Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä semmonen pikkusöpö tribaali olkapääs tai seläs on turha, mut jos sillä tribaalilla on kokoa, esim koko olkapään tai selän kokone, ni ei voi muuta sanoo et hieno on...

edit. olkapääl tarkotin sit koko käsivartta. ;)

Eipä tuosta oikeen saa selvää vähän toista kättä näkyy, siinä on sellanen paholaismerenneito vesi pyörteessä mutta tosi huono scannata valokuvasta.

EDIT: tosi suttunen toi photo :) kun noi tehtiin olin alle 60kg, tossa kuvassa 70kg nyt 85 mutta ei oo kyllä levinny kuvat

Liitteet

• scan.jpg
    scan.jpg
    48,7 KB · Katsottu: 1 619
Mike sanoi:
Mikä noissa tribaaleissa on? Joka jätkällä on tribaali, varsin omaperäistä. Ota ankkuri tai ÄITI! Kärsii vähän saatanasti inflaatiota nuo tribaalit kun jokaikinen kersa hakkaa niitä. Tee nyt hyvä mies jotain omaperäisempää tai hakkaa ne tribaalit naamaan/kaulaan. IMO tatskalla olisi hyvä olla edes jotain sanomaa itselle, mitä tribaali kertoo? Sen että otinpahan tatuoinnin kun kaverillakin on samanlainen, sain alennusta. Kamoon homot, ne kuvat on teidän kropassa maailman tappiin asti.
eikö sanomaksi riitä että se on muisto jostakin..vaikkapa siitä elämäntilanteesta minkä kunniaksi kuva on otettu?!ihan tiedoksi vain että tää tribaali tulee olemaan minun ja kaverini suunnittelema joten tuskin samanlaista mistään tulet löytämään siispä älä pelkää.ja jos erottuvuutta lisää vaaditaan niin pidän enemmän ns. kulmikkaista tribaaleista.en niinkään pehmeästi selässä kiermultelevasta kuviosta..vaikkakin nekin ovat näyttäviä.

EDIT: muistaakseni mike itselläsi on joku hässäkkä niskassa..?kertoisitko tän kuvan tarinan?ihan mielenkiinnosta kyselen.

Dietka sanoi:
Eipä tuosta oikeen saa selvää vähän toista kättä näkyy, siinä on sellanen paholaismerenneito vesi pyörteessä mutta tosi huono scannata valokuvasta.

Kantsis varmaan joskus tuulettaa kotona. Hirveä määrä ökkömönkiäsiä lentelee tuossa sun naaman edessä. Mikäs syöpäkasvain tuo lippispäinen tuossa kuvassa oikein oli? :D

Aimotarmo sanoi:
Kantsis varmaan joskus tuulettaa kotona. Hirveä määrä ökkömönkiäsiä lentelee tuossa sun naaman edessä. Mikäs syöpäkasvain tuo lippispäinen tuossa kuvassa oikein oli? :D

Jeps ei toi kuva meidän kotoo ole mutta noi lemmikit on, toivottavasti ei oo saddareita :evil:

Paria ideaa pyöritelty pitkän aikaa ja tämä kylkihomma on ajanvaraamista vaille valmis. Jep, Bam Margera plaaplaa..ei ole uniikki ja jakaa mielipiteet :wall: mutta ite diggaan bamista/scenestä/himistä/villestä helvetisti ja sehän riittää. http://kayotik.co.uk/Stencils/Tattoo.jpg elikkä tuo oikeaan kylkeen melkein lonkasta kainaloon asti.

Rikastumisen koittaessa vasen käsi tulee muistuttamaan jotakuinkin tällaista http://tattoo.about.com/cs/tatart/l/blstevebwsleeve.htm b&w hihaa pääkalloteemalla.

Naurasko Mulle Kaikki ?

Olen muutaman kerran miettinyt lapsuuteni idolia rintaan tai olkapäähän.
Jos pistäs Mustanaamion figuurin nahkaan joutusko muuttaan Suomesta pois vai voisko kulkee kuin kuka tahansa kaupungin kadulla?

nauski sanoi:
Paria ideaa pyöritelty pitkän aikaa ja tämä kylkihomma on ajanvaraamista vaille valmis. Jep, Bam Margera plaaplaa..ei ole uniikki ja jakaa mielipiteet :wall: mutta ite diggaan bamista/scenestä/himistä/villestä helvetisti ja sehän riittää. QUOTE] Jep, enssijasta on et ite pitää ja vast toissijast mitä muut on siit mieltä! :rock:

mannala sanoi:
Jos pistäs Mustanaamion figuurin nahkaan joutusko muuttaan Suomesta pois vai voisko kulkee kuin kuka tahansa kaupungin kadulla?

Höpöhöpö. Mulla on olkapäässä juossut reilut kymmenvuotta Calvin, eli Lassi enkä vieläkään pahemmin jaksa sitä hävetä. Antaa pojan juosta vaan... :joulu5:

Mike sanoi:
Mikä noissa tribaaleissa on?... IMO tatskalla olisi hyvä olla edes jotain sanomaa itselle, mitä tribaali kertoo?

Neutraali sanoi:
tribaali voi kertoa ihan yhtä paljon kuin tekstit, ruusut tai viikate miehet, onhan jotkut tribalit ihan siistejäkin, suunnittelee itse tai käskee jonkun kaverin suunnitella joka osaa piirtää niin ei heti ainakaan vastaan identtistä tule.
Puhtaasti mielipide kysymyksiä. Miks ihmiset ylipäätänsä haluavat koristella omaa nahkaansa? Neutraalin kanssa olen samoilla linjoilla, samalla tavalla se tribaali voi kertoa kantajan elämästä tai henkilöstä tai olla kertomatta yhtään mitään kuin muutkin kuvat.

Mun mielestä se kaikkein tärkein mielipide on sen ihmisen johon ne kuvat on hakattu. Mä olen ylpeä omista kuvistani ja mulle on ihan sama minkälaisia kuvia muilla on! Mielenkiintoista on tietenkin kuulla mahdollisia tarinoita kuvien takaa. Mulla on selässä tyylitellyt tribalisiivet, joilla on mulle henkilökohtainen tarkoitus.

Antaa kaikkien kukkien kukkia. :)

mannala sanoi:

Hakkaa Mustanaamion raidalliset shortsit jalkaasi tai trikoosilmänaamio kasvoihin, niin pääset ikuiseksi idolikseni. Bonuksena voit sitten piperrellä vielä ne sormukset käsiin.

Joo, mutta tosissaan: kyllä mustis nyt ainakin jotkut väsyt tribaalit pesee 6-0. Tiedä sitten tosin kauanko Mustanaamion viihdearvo kestää ennen muuttumista vanhaksi vitsiksi.

1 tatska löytyy olkapäästä ja toinen on tulossa pohkeeseen
tottakai omaa designiä toi tribali, sain lahjaks joskus lahjakortin ja pitihän se käydä lyömäs
tribali siihe olkaan, ku kert sellane korttiki oli.

Mustanaamion näkeminen herättää ainakin meikäläisessä kyllä reilusti enemmän mielikuvia ja tuntemuksia kuin jonkun tribaalin. Eikä liene pelkoa, että vanhasta kunnon Mustiksesta koskaan viihdearvo katoaa :)
No mut joo, kukin tietysti tavallaan - jotkut haluaa niillä kertoa sielunelämästään jotain ja toiset taas koristella ruumiinkuortaan. Mä taasen kuulun ekaan koulukuntaan lähinnä siitä syystä, että tatskat ovat ylipäätään helvetin rumia ja tarpeettoman pitkäikäisiä kropan somisteluun.

joo ei iteltäkään vielä ainakaan löydy yhtään mutta joku piirroshahmo esim. maailmanvahvin nalle tai kippari kalle olis kovia juttuja :) vielä sitten toisen käden hauikseen olga niin voisi sitä heilutella kippari kallelle..tulis oikeen kunnon show :nolo:

huumor sanoi:
joo ei iteltäkään vielä ainakaan löydy yhtään mutta joku piirroshahmo esim. maailmanvahvin nalle tai kippari kalle olis kovia juttuja :) vielä sitten toisen käden hauikseen olga niin voisi sitä heilutella kippari kallelle..tulis oikeen kunnon show :nolo:

Itselläni on ollut Sepe Susi vasemmassa olkapäässä 17-vuotiaasta asti, Disney-diggari kun olen. Kättä koristaa myös Mikki Hiiri. Hauskaa on ollut, ja erittäin tyytyväinen olen kuviin ollut. Palaute on ollut järjestäen positiivista ja ihmiset tuntuvat pitävän ideasta, että tatuointien ei tarvitse olla niin kuolemanvakavia tai stereotyyppisiä vrt. perus-pääkallo/kotka/tiikeri-linja. (En mitenkään väheksy tuota linjaa. Old-skool on lähellä sydäntäni, pääkallot ja flamet rokkaa.)

Ja moni nauraa nähdessään Mikin ja Sepen, varsinkin pikkulapset. Saattaa toki olla että ne nauraa nähdessään mun naaman...

Kuitenkin, itse asiaan. Yksi hauska stoori Sepeen liittyen tapahtui muutama kesä sitten Kauppatorilla. Kävelin hihaton paita päällä (Sepe näkyi) ja yhtäkkiä kaksi äijää alkoi huutaa mulle. Äijät oli ihan naula päässä, hirveessä jurrissa. Ajattelin itsekseni että mitähän tästä tulee, ensimmäinen ajatus oli että äijät haluaa painia. No, kuitenkin toinen tyypeistä tuli viereen ja sanoi viinanhuuruisen hengityksensä läpi että onpas sulla hieno tatuointi..sitten se huojui siinä n. 5 sekuntia ja vetäisi hihansa ylös...sen käteen oli tatuoitu Pikku-Hukka...sitten äijä huusi täysillä "Isä ja poika kohtaavat jälleen!!!" ja nauroi maireasti. Tilanne oli sen verran absurdi että tipahdin ihan täysillä!

Toinen ei niin hauska juttu tapahtui n. kuukausi sitten baarissa. Olimme ns. lähiöravintolassa kun noin 50v. nainen tuli juttusilleni. Tämä lähiöruusu sitten ihaili käsiäni ja sanoi että onpas sinulla hieno tatuointi (Mikki näkyi) ja yhtäkkiä repäisi syvään uurretun paitansa vielä alemmaksi, kiskaisi utareensa esille ja sanoi että katso tätä. Nännin viereen oli tatuoitu Roope-setä. Häivyin aika pian tämän jälkeen takavasemmalle...

Minulla on siis ollut useasti hauskaa tatuointieni ansiosta ja mimmeille kädessä näkyvä Mikki on monesti ollut se aasinsilta jonka avulla tulla juttelemaan. En kyllä varsinaisesti ole päässyt miehisesti hyötymään näistä tilanteista..kröhöm. Huom. en ole näitä kuvia ottanut suinkaan huomiota tavoitellakseni, vaan siksi että olen lukenut Aku Ankkaa syntymästäni saakka ja muutenkin diggaan sarjakuvia.

Seuraavaksi (kun finanssipuoli antaa myöten) tulee hauiksen sisäpinnalle joko Musta-Pekka tai Veli Ponteva. Tai molemmat? ;)

Mulla on olkapäässä pieni yin/yang ja sen ylä- ja alapuolella kiinalaiset merkit. En sano mitä ne tarkoittaa, koska se on tiivistelmä henkilökohtaisesta näkemyksestäni... Olen merkit ottanut sanakirjoista itse selville. Ja useista sanakirjoista, jotta ne varmasti ovat oikein.

En lähtisi arvostelemaan sellaisia jotka haluavat esim. "rakkaus" kiinaksi kirjoitettuna mutta itse halusin juuri tämän tietyn tarinan. Se on jokaisen oma asia mitä tatuoi kehoonsa, vaikka sitten haluaisi sen tribaalin alaselkään niinkuin kaikki muutkin...

Suoliluun harjanteen kohdalla minulla on heittotähti. Se on korjattu, sillä sen teki alunperin eräs tatuoija liian syvälle, eikä se parantunut. Nyt talvella korjautin sen eri paikassa ja tuli aivan helvetin hieno!

Molemmat merkkini ovat mustia. En aio ottaa värillisiä, tai muutenkaan paljon tatskoja. Yhden saatan jossain vaiheessa vielä laittaa. Päivääkään en ole tatuointejani katunut. Kaduttaisi jos ne joku päivä olisivat poissa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom