Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maddox:lle ja Adalwolfille voin lohduttavasti kertoa, että suomenmaasta löytyy helvetin monta todella osaavaa tatuoijaa, jotka tekevät kädestäsi/selästäsi täydellisen ilman ainoakaan virhettä.

Totta, esim. hetki sitten mainittun individual inkin galleriassa on mielestäni monta ihan onnistunutta kuvaa. Olen jossain määrin "taiteellinen" kaveri itsekkin ja esim. varjostus ym. virheet oikein "ponnahtaa" silmille. Ja tämän kaltaiset virheet ärsyttää minua suunnattomasti, niin omissa kuin muiden töissä. (oli sitten kyse maalauksesta, piirustuksesta tai tatuoinnista). Eli pelkään, että vaikka en itse itseäni tatuoi (omille virheilleen on aina hieman kriittisempi) niin lopputulos on se, että joka kerta kun katson hanskaa niin näen vain ne pienet viat.

Jos pienet käsityönjäljet haittaa, niin sitten pitää mennä jollekin tosi perfektionistille (Petri Syrjä, Lasse Sjöroos?) tai niin mä olen käsittänyt, että ovat aika perfektinisteja ja varsinkin Petri saaattaa vääntää kuvaa oikein ajan kanssa...
...mut tietty ovat erikoistuneet tohon realismiin, tosin Lasse taitaa tehdä mitä vaan ja aina hyvällä motivaatiolla ja asiakasta palvellen...

Mut jos ei kotimaasta (muka) löydy, niin menkää ruottiin...
Dalmiro ja King Carlos tattoon Calle kandee tsekata. Tosin Callelle on ainakin "aika" vaikee päästä asiakkaaks...

Kattelinpa huvikseni tuon naapurimaan Callen tekemiä kuvia, ja olipa muuten hienoa jälkeä. Sen neulan alle saattaisin hyvinkin uskaltaa antaa oman neitseellisen nahkani väritettäväksi, mutta eiköhän tuo jää lähinnä haaveilun tasolle. Ensinnäkin, kyseinen mies ei varmaan ikinä kelpuuttaisi mua asiakkaakseen ja toisekseen, joutuisin säästämään varmaan vuosikymmenen, ennen kuin mulla olis varaa maksaa noin perusteellisesta työstä.

Paljos muuten japski tyylisillä kyynärvarren pitusilla tatuoinneilla hintaa? noin karkee arvioi, mietityttää ihan sen takia että ei tulis tilannetta missä joutuu perumaan tatuoinnin rahan puutten takia.

Kai ne yleensä on joku 80-100€/h ja tunteja menee varmaan joku 7-12?

Calle veloittaa 7000SEK/päivä ja tekee muistaakseni 8h sessioita kerralla...
...ei nyt tavallaan mikään ihan mahoton hinta, tosin jos jonkun bodysuitin haluis, niin kyllähän sitä joutus vähän aikaa säästää...

Maddox, onko Shige tuttu? Sille ois vielä vaikeempi päästä asiakkaaksi, ei puhu vissiin englantia juurikaan (tarttee palkata tulkki) ja etäisyyskin ois "kohillaan"...

Nojoo, mut löytyy täältä suomestakin huipputekijöitä: Kantanen, Legacyn KristianBTBC, Matzon, Ramo...
...ja monta muuta, jotka ei just nyt tule mieleen...

^ Eihän ~700 € toki semmoisenaan mikään omaisuus ole, mutta jos otetaan huomioon, ettei mun tämänhetkiset kuukausiansiot yllä edes tuohon, niin tyyriys saa aika äkkiä uuden määritelmän. Mun kuvahaaveet on pysytelleet toistaiseksi niin abstraktilla tasolla, etten ole viitsinyt lietsoa itseäni yhtään toiveikkaampaan tilaan ottamalla aktiivisesti selvää huipputatuoijista, joten mun tuntemus alan hyvien ja huonojen tekijöiden suhteen rajoittuu lähinnä kavereiden ja tuttujen kokemuksiin sekä Miami/LA Inkiin :jahas:

Kai ne yleensä on joku 80-100€/h ja tunteja menee varmaan joku 7-12?

Calle veloittaa 7000SEK/päivä ja tekee muistaakseni 8h sessioita kerralla...
...ei nyt tavallaan mikään ihan mahoton hinta, tosin jos jonkun bodysuitin haluis, niin kyllähän sitä joutus vähän aikaa säästää...

Maddox, onko Shige tuttu? Sille ois vielä vaikeempi päästä asiakkaaksi, ei puhu vissiin englantia juurikaan (tarttee palkata tulkki) ja etäisyyskin ois "kohillaan"...

Nojoo, mut löytyy täältä suomestakin huipputekijöitä: Kantanen, Legacyn KristianBTBC, Matzon, Ramo...
...ja monta muuta, jotka ei just nyt tule mieleen...

Callen kuvia katsellessa ideoita vaan pursuaa. Sinne siis, kun/jos on rahaa ja herralle idea uppoaa ! Tarkoituksena ottaa kaulasta napaan, sillai et omaa ihoa näkyy max. 3%.
Btw. Kristianin kuvat on amatöörimaisia.

Tin-Tin ei ihan täysin iske...
...jotenkin snadisti "sarjakuvamainen" meininki osassa orientaaleja. Siistejä kyllä ja tavallaan oma selkeä tyyli, mut ei ehkä sillai just mulle kolahda.

Berniellä vähän sama homma. Mut toi oli kyl uus tuttavuus.

Entäs, oisko heittää kotimaisia?

No voisitko eritellä vähän tarkemmin?

Mulla itellä tulee amatöörimäisestä tatuoinnista mieleen epätasaset värit, epäsymmetriset kuvat, vääristyneet mittasuhteet jne, eikä noi mun mielestä siihenkään muottiin ihan sovi.

No voisitko eritellä vähän tarkemmin?

Mulla itellä tulee amatöörimäisestä tatuoinnista mieleen epätasaset värit, epäsymmetriset kuvat, vääristyneet mittasuhteet jne, eikä noi mun mielestä siihenkään muottiin ihan sovi.

Tämä taitaa sulle olla arkapaikka. Koita nyt tulla mielipiteeni kanssa toimeen. Asia loppuun käsitelty !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom