Tatskat

Nii-i mut miks pyytäis tuollaisesta taiteesta mitä veetää sun nahkaan, alennusta..? Sit voi sanoo et "tsori, pikkasen meni viirua pari senttiä huti, eihän se haittaa, maksotki vaan......"
Ai miksi? No siksi että mielummin 200 euroa mun taskussa kuin jonkun muun taskussa. Kyllä melkoinen hienostopelle saa olla jos alkaa tekemään jotain tatuointia ihan juosten kusten sen takia että asiakas julkesi pyytää alennusta.

Sitäpaitsi eikös näillä hyvillä tekijämiehillä riitä asiakkaita jonoksi kuukausiksi / vuosiksi niin kyllä ne varmaan voi suoraan käskeä asiakkaan hornan tuuttiin jos alkaa risomaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt on varattu aika Liskogalleriaan, ajankohta on 17.6 :) Kokemuksia kyseisestä paikasta? Itse sain hyvän ensikuvan paikasta ja tekijöistä :)

Jep..

Kaikista naurettavinta olis ruveta valkkaamaan tatskasta kohtia pois tyyliin "jos nää tehdään ni siinä menee sen verran kauan et mulla ei oo siihen varaa" yms.

Tuolle köynnös jutulle veikkaisin samaa hintaa kuin T-Byrd tuossa aiemmin veikkasi, eli sen 300-400e.
Mikä ei ole ollenkaan suuri summa tuollaisesta tatuoinnista. 150e, mitä helvettiä?
Tatuoinnin teko ei ole vain se pelkkä musteen ihoon tikkaaminen vaan siihen kuuluu paljon sellaista jota asiakas ei edes näe kuten tilojen jatkuva desinfiointi, neulojen valmistaminen, välineiden puhdistus, sterilisointi, suunnittelu ja paljon muuta.

Siis mitä? Jos nyt satun vain olemaan niin köyhä, että seuraavaan tatuointikertaan minulla on käyttää vain 150e. Mulle on ihan sama, vaikka saan sillä vain sen yhden ruusun (jonka todennäköisesti otankin). Lopullisena tavoitteena siis postaamani kuva, saa nyt nähdä kuinka kauan menee, että siihen päästään.

Tyhmähän se on joka maksaa suoraan pyydetyn hinnan. Eteenkin kun oma ensimmäinen tatuointi oli lähes tulkoon suoraa viivaa.

Plus että, kyllä, osaan arvostaa taiteilijan työtä, desinfiointiin menevää aikaa ja vaivaa, tilojen ylläpitoa. Osaisin arvostaa myös sitä, jos minua olisi tervehditty liikkeeseen astuessani, mutta ei siitä sen enempää. 20min olin siis kokonaisuudessaan liikeessä. Aikaa ei kulunut suunnitteluun, sillä minulla oli kuva valmiina. Että ihan hyville tuntipalkoille taiteilija silti jäi.

Juu oli oma kuva jota sitten Kabubby muokkas sillain kivasti mitä hä tykkäs parhaimmaks

Itse laittanut kuvia artistille meilillä ja tekee luonnoksen ennen reissua josta sitten katotaan poistetaanko tai lisätäänkö jotain :) Annan suht vapaat kädet tohon juttuun siis luottaen kaverin ammattitaitoon..

Siis mitä? Jos nyt satun vain olemaan niin köyhä, että seuraavaan tatuointikertaan minulla on käyttää vain 150e. Mulle on ihan sama, vaikka saan sillä vain sen yhden ruusun (jonka todennäköisesti otankin). Lopullisena tavoitteena siis postaamani kuva, saa nyt nähdä kuinka kauan menee, että siihen päästään.

Tyhmähän se on joka maksaa suoraan pyydetyn hinnan. Eteenkin kun oma ensimmäinen tatuointi oli lähes tulkoon suoraa viivaa.

Ajan kanssa kaikki tatuoinnit muuttaa väriä, se on väistämätöntä (haalistuu). Kun nyt menet ottamaan tuon yhden ruusun (esim.) ja sitten muutaman vuoden päästä toisen ja jatkat sitä rataa kunnes toivomasi kuva on vihdoinkin valmis, niin ne tulee kaikki olemaan eri sävyisiä. Kyllähän niitä voi värittää uudestaan, mutta sekin kannattaa hoitaa yleensä sillä samalla tatskaajalla.

Mä kyllä hiffaan sen, että sä nyt haluut ehkä ottaa vaan ton yhen kukan ja sitten ajan kanssa luoda isompi kokonaisuus siitä jos ei oo varma että millaisen tarkalleen haluaa. Mutta sitä en vaan hiffaa, että jos sulla jo nyt on melkein tarkka ajatus siitä mitä tuut ottamaan, niin mikset kerää sitä rahaa että saat koko homman kerralla teetettyä? :)

Ajan kanssa kaikki tatuoinnit muuttaa väriä, se on väistämätöntä (haalistuu). Kun nyt menet ottamaan tuon yhden ruusun (esim.) ja sitten muutaman vuoden päästä toisen ja jatkat sitä rataa kunnes toivomasi kuva on vihdoinkin valmis, niin ne tulee kaikki olemaan eri sävyisiä. Kyllähän niitä voi värittää uudestaan, mutta sekin kannattaa hoitaa yleensä sillä samalla tatskaajalla.

Mä kyllä hiffaan sen, että sä nyt haluut ehkä ottaa vaan ton yhen kukan ja sitten ajan kanssa luoda isompi kokonaisuus siitä jos ei oo varma että millaisen tarkalleen haluaa. Mutta sitä en vaan hiffaa, että jos sulla jo nyt on melkein tarkka ajatus siitä mitä tuut ottamaan, niin mikset kerää sitä rahaa että saat koko homman kerralla teetettyä? :)

Ja tähän vielä lisäys, että eikö koko hanke olisi halvempikin, jos sen tekisi kerralla? :)

Ohos :D Minkälainen hiha tulee?
Itsekin malttamattomana kuukauden odottelen ekaa kuvaa, puolihihaa siis..

No en oikeen tiiä miksi sitä tyyliä kutsuis. Japanilais tyyppistä kuten shige tekee mutta realistisempaa. 5 aikaa olis varattuna ja tatuoija saa vapaat kädet. Lähettelin vain idean ja muun materiaalin tekijälle. Kuvasta ei viitsis sen enempää kertoa. Syksylä voin kuvan laittaa tänne. Tuleeko sulla monessa erässä?

No en oikeen tiiä miksi sitä tyyliä kutsuis. Japanilais tyyppistä kuten shige tekee mutta realistisempaa. 5 aikaa olis varattuna ja tatuoija saa vapaat kädet. Lähettelin vain idean ja muun materiaalin tekijälle. Kuvasta ei viitsis sen enempää kertoa. Syksylä voin kuvan laittaa tänne. Tuleeko sulla monessa erässä?

Oikein, pitää myös laittaa kuvia omasta olkavarresta sitten.
Yhdessä, 8-9 tuntia arvio :D :D Eka kuva. Eli ihana päivä tulossa :pano: Ja syystä että kaveri ei ole suomessa kun messujen ajan.

Oikein, pitää myös laittaa kuvia omasta olkavarresta sitten.
Yhdessä, 8-9 tuntia arvio :D :D Eka kuva. Eli ihana päivä tulossa :pano: Ja syystä että kaveri ei ole suomessa kun messujen ajan.

Kukas sen leiman sulle iskeekään..? Mä tuun kyttäämään viereen. :evil:

Tietääkö ketään tekeekö Ricky vielä hesassa kuvia? eli oli omalla nimellä studio Rickys tattoo, en ainakaan googlettamalla löydä ku ikivanhoja juttuja.

laskentatavasta riippuen tatuointeja on neljästä kymmeneen. kuvat löytyy: http://kuvablogi.com/blog/17068/1/

Ja on niitä perinteisiä... Liekkiä, rautaristiä, mooneyesia yms. Sit on sellaisia kuvia joilla on merkitystä itselle ja nyt tuon toisen käden taustoitus/ yhdistäminen puolihihaksi (rautaristi, riimu, aurinko ja pro patria teksti) on käynnissä. Tulee taas perinteistä eli kalloja ja savua, plus avovaimo tatuoi tuohon samaan yhteyteen sydämmen. Kesälomalla sitten jotain isompaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom