Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.powerverbs.com/benjasworld/images/tenetianSun.jpg

mitähän tyyliä mahtaa olla tollanen, tai missä päin maailmaa tehdään tuon tyylisiä?? ois kiva löytää samantyylisiä kuvia lisää..

Kait tuo on hieman sellaista polynesialaistyyliä hieman muokattuna, olisi kyllä hieno saada iso kunnon tekijän polynesialaistyylinen kuva, tiedä sitten kuka Suomessa tuon tyylin taitaisi, vinkkejä kellään?

Mitään suoria maorikuvien kopiota en haluaisi ottaa sillä, se on kyseiselle porukalle ilmeisesti aika identiteetti kysymys, varsinkin jos ne tehdään kertomalla jotain asioita niillä kuvilla.

Vastaan itse tähän kun otin vähän selvää asioista. Lähetin muutamaan tatuointi firmaan sähköpostia ja kysyin hintaa niin vastaus oli että tuo on ihan perus kuva tehdä ja hinta oli yhdessä paikassa 350€ toisessa 400€-500€.
Sitten kävin myös käymässä 2 liikkeessä tänään. Toisessa arvio oli 70-80€ (kaverin mukaan suomen halvin paikka). Toinen oli sitten oliko nyt enintään vai vähintään 200€ en muista tarkkaan. Ja molemmat sanoi että tuo on helppo tatuointi eikä tuota mitään ongelmia.

Jännityksellä odotan mitä tuolla 70e:llä saa. Joko mun silmissä tai ymmärryksessä on vikaa, mutta itse näin ainakin sellaisen tiikeritatuoinnin jonka tekemiseen menee useita tunteja ja useiden tuntien työt laadukkaissa paikoissa eivät maksa noin vähän.

Mutta kerro nyt mikä firma niin saadaan muutkin ihmetellä.

Iguana tattoo kokkola. Oon ymmärtäny että tuolta ei onnistu oikein ajanvaraus vaan sinne pitää vaan mennä paikan päälle jonottamaan.

Sitten kun käyttää vähän googlea niin selviää syykin.

(vastaus: kukaan ei maksaisi kuvista yhtään enempää)

Kait tuo on hieman sellaista polynesialaistyyliä hieman muokattuna, olisi kyllä hieno saada iso kunnon tekijän polynesialaistyylinen kuva, tiedä sitten kuka Suomessa tuon tyylin taitaisi, vinkkejä kellään?

Tsekkaapa : customx.fi

Mun mies otti just alkuviikosta tuolta polynesialaistyylisen leiman, ja hyvää jälkeä tuli.

Meni sitten vaan noin 4 timmaa tällä kertaa. Daami sai lisää väriä ympärilleen, hienosäätöä ja olkavarren puu väritettiin taas (kun tehtiin lisäyksiä, niin pysyy samansävysenä koko kuva). Sain oikein puljun oman t-paidan loppuun ja lupasivat hupparinkin ens kertaan. Jengi oli eri hyvällä tuulella, läppä ja juttu lens. Niin sitä pitää :thumbs:

Joo, pitää ottaa kunnon kuvia pian, tosin niitä voi olla vähä muuallakin kohta. Voitin sen best of saturday skaban.. Horitsuna ton teki, yheksän tuntia putkeen ja voin kertoo et sattu kun oli viel eka kuva.. Mut ei saleen vika. Törkeetä jälkeähän se teki ei voi muut sanoa :))

Noooh, kuvia jookos.. :whip: Stalkkannu messujen sivuja muttei mitää kuvia höh..

Mä taas tykkään just mustista ja karuista tatuoinneista:D. Pari on tällä hetkellä, syksyllä sitten lisää.

Mie voisin tehä sulla parit karut tatutoinnit. :D

Orkidea köynnös kyljessä/alavatsalla, tänään nakutettu lentävä kolibri lapojen väliin.

Tässä tulee taas tämmöinen typerä "paljon maksaa" kysymys: paljonkohan maksaisi (:D) neljä todella yksinkertaista kuviota (kolmio), joiden mitat on noin 2cm*1cm?

Ei luulisi niiden tekemisessä kauaa nokan tuhisevan?

Tässä tulee taas tämmöinen typerä "paljon maksaa" kysymys: paljonkohan maksaisi (:D) neljä todella yksinkertaista kuviota (kolmio), joiden mitat on noin 2cm*1cm?

Ei luulisi niiden tekemisessä kauaa nokan tuhisevan?

Aloitusmaksu on 60-80€, laatu liikkeissä. Tolla rahalla saa tulitikkuaskin kokoisen kuvan. Kaikki riippuu liikkeestä. Kannattaa käydä kysymässä.

Aloitusmaksu on 60-80€, laatu liikkeissä. Tolla rahalla saa tulitikkuaskin kokoisen kuvan. Kaikki riippuu liikkeestä. Kannattaa käydä kysymässä.

Yritin yksikseni arvioida hintaa aikaisempien tatskojen mukaan, pienin (~8,5cm*3,5cm) maksoi 120€, niin luulisi hieman halvemmalla pääsevän tällä kertaa..

Mitäs muuten veikkaatte kauan kestää tehdä yllämainitut rääpäleet :D?

Yritin yksikseni arvioida hintaa aikaisempien tatskojen mukaan, pienin (~8,5cm*3,5cm) maksoi 120€, niin luulisi hieman halvemmalla pääsevän tällä kertaa..

Mitäs muuten veikkaatte kauan kestää tehdä yllämainitut rääpäleet :D?

Tunnissa oot ulkona.

Pitänee muistaa, että vaikka olisi ihan pikkuriikkinen kuva, niin laitteiden huollossa ja puhdistuksessa menee kuitenkin sama aika, kun isommankin tekemisessä, siksi hinnat ei aina suhteessa kuvakokoon.

Uusi tatskaidea ja haluisin jo päästä ottamaan. Ärsyttää, että saan vasta touko-kesäkuussa rahaa kunnolla. Ja en sit tiiä viitsinkö vielä kesällä ottaa. Ja kun Tatuatasta meinasin ottaa, niin uskoisin että sinne on kyllä jonoakin ( ? ) . Elokuulle taitaa siis mennä. Ei vaan jaksais odottaa. :)

Uusi tatskaidea ja haluisin jo päästä ottamaan. Ärsyttää, että saan vasta touko-kesäkuussa rahaa kunnolla. Ja en sit tiiä viitsinkö vielä kesällä ottaa. Ja kun Tatuatasta meinasin ottaa, niin uskoisin että sinne on kyllä jonoakin ( ? ) . Elokuulle taitaa siis mennä. Ei vaan jaksais odottaa. :)

Kait sieltä liikkeestä voi varata ajan vaikka sinne toukokuun lopulle?

Maksat vaan sen varausmaksun, eihän se paljoa ole...

Kait sieltä liikkeestä voi varata ajan vaikka sinne toukokuun lopulle?

Maksat vaan sen varausmaksun, eihän se paljoa ole...

Niin, mutta toukokuun loppu on huono, koska on etelänmatka+valmistujaiset samaan syssyyn. Kesä menee taas töissä ja oon aika fyysisessä töissä, jossa tulee hikoiltua - ei oikein sovi sen parantelun kanssa yhteen. Pitää vielä katsoa, mutta alustavasti varmaan sinne elokuulle menee..

Kannattaa vaan samantien varata se aika, koska uskoisin että Tatuata on muutenkin aika täyteen buukattu mesta. Itse kun menin viime heinäkuussa yhteen mestaan buukkaamaan aikaa, niin antoivat ajan seuraavan vuoden huhtikuulle. Innokkuudella sain hoidettua leimaamiset aiemmaksi. Paree vaan soittaa ja varaa se aika heti, sen voi kuitenkin siirtää eteenpäin jos tarve tai sitten saada peruutusajan jos mahdollista ottaa aiemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom