Mulla kun ei ole kuin yksi kuva :( , ei oo corollaa karvanoppineen ja pipokin on semmoinen virttynyt vanha musta Tarjoustalon tekele, byääh!
Se nyt kuitenkin on niin, että jos se kuvatus näkyy kesäkeleillä niin sille ei voi mitään. Eri asia tietenkin on, jos joku veivaa Rautatien torilla 30 asteen pakkasessa hihaton paita päällä hartia vastaatulijoita kohti niin voihan se mennä vähän överiksi. Ellei sitten sen kuvan päällä ole tuoretta rupea, kiloa rasvaa ja on pääteltävissä, että tyyppi on hirmu ylpee ekasta kuvastaan ja kaikkien on siitä tiedettävä...
Se, onko kuva jellona käyrän miekan päällä koko selän kokoisena vai hiiren paskan kokoinen tribaali nilkassa sukan varren alla, on täysin jokaisen henkilökohtainen asia. Kuvan on tarkoitus a) merkitä kantajalleen jotain, b)viestiä muille jotain tai c) olla yksikertaisesti pysyvästi ihon alle maalattu koru.
Itselleni kuvani merkitsee paljon, on pysyvä koru, täysin itse ideoitu ja suunniteltu ja minua ei kiinnosta paskan vertaa, mitä muut siitä ajattelevat. En nääs ole ottanut kuvaa kenenkään muun kuin itseni takia. Ja välillä tulee kyllä kuljettua vähässä vaatetuksessa niin, että kuvatus näkyy koska en halua "pultsarirusketusta".