Tatskat

Onhan noita kuvia pikkasen kertyny.
Hanskat piakkoin täynnä.

Old school ja new school linjaa enimmäkseen.
Löytyy myös lohikäärmettä ja suomivaakunakin.
Mut yhtään mallikoulu tribaalia ei löydy :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei vielä tatskaa ole. Mutta jos joku hieno kuva, löytyy minkä oikeasti haluaa, niin mikäs siinä. Itse olen myös oman designin kannalla (taidelukiossa kun olen). Mutta toki kannattaa neuvotella tatuoijan kanssa tarkemmin, ennen kun sitä omaa tuotostaan alkaa ihon alle, väkisin, tunkemaan.
Itse olen piirrellyt reilun vuoden "vihkoseen", minotaureja, lohikäärmeitä sun muita öllimöllejä, toivottavasti joku päivä tulee sen verran hieno että käyn "printtaamassa" sen itteeni...

Minulla on vasemmassa olkapäässä aika iso oma suunnittelema Fenix-lintu ja oikeessa olkapäässä kiinalaisia merkkejä. Lintua on aikomus jatkaa kunhan olen taas joskus rahoissani...:) Ja yläselkään tulee myös myöhemmin vielä yks juttu. Nää pitää miettiä aika tarkkaan. Ottasin niskaan mutta fysioterapeutin ammatissa näkyvistä tatskoista voi olla haittaa (kaikki ei tykkää).

Mullon yläselässä tribali, joka on artistin designiä. Tuotakin hahmottelin yli kaksi vuotta mielessä ja raakaluonnoksen kanssa menin studiolle, jossa sitten artisti viimeisteli kuvan jne. Itse pyörittelin tuota kuvaa mielessä pitkään ja tyyli vaihtui vähän väliä, kunnes se "oma" löytyi. Sinällään n. puoli vuotta ennen kuvan ottoa se muokkaantui vielä aika paljon omassa mielessä ja sille tuli ihan ihka oikea tarkoituskin...että näin. Tosin mun mielestä hienolla, hyvin suunnitellulla kuvalla nyt ei edes tarvitse välttämättä olla mitään itsestä kertovaa sanomaa. Osin turhaa romantisointia mun mielestä ja voi johtaa siihen, että sille keksitään sitten väen väkisin joku tarkoitus. Kukin tyylillään :kippis1:

Itse harkitsin leikkimielisesti jonkun tatskan ottamista, mutta nyt olen ihan tosissani ottamassa valmistumisen kunniaksi sitten vuoden tai parin päästä. Sopivasti aikaa miettiä ja harkita. Ajattelin ihan vaan jotain lyhyttä tekstiä yläolkapäähän tai -rintaan. Teksti olisi lyhyt, ytimekäs, minua kuvaava ja musta hienolla (ehkä hieman kaunotyylisellä) fontilla. Mitään tribaalia, isoa värikuvaa, ankkuria tv. en tahdo. Paikkana ylärinta voisi olla hyvä - teksti ei näkyisi edes hihaton paita päällä kuin osittain.

mannala sanoi:
Olen muutaman kerran miettinyt lapsuuteni idolia rintaan tai olkapäähän.
Jos pistäs Mustanaamion figuurin nahkaan joutusko muuttaan Suomesta pois vai voisko kulkee kuin kuka tahansa kaupungin kadulla?

Tuli väkisinkin tästä mieleen eräs netissä näkemäni sivusto jossa oli ihan toisen-ulottuvuuden läppää ja seuran jäsenillä on kivesten takaosaan tatuoitu mustanaamio.

Itsellä tekisi helvetisti mieli hommata mustaa valkosen päälle mut taitaa tuo äiti muori pistää liikaa vastaan tässä iässä. Taitaa olla sen verran oldskuul et aattelee tatuoitujen tulevan vankilasta eikä heitä oteta mihinkään töihin.

SeLektA sanoi:
Tuli väkisinkin tästä mieleen eräs netissä näkemäni sivusto jossa oli ihan toisen-ulottuvuuden läppää ja seuran jäsenillä on kivesten takaosaan tatuoitu mustanaamio.

Itsellä tekisi helvetisti mieli hommata mustaa valkosen päälle mut taitaa tuo äiti muori pistää liikaa vastaan tässä iässä. Taitaa olla sen verran oldskuul et aattelee tatuoitujen tulevan vankilasta eikä heitä oteta mihinkään töihin.
Mistä sivustosta on kyse? ja mitä meinaat mustaa valkoisenpäällä termillä?

Siinäpäs olikin varsin tervehenkiset sivustot. Nauratti.

oliskohan kellään tietoa mistä löytyisi arabialaisia kirjaimia niin että sais muodostettua niistä oman nimen ? :hyper:

Tietäskö joku jotain nettisivua/tai jotain missä olis punttiaiheisia tatskoja ? =) Tarvis saada jotain osviittaa/ideoita ennen kun alan paperille sellasta riipustamaan :)

Nostimpa tälläsen tästä esille kun otsikko suht osuva oli. Elikkäs ensimmäistä tatskaa menossa ottamaan tuossa vkloppuna niin ihan tälläisiä yleisjuttuja kyselsin, että:
1. Tapahtuuko maksu paikanpäällä vai isketäänkö lasku kouraan?
2. Tatuointi tulee käteen joten hihaton paita varmaa oleellinen?
3. Jotain juotavaa kenties mukaan koska n.4h homma kyseessä?
+muita pikkuvinkkejä tietenkin jos löytyy

Suht maalaisjärjellä pääteltäviä vastauksia, tiedän! :D mutta kuhan nyt varmistelen. Kiitos :)

Jonski sanoi:
Nostimpa tälläsen tästä esille kun otsikko suht osuva oli. Elikkäs ensimmäistä tatskaa menossa ottamaan tuossa vkloppuna niin ihan tälläisiä yleisjuttuja kyselsin, että:
1. Tapahtuuko maksu paikanpäällä vai isketäänkö lasku kouraan?
2. Tatuointi tulee käteen joten hihaton paita varmaa oleellinen?
3. Jotain juotavaa kenties mukaan koska n.4h homma kyseessä?
+muita pikkuvinkkejä tietenkin jos löytyy

Suht maalaisjärjellä pääteltäviä vastauksia, tiedän! :D mutta kuhan nyt varmistelen. Kiitos :)

1. Jep, kyllähän nuo kaverit yleensä suosivat ihan paikanpäällä käteismaksua

2. Hihaton on ok, mutta kyllä se t-paitakin ajaa asian ellei nyt ihan kovin ylös tule, itselle piisasi t-paita kun pistin hauiksen yläpuolelle.

3. Voipi tuossa tulla jano :D

4. Muuta: älä ole krapulassa, humalassa.

Tosta keloidi-arvesta: mulla on itselläni leikkausarpi (tollainen keloidi) ja sen pystyy peittämään tatskalla, eli ei estä sitä. Mutta kannattaa odottaa, että arpi on lakannut kutistumasta ennekuin siihen haaveileekaan tatuointia. Kuulin juttua, että jos arvesta peittää tatskalla vain osan niin joillain ihmisillä tatskan väri saattaa alkaa kulkeutumaan arven suuntaisesti (helvetin huonosti selitetty). Kannatta kysellä ammattitaitoisista tatska-liikkeistä lisää.

Tollasta oon aatellu minä...

Kiitos auton hajoamisen,ei oo rahaa vähään aikaan. :wall:

Liitteet

• pskokardi6.jpg
    pskokardi6.jpg
    67,3 KB · Katsottu: 1 219
mita veikkaatte. mita maksaa n. kammenen kokonen, variton(=musta) tribaali?

osaatteko suositella jotain suht halpoja MUTTA LAADUKKAITA paikkoja mis kannattais ottaa tatska? viikon sisaan ajattelin ottaa :thumbs:

mrmoon sanoi:
mita veikkaatte. mita maksaa n. kammenen kokonen, variton(=musta) tribaali?

osaatteko suositella jotain suht halpoja MUTTA LAADUKKAITA paikkoja mis kannattais ottaa tatska? viikon sisaan ajattelin ottaa :thumbs:

Pari pientä pointtia:
1. tatskan hinta riippuu ihan täysin firmasta ja kuvan tekemiseen käytetystä ajasta, väristä, yms
2. älä etsi hinnan perusteella, etsi laadun perusteella se firma
3. asuinpaikka vaikuttanee oleellisesti siihen firman valintaan
4. tatskamestoihin pitää varata aika etukäteen, viikko on kovin lyhyt aika ja jonot ovat monesti pidempiä

HARKITSE, HARKITSE, HARKITSE erittäin tarkkaan mitä otat ja missä. Se kuva sattuu olemaan aika lailla ikuinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom