Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä varmasti joka kaupungista löytyy tekijä tollaselle. Mitä nyt nopeeta selasin tamperelaisia liikkeitä nii kokeileppa vaikka haloa tai putkaa.

Tässä aika komeita luomuksia:D
http://englishrussia.com/?p=2325

3.jpg

Pitäsi löytää joku hieno penkkipunnerrus piirros. Sattuuko kellään mieleen.
tän tyylistä mutta jotain hienompaa.
tossa toinen esimerkki.

Miksei sitä ihoon voisi hakkautta voimanosto liikkeistä pyhintä. Viimeistään siinä vaiheessa tulee kuva kun 200kg nousee salipenkkinä.
Tissihän olisi sopiva paikka kuvalle =)

Onko kellään tossa rinta-olkapää-olkavarsi akselilla isompaa kuvaa?

Tarkoitus ois lähitulevaisuudessa ottaa tyyliin tämän kokoista http://pinv.files.wordpress.com/2009/01/lenny-kravitz-011.jpg

En eti halpoja paikkoja, vaan valitsen kuvan tekijän täysin taidon perusteella, en hinnan. Kuvaksi tulee suh tarkka japanilaistyylinen kuva.

Kiinnoistaisi tietää suunnilleen mitä tollainen voisi kustantaa, tietäisi ees suuntaa..

Onko kellään tossa rinta-olkapää-olkavarsi akselilla isompaa kuvaa?

Tarkoitus ois lähitulevaisuudessa ottaa tyyliin tämän kokoista http://pinv.files.wordpress.com/2009/01/lenny-kravitz-011.jpg

En eti halpoja paikkoja, vaan valitsen kuvan tekijän täysin taidon perusteella, en hinnan. Kuvaksi tulee suh tarkka japanilaistyylinen kuva.

Kiinnoistaisi tietää suunnilleen mitä tollainen voisi kustantaa, tietäisi ees suuntaa..

Veikkaisin, että jotain puolitoista tuhatta euroa, jos toi olkavarsikin on ihan ympäriinsä eli half sleeve.

Mulla arvio viimesenpäälle tarkkaa työtä tehtävälle moniväriselle japsi puolihihalle 800 egee, joten eiköhä toi 1000-1500 välissä tosiaan ole.. Mulla ei kyllä ole vielä keskusteltu jatketaanko miten paljon tonne kainaloon sitä.

Kuvasta tulee siis mustavalkoinen, jos se hintaan kauheasti vaikuttaa. Ei tule kokonaan half-sleeve, vaan ei mene kokonaan käden ympäri, yksittäisiä pieniä viivoja lukuunottamatta. Jää siis tuohon olkavarren ulkopinnalle, mutta peittäisi olkapäätä ja rinnan. 900-1200e itellä alusta asti ollu arvio, ens viikolla täytyy lähtee kiertelee ja kyselee.

Itse laittanut kuvia artistille meilillä ja tekee luonnoksen ennen reissua josta sitten katotaan poistetaanko tai lisätäänkö jotain :) Annan suht vapaat kädet tohon juttuun siis luottaen kaverin ammattitaitoon..

Noh, miten meni?? Kuvia kuvia :hyvä: Keneltä muuten olit ottamassa kuvaa?

Noh, miten meni?? Kuvia kuvia :hyvä: Keneltä muuten olit ottamassa kuvaa?
Joo, pitää ottaa kunnon kuvia pian, tosin niitä voi olla vähä muuallakin kohta. Voitin sen best of saturday skaban.. Horitsuna ton teki, yheksän tuntia putkeen ja voin kertoo et sattu kun oli viel eka kuva.. Mut ei saleen vika. Törkeetä jälkeähän se teki ei voi muut sanoa :))

Joo, pitää ottaa kunnon kuvia pian, tosin niitä voi olla vähä muuallakin kohta. Voitin sen best of saturday skaban.. Horitsuna ton teki, yheksän tuntia putkeen ja voin kertoo et sattu kun oli viel eka kuva.. Mut ei saleen vika. Törkeetä jälkeähän se teki ei voi muut sanoa :))

Joo tuli varmaan ihan hirveen ruma:hyper: Hidasta päivitystä helsinki inkin sivuila! Laita kuvaa!!! Oli varmaan mukavat 9 tuntia. Mulla mennee noin 5-6 h per kerta eli noin 25 tuntia yhteensä hihassa. hitaita nuo ammattilaiset;)

Joo tuli varmaan ihan hirveen ruma:hyper: Hidasta päivitystä helsinki inkin sivuila! Laita kuvaa!!! Oli varmaan mukavat 9 tuntia. Mulla mennee noin 5-6 h per kerta eli noin 25 tuntia yhteensä hihassa. hitaita nuo ammattilaiset;)

Joo tuli.. :D

Olihan se kieltämättä jäätävä kokemus, monihan tota päivitteli et mitä vittuu oot vielki täällä et ku tulin 12.00 ni olit jo työstettävänä. Nänninympärille ja kainaloon tatuoiminen meinas räjäyttää kyllä tajunnan ja siinä kaheksan tunnin paikkeilla kun tiikerille tehtiin raitoja niin mietin että miten kauan tässä vielä menee ja vastaus oli että vielä vedetään yks väri pintaan ja tehdään kasvoja :D Ongelma nyt olikin että joka paikkaa tikattiin monta kertaa peräkanaa..
Jätkä kenen kanssa mä seisoin lavalla kun tuomarit mietti kummalle kuvalle pokaali tulee, oli yli kymmenen tuntia hakattu kahtena päivänä, ei kyllä ollu lähellekään niin hyvää jälkeä vaikka itse sanonkin.
Törkeen nopeehan toi on näin iso ja tarkka kuva tehty kuitenkin, ja kova jätkä kun laitto välillä vaan silmätippoja ja jatko hommaa.

Nyt tästä lähtee tällästä pintaihoa aika hyvin mutta on jo aika parantunut, kuvia siis varmaan muutaman päivän sisään.
Alkuperäinen suunnitelmahan oli tuo puolihiha mutta hommahan muuttui vähän eli kuva päättyykin ennen kyynerpäätä ja koko olkapää sekä tissi on väritetty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom