Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai ne yleensä on joku 80-100€/h ja tunteja menee varmaan joku 7-12?
Calle veloittaa 7000SEK/päivä ja tekee muistaakseni 8h sessioita kerralla...
...ei nyt tavallaan mikään ihan mahoton hinta, tosin jos jonkun bodysuitin haluis, niin kyllähän sitä joutus vähän aikaa säästää...
Maddox, onko Shige tuttu? Sille ois vielä vaikeempi päästä asiakkaaksi, ei puhu vissiin englantia juurikaan (tarttee palkata tulkki) ja etäisyyskin ois "kohillaan"...
Nojoo, mut löytyy täältä suomestakin huipputekijöitä: Kantanen, Legacyn KristianBTBC, Matzon, Ramo...
...ja monta muuta, jotka ei just nyt tule mieleen...
Vinkkaas Crommed joku kova orientaalivääntäjä...
...siis joku muu kuin tossa jo tullut esille...
Jos tarkotit tätä Kristiania niin "amatöörimäinen" ei oo ensimmäinen adjektiivi joka itellä tulee mieleen.Btw. Kristianin kuvat on amatöörimaisia.
Jos tarkotit tätä Kristiania niin "amatöörimäinen" ei oo ensimmäinen adjektiivi joka itellä tulee mieleen.
Tin-Tin ei ihan täysin iske...
...jotenkin snadisti "sarjakuvamainen" meininki osassa orientaaleja. Siistejä kyllä ja tavallaan oma selkeä tyyli, mut ei ehkä sillai just mulle kolahda.
Berniellä vähän sama homma. Mut toi oli kyl uus tuttavuus.
Entäs, oisko heittää kotimaisia?
Mikä noista kuvista sit tekee amatöörimäisiä?
No voisitko eritellä vähän tarkemmin?
Mulla itellä tulee amatöörimäisestä tatuoinnista mieleen epätasaset värit, epäsymmetriset kuvat, vääristyneet mittasuhteet jne, eikä noi mun mielestä siihenkään muottiin ihan sovi.