Sniffari
Äitisi valinta
total13 sanoi:niin, tai vähän sama kuin menisi kuntosalille hankkimaan lihaksia, samanlaiset joka jannulla, ei mitään järkeä. :jahas:
Ehkä se pikkasen eri asia kuitenkin on. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
total13 sanoi:niin, tai vähän sama kuin menisi kuntosalille hankkimaan lihaksia, samanlaiset joka jannulla, ei mitään järkeä. :jahas:
LOL hyvä vertaus :Dtotal13 sanoi:niin, tai vähän sama kuin menisi kuntosalille hankkimaan lihaksia, samanlaiset joka jannulla, ei mitään järkeä. :jahas:
0200052 sanoi:Löytyiskö kuvia? :whip:
eikö sanomaksi riitä että se on muisto jostakin..vaikkapa siitä elämäntilanteesta minkä kunniaksi kuva on otettu?!ihan tiedoksi vain että tää tribaali tulee olemaan minun ja kaverini suunnittelema joten tuskin samanlaista mistään tulet löytämään siispä älä pelkää.ja jos erottuvuutta lisää vaaditaan niin pidän enemmän ns. kulmikkaista tribaaleista.en niinkään pehmeästi selässä kiermultelevasta kuviosta..vaikkakin nekin ovat näyttäviä.Mike sanoi:Mikä noissa tribaaleissa on? Joka jätkällä on tribaali, varsin omaperäistä. Ota ankkuri tai ÄITI! Kärsii vähän saatanasti inflaatiota nuo tribaalit kun jokaikinen kersa hakkaa niitä. Tee nyt hyvä mies jotain omaperäisempää tai hakkaa ne tribaalit naamaan/kaulaan. IMO tatskalla olisi hyvä olla edes jotain sanomaa itselle, mitä tribaali kertoo? Sen että otinpahan tatuoinnin kun kaverillakin on samanlainen, sain alennusta. Kamoon homot, ne kuvat on teidän kropassa maailman tappiin asti.
Dietka sanoi:Eipä tuosta oikeen saa selvää vähän toista kättä näkyy, siinä on sellanen paholaismerenneito vesi pyörteessä mutta tosi huono scannata valokuvasta.
Aimotarmo sanoi:Kantsis varmaan joskus tuulettaa kotona. Hirveä määrä ökkömönkiäsiä lentelee tuossa sun naaman edessä. Mikäs syöpäkasvain tuo lippispäinen tuossa kuvassa oikein oli? :D
nauski sanoi:Paria ideaa pyöritelty pitkän aikaa ja tämä kylkihomma on ajanvaraamista vaille valmis. Jep, Bam Margera plaaplaa..ei ole uniikki ja jakaa mielipiteet :wall: mutta ite diggaan bamista/scenestä/himistä/villestä helvetisti ja sehän riittää. QUOTE] Jep, enssijasta on et ite pitää ja vast toissijast mitä muut on siit mieltä! :rock:
mannala sanoi:Olen muutaman kerran miettinyt lapsuuteni idolia rintaan tai olkapäähän.
Jos pistäs Mustanaamion figuurin nahkaan joutusko muuttaan Suomesta pois vai voisko kulkee kuin kuka tahansa kaupungin kadulla?
Mike sanoi:Mikä noissa tribaaleissa on?... IMO tatskalla olisi hyvä olla edes jotain sanomaa itselle, mitä tribaali kertoo?
Neutraali sanoi:tribaali voi kertoa ihan yhtä paljon kuin tekstit, ruusut tai viikate miehet, onhan jotkut tribalit ihan siistejäkin, suunnittelee itse tai käskee jonkun kaverin suunnitella joka osaa piirtää niin ei heti ainakaan vastaan identtistä tule.Puhtaasti mielipide kysymyksiä. Miks ihmiset ylipäätänsä haluavat koristella omaa nahkaansa? Neutraalin kanssa olen samoilla linjoilla, samalla tavalla se tribaali voi kertoa kantajan elämästä tai henkilöstä tai olla kertomatta yhtään mitään kuin muutkin kuvat.
Mun mielestä se kaikkein tärkein mielipide on sen ihmisen johon ne kuvat on hakattu. Mä olen ylpeä omista kuvistani ja mulle on ihan sama minkälaisia kuvia muilla on! Mielenkiintoista on tietenkin kuulla mahdollisia tarinoita kuvien takaa. Mulla on selässä tyylitellyt tribalisiivet, joilla on mulle henkilökohtainen tarkoitus.
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
mannala sanoi:Olen muutaman kerran miettinyt lapsuuteni idolia rintaan tai olkapäähän.
Jos pistäs Mustanaamion figuurin nahkaan joutusko muuttaan Suomesta pois vai voisko kulkee kuin kuka tahansa kaupungin kadulla?
huumor sanoi:joo ei iteltäkään vielä ainakaan löydy yhtään mutta joku piirroshahmo esim. maailmanvahvin nalle tai kippari kalle olis kovia juttuja vielä sitten toisen käden hauikseen olga niin voisi sitä heilutella kippari kallelle..tulis oikeen kunnon show