Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millainen suhde teillä tatuoiduilla on vanhoihin tatuointeihinne? Onko se kymmenen vuotta sitten otettu perhosen kuva vielä hieno ja kuul?

Nimittäin itsellä tulee väkisin mieleen näiden tatskojen ja teinituunauksen samankaltaisuus. Jos olisin aikoinaan autooni tuunannut ne niin suositut karvanopat jotka sitten seuraisivat joka autossa hautaan asti, niin saattaisi vituttaa...

no onhan noita vanhoja pitänyt peitellä. Joskus kymmenenvuotta sitten, kun silloinen kaveri partakoneella teki parit "häkkyrät" nahkaan ja kun niitten poliittinen sanomakaan ei enää vastannu nykyistä maailman kuvaa, niin niistä hankkiuduin parilla ajattomalla ja samalla henkilökohtaisella kuvalla eroon.

Onhan noita muutamia tullut otettua, yhteensä nyt neljä kuvaa, molemmat käsivarret olkapää/kyynerpää väli, niska ja sitten tossa kaulan alapuolella yks pienempi. Tribal tyyppisiä kuvia kaikki, mallit itse piirrettyjä. Alaselkään vielä joskus... Ja.. Koukkuun näihin jää.. :D

Geckonen sanoi:
Ja jos haluaa kansa vähän spesiaalimpaa, niin kannattaa googlettaa riimu-taskoja. Löytyy jokaiselle nimelle ja luonteenpiirteelle. Meikällä seuraava tatska on vissii Mjölnir ja oma nimi riimuilla.
Mulla on riimu oikeassa olkapäässä.Seuraavana on vuorossa melkein koko selän kokoinen Mjölnir :rock:

tietääks kukaan sellasesta tatskaliikkeestä kun old fox tattoo? onko lopetettu vai onko muuttanut jonnekin muualle?numero ei ainakaan ole enää käytössä.
liike on/oli hesassa,hämeentie 28.

"ohan tuota" kertyny.... puoli roppaa "sinisen mustana" :rock:
ens talvena lisää kuvia :kippis1:

roskilde sanoi:
eikö jari ole enää töissä samassa firmassa?katsoin vain niiden internetsivuja ja siel ei puhuttu jarista mitään.kaveri teki aikoinaan mulle muutaman kuvan ja hyvin tekikin :rock:

Oli Jari siellä ainakin viime kerralla käydessäni, ovat ymmärtääkseni jakaneet hommat sillä tavalla, että Pete tekee isommat kuvat ja Jari tekee pienempiä yksivärisiä...Itse tykkään kovastikin tästä paikasta!!!

Jukkish sanoi:
Oli Jari siellä ainakin viime kerralla käydessäni, ovat ymmärtääkseni jakaneet hommat sillä tavalla, että Pete tekee isommat kuvat ja Jari tekee pienempiä yksivärisiä...Itse tykkään kovastikin tästä paikasta!!!

jep! asia mesta,tietää että kuvan tekeminen ainakin onnistuu.päteviä kavereita! :rock:

Yks kappale löytyy oikeassa hartiassa.
Itse ideoitu leijona sekä ankhin risti samassa.
Leijona ei ole suomileijona, vaan koko kuva itse ideoitu.
En tykännyt ajatuksesta että samanlainen kävelee vastaan
vielä joskus jossain :)

Mainostusta:
Oulussa House of Pain on paras paikka.
Helvetin rento ilmapiiri ja helvetin hyvät nahkankuvittajat.

Tramps tattoossa se äijä on aika mulkku.

Pari löytyy, yksi/olkavarsi;
Toisessa muutama rivi tekstiä ja toisessa vähän liekitystä. Jälkimmäiseen en ole oikein tyytyväinen. Tartteis jotain uutta häkkyrää siihen mukaan...

8 kuvaa löytyy multa, nopeesti laskettuna.
Enempää en lähiaikoina ole miettinyt.
Suomalaisia paikkojen kuvia kun katselin niin joensuussa olevan tyypin jälki miellytti, myös tämän peten kuvat on hyviä.
Paskoja paikkoja tiedän monta, mutta en viitsi niistä kirjottaa koska useimmista olen myös kuullut kehuja.
Kysehän on siitä mitä hakee ja minkä tyyppisistä kuvista pitää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom