Mike sanoi:Ja uutta kuvaa pukkasi joulun ja jeesuksen kunniaksi.
120€ Madmax Tattoo Tampere.
Mitäs fonttia noissa Miken käsissä on käytetty?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Ja uutta kuvaa pukkasi joulun ja jeesuksen kunniaksi.
120€ Madmax Tattoo Tampere.
ftp://ftp.html.it/files/Charlesworth.zipRäkä sanoi:Mitäs fonttia noissa Miken käsissä on käytetty?
tänksMike sanoi:
Mulla on riimu oikeassa olkapäässä.Seuraavana on vuorossa melkein koko selän kokoinen MjölnirGeckonen sanoi:Ja jos haluaa kansa vähän spesiaalimpaa, niin kannattaa googlettaa riimu-taskoja. Löytyy jokaiselle nimelle ja luonteenpiirteelle. Meikällä seuraava tatska on vissii Mjölnir ja oma nimi riimuilla.
roskilde sanoi:tietääks kukaan sellasesta tatskaliikkeestä kun old fox tattoo? onko lopetettu vai onko muuttanut jonnekin muualle?numero ei ainakaan ole enää käytössä.
liike on/oli hesassa,hämeentie 28.
Jukkish sanoi:
roskilde sanoi:eikö jari ole enää töissä samassa firmassa?katsoin vain niiden internetsivuja ja siel ei puhuttu jarista mitään.kaveri teki aikoinaan mulle muutaman kuvan ja hyvin tekikin
Jukkish sanoi:Oli Jari siellä ainakin viime kerralla käydessäni, ovat ymmärtääkseni jakaneet hommat sillä tavalla, että Pete tekee isommat kuvat ja Jari tekee pienempiä yksivärisiä...Itse tykkään kovastikin tästä paikasta!!!