee, mutta nyt tiedän minkä tapaisen haluaisin, mutta apuja tarvitsisin suunnittelussa. Eli paikaksi ajattelin tuota forkkua, koska olka varsi on melko yleinen ja siihen ehkä myöhemmin jotain.Tatuointi menisi forkun ympäri ja kuitenkaan en haluaisi sen olevan normaali tribaali tai piikki lanka, mutta samaa tyyliä. Olen 19v jätkä ja tykkään moottoripyöristä, autoista ym ja haen hieman sellaista "tuff guy henkeä". Kuva olisi musta valkoinen. Onko jollain ideoita tähän? Tai hyvää sivua tätä varten? Kiitoksia paljon :)

No ensinnäkin lähet tosta ideasta eteenpäin. Mikä on sulle tuff guy-henkistä? Jos tykkäät moottoripyöristä ja autoista, niin rupeet siitä kehittämään jotain ideantynkää. Kaiken täytyy lähteä susta itestäs liikkeelle, ei muista. :) Mikä on sellainen aihe jolla haluut omaa ihoasi koristaa koko loppuikäs. Älä pidä turhaa kiirettä, menee vaan vituiks koko homma ja sitten löydät ittes istumassa laserin edessä tai ottamassa uutta leimaa päälle. ;) Kyllä se idea sitten tulee jos on tullakseen.

Osaisko joku neuvoa hyvää tatuoijaa Turussa? En oo luottavainen oman kaupungin hakkaajiin ja ruisrockin aikoihin menossa Turkuun niin aattelin samalla käydä leimaamassa itteni !

Toi on kyllä tosi makee kuva minkä linkkasit, tykkään paljon. Mutta sekin on vähän, tosi hitusen verran erilainen kuitenkin mun kuvaan verrattuna. Pinup se on sekin, mutta ei niin klassinen. Sun linkkaama on enempi sarjakuvamainen (ei millään pahalla). :) Tää mun kuva näyttää kyllä tosi erilaiselta irl, kuin kuvissa. Mun iholle tollanen kirkas taikka tumma sävy sopii aika hyvin tohon rajaukseen, joka on kieltämäti aika tiukka
Jep, toi on kyllä aika sarjakuvamainen toi minkä laitoin. Koitin hakee enempi semmosta old school -tyylistä pin uppia mutten tohon hätään löytyny.

Jos nyt en väärin ole käsittänyt niin varmaan aika hissua saada aika individual inkiin ruisrockiin mennessä.

On siellä muitakin tekijöitä kuin omistaja Lasse/Lassi w/e mutta ei kyllä varmaan ruisrockiksi saa aikaa. Lätkä individual inkistä on tehnyt mun tatskat.

Mä olen käynyt Harrisonilla silloin, kun käärmeet luikerteli ja hämähäkit juoksenteli yhdistetyn studio-olohuoneen nurkissa.

Kuin myös :D Eka kerta taisi olla -02 talvella. Saakelin kun se mato tuijotti suoraan silmiin. :lol2:*brrhh*

Eilen tuli taas lisää mustetta ihoon! nyt tehtiin pitkään mietteessä ollut old school kuva mikä on lähes koko pohkeen kokonen. Kesken jäi vielä sen verran että värit puuttuu suurimmalta osin.. mutta 8 päivä tikataan loput värit! omasta mmielestä tuli pirun hyvä!!!

Mua on jo ties kuinka kauan houkuttanut otattaa itseeni ilman sen kummempaa syytä tai syvällistä tarinaa joku reippaan kokoinen kuva, esim. selän täydeltä mustetta tai kokohiha (pienet irralliset piperrykset ei kiinnosta sitten yhtään), muttei siitä projektista tunnu tulevan ikinä mitään. Jos niitä ilmeisimpiä käytännön juttuja, kuten aiheen valintaa tai rahaongelmaa, ei oteta huomioon, jää suurimmaksi esteeksi sairaalloinen perfektionismi. Kas kun parhaimmillaan tatuoinnit on taidetta, mutta pahimmillaan aivan käsittämätöntä paskaa, enkä antaisi ikinä itselleni saati tatuoijalle anteeksi, jos valmis kuva oliskin täydellisen sijaan ainoastaan jotain sinnepäin.

Siispä kadehdin teitä kaikkia hitusen päättäväisempiä ja luottavaisempia tyyppejä, jotka ovat astelleet tatuointiliikkeestä ulos tyytyväisenä asiakkaana.

Tiistaina tuli taas vähän väriä. Neljän tunnin hakkuun jälkeen rinnassa on ruusuja, pilviä, nyrkkirauta ja yks sanakin siellä on. Kun kuvan laitoin tuolla fb:ssä näkyviin, niin heti porukka yhdisti sanan, ruusut ja nyrkkiraudan perheväkivaltaan. :D Keksin sitten kuvaa katsellessa, että kun siinä on kolme ruusua niin ne voisivat tarkoittaa perhettä, kavereita ja puolisoa. Näitä kaikkia olen valmis suojelemaan keinoja kaihtamatta ja sitä kuvatkoon nyrkkirauta.

Yleensäkkään ikinä en oo lähteny tolle miami ink linjalle, että tatuoinnilla pitäis olla joku syvällinenkin merkitys, yhdessä leimassa on tärkeä meerkintä siitä, että olen parantunut syntymästä asti vaivanneesta vakavasta sairaudesta. Muut on "vaan tatuointeja"... Jaa, no tietysti avokin tatuoima sydän lavassa merkkaa enemmän. :D

Suurimman osan kuvistani on tehny Hexed inkin Hexi Kärnä. Pohjois-karjalan alueella asuvilla mustenarkeille suosittelen suurella lämmöllä kyseistä paikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom