Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon nyt viimeiset 3 vuotta harkinnu tatskan ottamista. Ensin oli tarkoitus ottaa forkun sisäpuolelle horoskooppi kuva tuommonen http://www.intattoo.com/uploads/allimg/080504/1707406.gif , mutta se ei pitkän harkinnan jälkeen tuntunutkaan niin hyvältä vaihtoehdolta joten se suunitelma on nyt unohdettu.
Nyt olen ajatellut ottaa lapaluun kohdalle tiikerin joka kiipeäisi ylöspäin. Idea lähti siitä liikkeelle kun olen aina omistanut ja pitänyt kissoista, mutta mielestäni on vähän neitimäistä? ottaa kissan kuva niin ajattelin sitte että tiikeri sopisi paremmin. Oon ties kuinka monta tuntia selaillu netissä tiikerin kuvia mutta sopivaa ei vaan ole tullut vastaan.
Näin tv:ssä LA inkissä missä Corey Miller teki todella hienon tiikerin kuvan mutta en ole sitä netin kätköistä vielä löytänyt, jos joku on sen joskus bongannu niin pistäkääpäs linkkiä siitä kuvasta.

Olen luonnostellut itselleni vähän saman tyyppisen tatuoinnin kuin tämä http://2.bp.blogspot.com/_i3h7VNlc6kY/StlXoE7CPcI/AAAAAAAABvA/MLbXPrIhlrg/s320/tattoo+lettering.jpg , tosin ei sama teksti ja oma tekstini tulisi kokonaan yhteen kirjoitettuna, osaisiko joku kertoa suunnilleen tommosen hintaa? Olen menossa liikkeeseen parin viikon päästä, mutta olisi kiva mennä sinne edes jonkunlaisen käsityksen kanssa siitä että paljon leimaaminen tulisi maksamaan?

Oisko tommonen joku 250-400e

Nyt olen ajatellut ottaa lapaluun kohdalle tiikerin joka kiipeäisi ylöspäin. Idea lähti siitä liikkeelle kun olen aina omistanut ja pitänyt kissoista, mutta mielestäni on vähän neitimäistä? ottaa kissan kuva niin ajattelin sitte että tiikeri sopisi paremmin. Oon ties kuinka monta tuntia selaillu netissä tiikerin kuvia mutta sopivaa ei vaan ole tullut vastaan.

Valehtelematta olen varmaan 20 tuntia selannu nettiä ja ettiny sopivan näköistä kuvaa mutta mikään ei ole oikein kunnolla kolahtanut..
Netistä löysin aika hienon kuvan: Tiger 3 Tattoo Pictures at Checkoutmyink.com onko tuo jo semmonen tatuointi että sitä ei kuka tahansa tatskaaja pysty tekemään? ja paljonkohan tuommosella mahtaa olla hintaa?

Valehtelematta olen varmaan 20 tuntia selannu nettiä ja ettiny sopivan näköistä kuvaa mutta mikään ei ole oikein kunnolla kolahtanut..
Netistä löysin aika hienon kuvan: Tiger 3 Tattoo Pictures at Checkoutmyink.com onko tuo jo semmonen tatuointi että sitä ei kuka tahansa tatskaaja pysty tekemään? ja paljonkohan tuommosella mahtaa olla hintaa?

No mites tällainen Chris Garver Ylä rivi oikee laita

Vastaan itse tähän kun otin vähän selvää asioista. Lähetin muutamaan tatuointi firmaan sähköpostia ja kysyin hintaa niin vastaus oli että tuo on ihan perus kuva tehdä ja hinta oli yhdessä paikassa 350€ toisessa 400€-500€.
Sitten kävin myös käymässä 2 liikkeessä tänään. Toisessa arvio oli 70-80€ (kaverin mukaan suomen halvin paikka). Toinen oli sitten oliko nyt enintään vai vähintään 200€ en muista tarkkaan. Ja molemmat sanoi että tuo on helppo tatuointi eikä tuota mitään ongelmia.

Vastaan itse tähän kun otin vähän selvää asioista. Lähetin muutamaan tatuointi firmaan sähköpostia ja kysyin hintaa niin vastaus oli että tuo on ihan perus kuva tehdä ja hinta oli yhdessä paikassa 350€ toisessa 400€-500€.
Sitten kävin myös käymässä 2 liikkeessä tänään. Toisessa arvio oli 70-80€ (kaverin mukaan suomen halvin paikka). Toinen oli sitten oliko nyt enintään vai vähintään 200€ en muista tarkkaan. Ja molemmat sanoi että tuo on helppo tatuointi eikä tuota mitään ongelmia.
Mikä firma lyö tuon kuvan 70€:lla?

Oujee, huomenna jatketaan reiden pinup-daami loppuun. Kello kolitoist alotus ja kattoo kauan menee, tuskin viittä tuntia pitempään. Värii saattaa tulla kivasti kaikenlaista, mutta ei tässä katu-uskottavuutta haettukaan. :D

Pistän fotoo kuhan kykenen.

Ähh, reilusti eri värejä vaan! Pelkkä musta on niiiiiin out ja tylsä (tosin ei se omassa kirjassa kovin in ole koskaan ollutkaan).

Mäkin oon niin värifriikki, että nyt tekis mieli ottaa vaan värileimoja koko ajan. Kaikki aiemmat on mustia, mut niihin se sopiikin. Huomisen jälkeen on vuorossa alaselkä ja kyljet/lantio kesäkuussa. ;)

Perstaina vähän väriä pintaan hakemaan :)

Mä taas tykkään just mustista ja karuista tatuoinneista:D. Pari on tällä hetkellä, syksyllä sitten lisää.

Anna mä arvaan...sulta löytyy tummanpunanen ruusu toisesta olkavarresta ja pieni perhonen lantion vasemmalta puolelta?

Toi perhonen moni oikein, mutta ruusu väärin. Sen tilalla on vasemmassa rinnassa Amor:haart:.

No mä arvasin, et jotain herkkää ja romanttista noinki herkällä ja romanttisella kaverilla on pakko olla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom