Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
forkkuihin vois jotain räpellellä, ehkäKuminaama sanoi:Herätetään threadia eloon ja kysytään. Mitä seuraavaksi? Eli mimmosta on suunnitteilla?
Dietka sanoi:Onhan noita tullu otettua. vanhalla tyylillä kaikki ei konetta vaan kädet ja neulasarja, molemmat olkapäät kyynärpäihin asti ja rinta ja vatsa kans jotenkin peitetty. Vaikka tehty käsin niin on ihan siistejä kun kaverilla oli yli 20v kokemusta. Itse tykkään merimies tyylistä, ei tule paljon vastaan nykyään.
Mike sanoi:Mees linja-autoasemaa vastapäätä olevaan Putka tattooseen. Siellä on Ile joka hakkasi Mad Maxissa mulle kolme kuvaa. Pisti oman firman pystyyn ja on erittäin pätevä ukko. Mulla maksoi käsiin 120€/forkku ja niskaan markoissa siihen aikaan 600mk. Tuo sun shoppailema kuva maksanee siinä 300-500 erkkiä.
Mikä noissa tribaaleissa on? Joka jätkällä on tribaali, varsin omaperäistä. Ota ankkuri tai ÄITI! Kärsii vähän saatanasti inflaatiota nuo tribaalit kun jokaikinen kersa hakkaa niitä. Tee nyt hyvä mies jotain omaperäisempää tai hakkaa ne tribaalit naamaan/kaulaan. IMO tatskalla olisi hyvä olla edes jotain sanomaa itselle, mitä tribaali kertoo? Sen että otinpahan tatuoinnin kun kaverillakin on samanlainen, sain alennusta. Kamoon homot, ne kuvat on teidän kropassa maailman tappiin asti.Hape sanoi:haluja olisi ottaa mutta ei vielä mitään tietoo minkälaista laittasin..ja minne..todennäköisesti yläselästä lähtevä tribaali joka leviäisi aina olkapäille asti..
TOTTA TODELLAKIN.HC76 sanoi:Mun mielestä on jo vähä yliarvostettua sellanen et tatskalla on PAKKO olla joku syvempi tarkotus. Onhan se kiva jos sillä edes jonkinmoinen tarkoitus on. Ehkä se liittyy johonki elämänvaiheeseen jne. Mut ykslysti se loppupeleis on jos ite tykkää ja on siihen tyytyväinen. Tatska voi olla helvetin hienoa taidetta parhaimmillaan. Ei sen aina tarvitse olla niin helvetin syvällinen juttu. :thumbs: