Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yks pieni löytyy lapaluun kohalta, semmonen horoskooppi symboli joka meinaa rapua, erehyttävästi kyllä myös muistuttaa numeroita 69 :D

Joku kyseli sitä House of Pain:in paikka Oulussa (tosin jo viime vuoden puolella) mut se on nykyjään siinä rautatieasemaa vinosti vastapäätä. Suosittelen kyllä paikkaa, saa hyvää ja asiallista palvelua. Viimesimmän tatuoinnin siellä ottanut ja piirrättänyt, todella tyytyväinen olen.

Itellä on tällä hetkellä kolme kuvaa ja uudesta haaveilen. :D

Itse olen ainokaisen tatskani ottanut Oulussa Tramp's Tattoossa. On myöskin siellä rannassa päin. Rannan suuntainen katu, jossa ainakin joskus oli Graali baari. :) Tykkään kyl tatskasta, maksoi vähän(kokoonsa nähden) ja värit on pysyneet tosi hyvin.

Onhan noita tullu otettua. vanhalla tyylillä kaikki ei konetta vaan kädet ja neulasarja, molemmat olkapäät kyynärpäihin asti ja rinta ja vatsa kans jotenkin peitetty. Vaikka tehty käsin niin on ihan siistejä kun kaverilla oli yli 20v kokemusta. Itse tykkään merimies tyylistä, ei tule paljon vastaan nykyään.

wohoo! en ookkaa enne huomannu tätä triidiä. Toiseen käteen oon miettiny jo jotain kivaa :). avatarissa näkyy nykyinen o/.

haluja olisi ottaa mutta ei vielä mitään tietoo minkälaista laittasin..ja minne..todennäköisesti yläselästä lähtevä tribaali joka leviäisi aina olkapäille asti..

Kuminaama sanoi:
Herätetään threadia eloon ja kysytään. Mitä seuraavaksi? Eli mimmosta on suunnitteilla?
forkkuihin vois jotain räpellellä, ehkä:)

Takaolkapäässä/lapaluussa on yksi tatuointi. Sattui ihan perkeleesti, mutta eiköhän niitä vielä toinen ilmesty iholleni. Ehkäpä perskannikkaan:)

Itse jos ottaisin niin pehvaan menisi :P kynnys on aika korkea ottaa mitään mitä ei saa pois halutessa. Lävistykset olen aina poistanut n. pari kuukautta oton jälkeen, tatskaan on paha lähteä kyllästymään. Ollaan toistaiseksi ilman koristeita.
Mutta kyllä ne vaan on hienoja. Kaverilla on tosi makeat sivut omasta tatuointilafkastaan, kiva on katsoa. Tossa esim mun mielestä tosi nameja selkätatuointeja; http://www.bluepearltattoo.com/index.php?page=tattoo&op=gal&gid=25&catname=Backs

jos vaan uskaltaisi ja ei kyllästyisi niin mulle tuollainen ihana lohigäärme kiemurtelemaan selkään :)

Dietka sanoi:
Onhan noita tullu otettua. vanhalla tyylillä kaikki ei konetta vaan kädet ja neulasarja, molemmat olkapäät kyynärpäihin asti ja rinta ja vatsa kans jotenkin peitetty. Vaikka tehty käsin niin on ihan siistejä kun kaverilla oli yli 20v kokemusta. Itse tykkään merimies tyylistä, ei tule paljon vastaan nykyään.

Löytyiskö kuvia? :whip:

Mike sanoi:
Mees linja-autoasemaa vastapäätä olevaan Putka tattooseen. Siellä on Ile joka hakkasi Mad Maxissa mulle kolme kuvaa. Pisti oman firman pystyyn ja on erittäin pätevä ukko. Mulla maksoi käsiin 120€/forkku ja niskaan markoissa siihen aikaan 600mk. Tuo sun shoppailema kuva maksanee siinä 300-500 erkkiä.

Suosittelen samaa firmaa. Kyseisessä yrityksessä työskentelee myös Linda-niminen neitokainen jonka työhön olen ollut erittäin tyytyväinen. Hyvä ja rento meininki, raikas ilmapiiri.

Hape sanoi:
haluja olisi ottaa mutta ei vielä mitään tietoo minkälaista laittasin..ja minne..todennäköisesti yläselästä lähtevä tribaali joka leviäisi aina olkapäille asti..
Mikä noissa tribaaleissa on? Joka jätkällä on tribaali, varsin omaperäistä. Ota ankkuri tai ÄITI! Kärsii vähän saatanasti inflaatiota nuo tribaalit kun jokaikinen kersa hakkaa niitä. Tee nyt hyvä mies jotain omaperäisempää tai hakkaa ne tribaalit naamaan/kaulaan. IMO tatskalla olisi hyvä olla edes jotain sanomaa itselle, mitä tribaali kertoo? Sen että otinpahan tatuoinnin kun kaverillakin on samanlainen, sain alennusta. Kamoon homot, ne kuvat on teidän kropassa maailman tappiin asti.

:rolleyes: tribaali voi kertoa ihan yhtä paljon kuin tekstit, ruusut tai viikate miehet, onhan jotkut tribalit ihan siistejäkin, suunnittelee itse tai käskee jonkun kaverin suunnitella joka osaa piirtää niin ei heti ainakaan vastaan identtistä tule. mulle henkilö kohtasesti ihan sama minkälainen täppi kullakin on, pääasia että se sopii sille kuka sitä kehossaan kantaa, esim joillekin sopii helvetin iso kotka selkään ta viikate mies rintaan ja joillekin ei.

Mun mielestä on jo vähä yliarvostettua sellanen et tatskalla on PAKKO olla joku syvempi tarkotus. Onhan se kiva jos sillä edes jonkinmoinen tarkoitus on. Ehkä se liittyy johonki elämänvaiheeseen jne. Mut ykslysti se loppupeleis on jos ite tykkää ja on siihen tyytyväinen. Tatska voi olla helvetin hienoa taidetta parhaimmillaan. Ei sen aina tarvitse olla niin helvetin syvällinen juttu. :thumbs:

HC76 sanoi:
Mun mielestä on jo vähä yliarvostettua sellanen et tatskalla on PAKKO olla joku syvempi tarkotus. Onhan se kiva jos sillä edes jonkinmoinen tarkoitus on. Ehkä se liittyy johonki elämänvaiheeseen jne. Mut ykslysti se loppupeleis on jos ite tykkää ja on siihen tyytyväinen. Tatska voi olla helvetin hienoa taidetta parhaimmillaan. Ei sen aina tarvitse olla niin helvetin syvällinen juttu. :thumbs:
TOTTA TODELLAKIN.

aamen, vituttaa kaikki jotka on viis vuotta suunnitellut jotain kärpäsenpaskan kokoista mustepistettä jolla on jokin elämää suurempi merkitys johonkin paikkaan, mistä se ei näy. nih.

Ei sillä tatuoinnilla mikään pakko ole olla mitään syvempää tarkoitusta, mutta että hakkaa tribaalin mikä on jokaisella, se on naurettavaa "mä haluun tommoisen mikä tolla Manowarin ukollakin on".

Summarum, vaikka mulle ei meinais tatuointi mitään, niin en mä vittu tribaalia laittais kun se kerran on joka jannulla. Vähän sama kuin menis rokkaribaariin liekkipaita päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom