Tatskat

Geckonen sanoi:
Ja jos haluaa kansa vähän spesiaalimpaa, niin kannattaa googlettaa riimu-taskoja. Löytyy jokaiselle nimelle ja luonteenpiirteelle. Meikällä seuraava tatska on vissii Mjölnir ja oma nimi riimuilla.

Millä hakusanalla pitää etsiä? Olen yrittänyt etsiä suomeksi ja englanniksi, mutta kun en meinaa löytää. Jos on sivu ylhäällä niin pistäppäs linkkiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonny sanoi:
Millä hakusanalla pitää etsiä? Olen yrittänyt etsiä suomeksi ja englanniksi, mutta kun en meinaa löytää. Jos on sivu ylhäällä niin pistäppäs linkkiä.
jep niin olen minäkin yrittänyt etsiä. Kun enklanniks pistää niin löytyy jotain hevosen valjaita
:hyper: (halter,headstall)

RikuRiuku sanoi:
Mainostusta:
Oulussa House of Pain on paras paikka.
Helvetin rento ilmapiiri ja helvetin hyvät nahkankuvittajat.
Tramps tattoossa se äijä on aika mulkku.

Veit sanat suustani :D mainos

Kaikki julkisuus on hyvästä!

Edit: Pistetään nyt sitten tähän notta ihan hyvää jälkeä siellä Trampissa tuli, mutta se äijä on vieläkin mulkku.
Minä ainakin tykkään juoda teetä ja jutustella kun ihoni alle piikitetään mustetta.

Halli sanoi:
jep niin olen minäkin yrittänyt etsiä. Kun enklanniks pistää niin löytyy jotain hevosen valjaita
:hyper: (halter,headstall)

Riimu = rune, nuo sinun hakemasi sanat ovat tosiaan hevosen valjaiden osia.

RikuRiuku sanoi:
Mainostusta:
Oulussa House of Pain on paras paikka.
Helvetin rento ilmapiiri ja helvetin hyvät nahkankuvittajat.
Missäs tuo on? Minä oon Igorsissa kuvani ottanut...

Windir sanoi:
Missäs tuo on? Minä oon Igorsissa kuvani ottanut...
House of Pain on siellä torirannassa, niissä punaisissa hökkeleissä. Ainakin vielä tällä hetkellä. Muuttavat siitä vissiin parin kuukauden sisällä pois.

RikuRiuku sanoi:
House of Pain on siellä torirannassa, niissä punaisissa hökkeleissä. Ainakin vielä tällä hetkellä. Muuttavat siitä vissiin parin kuukauden sisällä pois.

Tämän kuun lopussa jo. Uus paikka hakusessa :jahas:

juu jos joku on nähnyt leffan S.W.A.T..ja siinä se pahis nimi oli vissiin Gamble?..niin sillä oli vitun siistit tekstit forkussa..oisko kellään heittää linkkiä/ :kuvia: samantapaisista tatskoista?

screwdriver sanoi:
Mihinkäs kannattaisi suunnata Kehä III:n sisällä kun meinaan tatuoinnin ottaa?

Voin suositella erittäin lämpimästi Merimiehenkadulla sijaitsevaa Blue Dragon Tattoo Studiota.

Joskus vapaita aikoja saa jonottaa oikein urakalla, niin että kannattaa ottaa yhteyksiä hyvissä ajoin...

Ei oo paappa tähän vissiin viä vastannutkaan...

Pari kuvaa, pyöreä tribaalihässäkkä pohkeessa ja toinen ite suunniteltu tribaalihässäkkä rinnassa/olkavarres. Jatkoa oon suunnitellu sille jo piiiiiitkään mutta en oo vaan saanut aikaiseksi. Laiskimus.

Sori kun kesti, mut tässä olis pari hyvää linkkiä noille riimu-aiheisille sivustoille:

http://www.sunnyway.com/runes/tattoos.html

http://www.bindrune.com/

Noilta löytyy paljon tietoa riimuista ja niiden merkityksestä ja aivan kaikesta. Henkilökohtaisia riimuja löytyy nimen ja nimikirjainten mukaan, luonteenpiirteiden ja aivan kaiken mukaan. Noille sivuille voi unohtua tuntikausiksi.
Toivottavasti on muille yhtä paljon apua kuin mitä oli mulle.

Tatuoinneista on mennyt kyllä maku jo. Minua vaan pistää aina vituttamaan kun näen jonkun hihaton paita pellen "mulla on über cool suomileijona tai hiirenpaskan kokonen tribali! KAI KAIKKI NÄKEE TÄN!?!?"
Ensiksi suomileijonat, sitten viikinkiriimuja, tulevatko seuraavaksi swastikat?
Enää puuttuu liekkipaita, maltanristi lippis ja karvanopat corollasta.

Fakiiri Kemppi sanoi:
Tatuoinneista on mennyt kyllä maku jo. Minua vaan pistää aina vituttamaan kun näen jonkun hihaton paita pellen "mulla on über cool suomileijona tai hiirenpaskan kokonen tribali! KAI KAIKKI NÄKEE TÄN!?!?"
Ensiksi suomileijonat, sitten viikinkiriimuja, tulevatko seuraavaksi swastikat?
Enää puuttuu liekkipaita, maltanristi lippis ja karvanopat corollasta.

Makuasioita sano koira....
Käytän joskus jopa hihatonta paitaa ja omistan pari tatuointia enkä silti ole liikenteessä sillä asenteella, että "mulla on über cool tatuointi! KAI KAIKKI NÄKEE TÄN!?!?".
Sitä paitsi mulla on liekkipaitoja ja pipo jossa on maltanristi. (Corollaa ja karvanoppia ei ole.) Olenko mä nyt sitten ihan täysi wanna-be-bad-ass-juntti?
En minä ainakaan tatuointejani&liekkipaitojani muodin takia ole hankkinut...
Yleistäminen ilman asioiden/ihmisten tuntemista on niin helppoa.

P.S Mites arvon Fakiiri pukeutuu?
P.P.S Se siitä avautumisesta....

Mulla kun ei ole kuin yksi kuva :( , ei oo corollaa karvanoppineen ja pipokin on semmoinen virttynyt vanha musta Tarjoustalon tekele, byääh!

Se nyt kuitenkin on niin, että jos se kuvatus näkyy kesäkeleillä niin sille ei voi mitään. Eri asia tietenkin on, jos joku veivaa Rautatien torilla 30 asteen pakkasessa hihaton paita päällä hartia vastaatulijoita kohti niin voihan se mennä vähän överiksi. Ellei sitten sen kuvan päällä ole tuoretta rupea, kiloa rasvaa ja on pääteltävissä, että tyyppi on hirmu ylpee ekasta kuvastaan ja kaikkien on siitä tiedettävä...

Se, onko kuva jellona käyrän miekan päällä koko selän kokoisena vai hiiren paskan kokoinen tribaali nilkassa sukan varren alla, on täysin jokaisen henkilökohtainen asia. Kuvan on tarkoitus a) merkitä kantajalleen jotain, b)viestiä muille jotain tai c) olla yksikertaisesti pysyvästi ihon alle maalattu koru.

Itselleni kuvani merkitsee paljon, on pysyvä koru, täysin itse ideoitu ja suunniteltu ja minua ei kiinnosta paskan vertaa, mitä muut siitä ajattelevat. En nääs ole ottanut kuvaa kenenkään muun kuin itseni takia. Ja välillä tulee kyllä kuljettua vähässä vaatetuksessa niin, että kuvatus näkyy koska en halua "pultsarirusketusta".

Juu täältäki löytyy kiinalainen merkki olkapäästä..Kauan piti miettiä otanko koko tatskaa mut pakkohan se oli! ja ei oo kaduttanu yhtään!!

Kuminaama sanoi:
Ittel ois aikomuksena hankkia jonku näköne tatuointi, mut venata saan varmaan sen 3v ennenku on ikää... Mutsi ei ikinä antais. :D
mulla aiko äitee lähtee ottaan samalla itelleenkin tatskan jos mä otan joten mennään ottaan ne yhdes.. :D saas nähä tuleeko sit otettua..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom