Tatskat

Tämä taitaa sulle olla arkapaikka. Koita nyt tulla mielipiteeni kanssa toimeen. Asia loppuun käsitelty !
Ei se mikään arka paikka ole :D En tunne tota Kristiania enkä ole aiemmin edes kuullut.
En mä koita sun mielipidettäs vääräks todistaa tai muuta semmosta. Kiinnostaa vaan kuulla perustelut tolle mielipiteelle, että mitä noissa on semmosta mistä et tykkää koska en ite oo täysin samaa mieltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla noissa Kristianin kuvissa iski silmään vahvat ääriviivat ja eräänlainen elottomuus(yksityiskohtien puute?). Varmaan nuo korjaantuu ajan ja kokemuksen myötä, mutta minä en ainakaan ottaisi mitään "vaikeampaa" kuvaa tuolta heebolta noilla näytöillä.

Rupesin vähän kattelemaan pk-seudun (Hesan) mestoja läpi ja etsinnässä olisi hyvinkin taitava tekijä, joka osaa luoda aidonnäköistä jälkeä. Aika monta mestaa katoin ja tykkäsin kovin Ducks Tattoo-mestan Jartsan töistä. Se oli semmonen joka pisti silmään. Lisää ois kiva löytää, koska hakusessa on nyt uusi mesta johon siirtyä.

Kattelin myös Individual Inkin Lassen töitä ja rupes kuola valumaan suusta. TOSI harmi että pulju on Turussa asti...:(

Kattelin myös Individual Inkin Lassen töitä ja rupes kuola valumaan suusta. TOSI harmi että pulju on Turussa asti...:(

Turussa sijainnin lisäksi paikan jonot ovat aika lailla kipeää luokkaa. Johonkin maailman aikaan ne pitivät pari kertaa vuodessa yhden päivän, jona jengi varasi miltei kaikki ajat puoli vuotta eteenpäin.

Turussa sijainnin lisäksi paikan jonot ovat aika lailla kipeää luokkaa. Johonkin maailman aikaan ne pitivät pari kertaa vuodessa yhden päivän, jona jengi varasi miltei kaikki ajat puoli vuotta eteenpäin.

Joo löysin jotkut vanhat nettisivut joissa oli jotain tollasta mainittu noista ajanvarauksista. Nyt ei sitä lue kyllä missään. Vois kyllä harkita ihan vaan hyvän jäljen takia reissua Tyrkkyseen joku kerta.

Tämä taitaa sulle olla arkapaikka. Koita nyt tulla mielipiteeni kanssa toimeen. Asia loppuun käsitelty !
Ei jumankauta. :lol2:

Koita nyt saada joku muu perustelu aikaan kuin "heikko laatu".

Sama mies. Ei hyvä.

Kaverilla on vaan vähän reilumpi Old school ote tekemiseen. Tekniikka vaan on tollanen ronski. Ei kuvissa mitään vikaa ole.
Jos aletaan hakkaamaan tuon tyylin kuvia New school väreillä ja tekniikalla niistä tulee lähinnä naurettavan näköisiä...

Rupesin vähän kattelemaan pk-seudun (Hesan) mestoja läpi ja etsinnässä olisi hyvinkin taitava tekijä, joka osaa luoda aidonnäköistä jälkeä. Aika monta mestaa katoin ja tykkäsin kovin Ducks Tattoo-mestan Jartsan töistä. Se oli semmonen joka pisti silmään. Lisää ois kiva löytää, koska hakusessa on nyt uusi mesta johon siirtyä.

Mie kulen Oulusta asti Lassen tikattavana. Noin kerran kuussa puolen vuoden ajan, että ei se välimatka mitään meinaa. Raskastahan se on ko ei oikeen töistäkään voi olla pois ko yhen päivän kun ajat on arkena. Onneksi seuraava aika on kesälomalla.

En tiedä onko Matzon sulle entuudestaan tuttu? Suosittelen lämpimästi. Ajan saanti vaan voi olla ongelma jos on kovinkin kiire... www.zombietattoo.fi

Mie kulen Oulusta asti Lassen tikattavana. Noin kerran kuussa puolen vuoden ajan, että ei se välimatka mitään meinaa. Raskastahan se on ko ei oikeen töistäkään voi olla pois ko yhen päivän kun ajat on arkena. Onneksi seuraava aika on kesälomalla.

Oon kyllä päättänyt että jossain vaiheessa aion käydä siellä tikattavana. Ei nyt ihan heti, mutta muutaman vuoden päästä/sisällä. :)

En tiedä onko Matzon sulle entuudestaan tuttu? Suosittelen lämpimästi. Ajan saanti vaan voi olla ongelma jos on kovinkin kiire... www.zombietattoo.fi

Kävin kattomassa noiden nettisivut ja galleriat läpi aiemmin jo, mutta niiden tyyli ei sovi mulle. :) Kiirehän mulla ei ole, koska mestat pitää kartoittaa kunnolla ajan kanssa. Ideat kun on jo valmiina päässä hautumassa. Nyt tarvii vaan se "sopiva" tekijä/t löytää. Vida Locan Rosti tekee hienoa jälkeä, siellä vois käväistä juttelemassa joku kerta. Isoin ongelma tällä hetkellä on valuutta, sitä on niukasti. En haluis lähtee sopimaan mitään kenenkään kanssa ennen kuin mulla on sopiva määrä valuuttaa jo valmiina. :)

Oon kyllä päättänyt että jossain vaiheessa aion käydä siellä tikattavana. Ei nyt ihan heti, mutta muutaman vuoden päästä/sisällä. :)

SUOSITTELEN!! Seuraavat vapaat ajat taitaa olla jossain 2012 paikkeilla. Kannattaa seurata Lassen kotisivuja, siellä ilmoitetaan ajanvarauspäivästä. Mieki oottelin vuoden ennenkö pääsin penkkiin. Tulee hyvää jälkeä:worship:

Vähän samaa mieltä kuin crommed. Eniten ehkä häiritsee noiden värien käyttö, joka ei ainakaan minun silmiä hivele. Jos ottaisin koko käden tatuoinnin ja siinä olisi lohikäärme/käärme niin ehdottomasti jokainen suomu pitäisi varjostaa ja värittää erikseen. Ei mitään "xxxx" rukseja vähän sinne tänne ja vahvat ääriviivat. En ottaisi kaverilta noiden näyttöjen perusteella tatuointia vaikka maksettaisiin.

Jou. Tommosen ekan tatuoinnin kävin tekees talvella. Kuva on epätarkka ja valaistuskaan ei vastaa Miken kuvien tasoa :) mutta näkee siitä ainakin jotain.

MegamassTattoo1.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Komia on. Kunnon kuva ja vielä hyvällä jäljellä. Missä tehty?

Kouvolan Mix Tattoo ja tekijänä Mika Laurila.

Aion ottaa jatkossakin samalta mieheltä lisää väriä ihoon sen verran hyvää jälkeä tekee :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom