ompas ruma.
Opettele edes suomen kieli ennen kuin urpoilet, analfabeetti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ompas ruma.
Kauan jo ollut mielessä että joku kuva pitäis saaha aikaseksi hakkauttaa, mutta ei vaan oo oikeen saanu mieleen soppelia ideaa.Nyt kuitenkin iski ajatus Milon of Crotonista,kreikkalaista mytologiaa selaillessa.Kyseessä on siis tämä jamppa joka sai poikasena isältään härän ja kantoi sitä sitten selässään aikuseksi asti.Sillon härkä oli kasvanu täyskasvuseksi häräksi,luonnollisesti, ja Milo oli saanu itekki härän voimat.En tosin haluais välttämättä mitään varsinaista jannun kuvaa härkä selässä,vaan jotenki progressioon ja kyseiseen legendaan liittyvää settiä.Viisainta varmaan ois mennä käymään liikkeessä ja alkaa suunnitteleen kunnolla.
Onko jollain ideoita tähän? Tai hyvää sivua tätä varten? Kiitoksia paljon
Missä toi T-Byrdin kuva on tehty?
Täytyy rehellisyyden nimissä sanoo, että oisin ite jääny kaipaamaan selkeempiä linjoja ja kirkkaampia värejä tohon daamiin ja päinvastoin vähän enempi häivytystä tohon ympäröivään siniseen alueeseen, vähän tähän tyyliin.
Eniveis makuasioitahan nää on ja tärkeintä luonnollisesti on, että se miellyttää omaa silmää
Tässä vuoden verran tatskat kiinnostanut ja tuskin vielä vähään aikaan mustaa iholle tulee, mutta nyt tiedän minkä tapaisen haluaisin, mutta apuja tarvitsisin suunnittelussa. Eli paikaksi ajattelin tuota forkkua, koska olka varsi on melko yleinen ja siihen ehkä myöhemmin jotain.Tatuointi menisi forkun ympäri ja kuitenkaan en haluaisi sen olevan normaali tribaali tai piikki lanka, mutta samaa tyyliä. Olen 19v jätkä ja tykkään moottoripyöristä, autoista ym ja haen hieman sellaista "tuff guy henkeä". Kuva olisi musta valkoinen. Onko jollain ideoita tähän? Tai hyvää sivua tätä varten? Kiitoksia paljon
Osaisko joku neuvoa hyvää tatuoijaa Turussa? En oo luottavainen oman kaupungin hakkaajiin ja ruisrockin aikoihin menossa Turkuun niin aattelin samalla käydä leimaamassa itteni !
Jep, toi on kyllä aika sarjakuvamainen toi minkä laitoin. Koitin hakee enempi semmosta old school -tyylistä pin uppia mutten tohon hätään löytyny.Toi on kyllä tosi makee kuva minkä linkkasit, tykkään paljon. Mutta sekin on vähän, tosi hitusen verran erilainen kuitenkin mun kuvaan verrattuna. Pinup se on sekin, mutta ei niin klassinen. Sun linkkaama on enempi sarjakuvamainen (ei millään pahalla). Tää mun kuva näyttää kyllä tosi erilaiselta irl, kuin kuvissa. Mun iholle tollanen kirkas taikka tumma sävy sopii aika hyvin tohon rajaukseen, joka on kieltämäti aika tiukka
Jos nyt en väärin ole käsittänyt niin varmaan aika hissua saada aika individual inkiin ruisrockiin mennessä.
Jos nyt en väärin ole käsittänyt niin varmaan aika hissua saada aika individual inkiin ruisrockiin mennessä.
Niin joo ja toi tehtiin Sacred Tattoo-liikkeessä, Espoossa. Nettisivutkin löytyy www.sacred.fi
Mä olen käynyt Harrisonilla silloin, kun käärmeet luikerteli ja hämähäkit juoksenteli yhdistetyn studio-olohuoneen nurkissa.