Tatskat

Outo tuo Kinkys Tattoo muutenkin. Osa kuvista hyvin tehtyjä ja selkeesti omaperäsiä. Osa kuvista taas sitten näyttää jonku amatöörin väsäämiltä.
Tulee mieleen, ettei kaikki (lue: nuo onnistuneimmat) kuvat ole paikan pitäjän tekemiä vaan vierailevan taiteilijan tekemiä tai tökerösti netistä kopsattu. Kyllä nämä kuvat (1,2,3) puhuvat enemmän kuin tuhat sanaa. Esim 1. kuva on kuin ekaluokkalaisen piirros kaikkine perspektiivi- ja mittasuhdevirheineen Jättäisin ko. paikan väliin.

Kuopiossa vähän samaa laatua (halpaa ja vähän sinne päin) saa Angel Tattoosta, josta on kokemuksia parin kaverin kautta. Molemmilla kuvat menivät enempi/vähempi sinnepäin eivätkä ko. paikkaan enää toista kertaa astu (taiteilijan vapaus iski vasta siinä vaiheessa kun kuva hakattiin ihoon, eikä suunnittelu vaiheessa jolloin asiasta olisi pystynyt vielä neuvottelemaan). Halvalla toki kuvat saivat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joensuulaiset, mikäs ihmeen liike siinä torin helmessä on? Täyspotin vieressä siellä sisäkujalla, dollyn ja täyspotin välissä? Käppäilin yks päivä ohi niin koneet suris ja joku nainen siellä tatuointii väänti.

Ei kellään olisi tiedossa sivua missä lukisi eri tatuointien/symbolien merkitykset suomeksi? Tai jos ei muuten niin HYVÄT englannin kieliset sivutkin tottakai käyvät.

Ei kellään olisi tiedossa sivua missä lukisi eri tatuointien/symbolien merkitykset suomeksi? Tai jos ei muuten niin HYVÄT englannin kieliset sivutkin tottakai käyvät.

Vähän tarkennusta kiitos? Etsitkö jotain tietynlaista symbolia, vai haluutko vain selailla läpi kunnes joku nappaa?

Saattais vähän aikaa vituttaa:

17.jpg

4.jpg

12.jpg

Tässä se mun pinup-leidi nyt sitten on. Hakattu kahdella sessiolla oikeaan etureiteen. Ajatuksena ois heittää jotain kuvaa vielä tohon ulkoreiteen leidin viereen, isohkoa kukkakuvaa tms.

Kahden viikon päästä saa alaselkä ja lantio taas kyytiä. :)

leima.jpg

Tässä se mun pinup-leidi nyt sitten on. Hakattu kahdella sessiolla oikeaan etureiteen. Ajatuksena ois heittää jotain kuvaa vielä tohon ulkoreiteen leidin viereen, isohkoa kukkakuvaa tms.

katso liitettä 61371

Nice! Mä diggailen! Tota kun vielä jatkaisi noitten sinisten äärialueiden takaa jollain taustalla tms, ni voila (esim häivyttäisi enemmän samalla sinisellä värillä ?). Nyt on aika iso kontrasti iho vs sininen. Just my 2 cents. Mutta isot värikkäät tatskat rokkaa aina.

Nice! Mä diggailen! Tota kun vielä jatkaisi noitten sinisten äärialueiden takaa jollain taustalla tms, ni voila. Esim häivyttäisi samalla sinisellä värillä. Nyt on aika iso kontrasti iho vs sininen.

Ja kontrasti korostuu, kun on tuoretta väriä.. Haalenee ajallaan..

Komeeta vanhan koulun -tyyliä :thumbs:
Melkosen iso vielä. On varmaan jokunen tunti hakattu..

Thanks! :) Aika tasan tarkkaan on 26x26cm kokoa tolla. Eka sessio oli 7,5 tuntia ja toisella kertaa meni 2 tuntia.

Nice! Mä diggailen! Tota kun vielä jatkaisi noitten sinisten äärialueiden takaa jollain taustalla tms, ni voila (esim häivyttäisi enemmän samalla sinisellä värillä ?). Nyt on aika iso kontrasti iho vs sininen. Just my 2 cents. Mutta isot värikkäät tatskat rokkaa aina.

Mä vähän aattelin että en ehkä samantyylistä taustaa siihen ota (mieli saattaa muuttua vielä tietty), mutta jos jotain kontrastia isommalla selkeällä kuvalla. Iso japanilainen kukka (kukkarivi alhaalta ylös) tai jotain sellaista? Ideoita riittää, yks niistä kerrallaan.. ;) Kiitos vinkistä!

e. toi saatiin valmiiksi siis 15.4.

Mun mielestä toi on hieno, vaikken värikuvista ite pahemmin piittaakaan.

Laitetaan kuvaa omastakin isommasta:
Frank Miller, The Babe who wore red. Tekijä Tomppa@Halo Tattoo, Tampere.
Huomenna vielä parannellaan tuota hieman, ulkoreunaa häivytetään kun se on nyt liian voimakas. Mutta eipä muuta.

Liitteet

• 29727_419199845954_765350954_5420758_4990132_n.jpg
    29727_419199845954_765350954_5420758_4990132_n.jpg
    74,9 KB · Katsottu: 1 265
  • 29727_419200270954_765350954_5420760_4911425_n.jpg
    29727_419200270954_765350954_5420760_4911425_n.jpg
    86 KB · Katsottu: 436

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom