Tatskat

Kannattaa vaan samantien varata se aika, koska uskoisin että Tatuata on muutenkin aika täyteen buukattu mesta. Itse kun menin viime heinäkuussa yhteen mestaan buukkaamaan aikaa, niin antoivat ajan seuraavan vuoden huhtikuulle. Innokkuudella sain hoidettua leimaamiset aiemmaksi. Paree vaan soittaa ja varaa se aika heti, sen voi kuitenkin siirtää eteenpäin jos tarve tai sitten saada peruutusajan jos mahdollista ottaa aiemmin.

Näinpä! Sittenhän sen näkee että miten siellä on aikojakin vapaana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vastaan itse tähän kun otin vähän selvää asioista. Lähetin muutamaan tatuointi firmaan sähköpostia ja kysyin hintaa niin vastaus oli että tuo on ihan perus kuva tehdä ja hinta oli yhdessä paikassa 350€ toisessa 400€-500€.
Sitten kävin myös käymässä 2 liikkeessä tänään. Toisessa arvio oli 70-80€ (kaverin mukaan suomen halvin paikka). Toinen oli sitten oliko nyt enintään vai vähintään 200€ en muista tarkkaan. Ja molemmat sanoi että tuo on helppo tatuointi eikä tuota mitään ongelmia.

Laitas kuvaa sitten kun se 70 eken tiikeri on lyöty käteen.
3.jpg

Edit. paljonkohan tuommosten Chris Carverin ja muiden nimi tatuoijien kuvat maksaa?

Laitas kuvaa sitten kun se 70 eken tiikeri on lyöty käteen.
3.jpg

Edit. paljonkohan tuommosten Chris Carverin ja muiden nimi tatuoijien kuvat maksaa?

En oo missään postissa sanonnu että oon meinannu tatskan tuosta halvimmasta paikasta ottaa.. Totesin vaan että minkä hinnan se ois siitä pyytäny.

Kesällä olis tarkoitus laajentaa hippasen tätä mun reidessä roikkuvaa tiikeriä. Syksyllä tehtiin pieni lisäys, joka käsitti käytännössä sen, että muuten black&grey -tyylin tiikerille tehtiin vihreät silmät. Pientä idean tynkää on jo, mitä mirrille tehdään, pitää käväistä vielä vakinakuttajan luona juttusilla ja suunnitella... Himo neulan alle ois taas niin helvetin kova, ettei voi käsittää.. :D

Kukakohan suomesta ois erikoistunu japanilaisiin kuviin? Tai tekis niitä ainakin helvetin hyvin. Jos on heittää vielä linkkiä artistin kuviin niin oisin kiitollinen.

Kukakohan suomesta ois erikoistunu japanilaisiin kuviin? Tai tekis niitä ainakin helvetin hyvin. Jos on heittää vielä linkkiä artistin kuviin niin oisin kiitollinen.

Tatuatan Jarno Kantanen ja samassa lafkassa myös muutkin herrat (eli välillä vieraileva Horitsuna ja vakio vieras Daniele Kabbuby). Zombie Tattoon Matzon myöskin tehnyt mukavia orientaalikuvia, kuin myös Legacyn Kristian BTBC.

Onko Joensuun pakkislaisilla kokemuksia Kinkys Tattoosta? Kokemusta pitäis kuvien teosta ainakin löytyä... Google kertoo lisää, jos kiinnostaa.

Mutta omia kokemuksia kenelläkään? Ihan jonkun kaksplussan tai suomi24:n dissaus-juttujen takia en oo vielä valmis paikkaa tuomitsemaan.

Outo tuo Kinkys Tattoo muutenkin. Osa kuvista hyvin tehtyjä ja selkeesti omaperäsiä. Osa kuvista taas sitten näyttää jonku amatöörin väsäämiltä.

Nonii hiha saatiin eilen alulle ja jälkeen olen erittäin tyytyväinen. Individual inkkiä tääläki kehuttu ja voin jatkaa kehumista. On muuten mukavaa porukkaa ja hauska meininki, eikä vituttanu yhtään vaikka kamat lähti ympäriltä kun muuttivat siinä samalla. Lasse vain että mies jonka ympäriltä tuolit viedään :D Kuukauden päästä uudestaan. Ärsyttävää vaan matkustaa Oulusta Turkuun asti.

Kenelläkään kokemusta helminauhan teosta, mahdollisimman realistisesta sellaisesta? Helsingin/pääkaupunkiseudun alueella?

Onkos tuo hämeenlinnan Black & Yellow Tattoo mesta lopettamassa, kun ei ole pitkään aikaan ollut B&Y:n kotisivuilla mitään mainintaa kyseisestä liikkeestä?

SIvuilta löytyy enää joensuun ja hesan liikkeet...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom