Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toi missä noi raptorit niin ehkä parhaiten tehty tatuointi mitä oon ikinä nähny...ei taija olla suomessa tehty?

Löyty snadin etsinnän jälkeen: The artist is Reed Leslie at the Hole Look in Anchorage, AK. Joten sinne vaan. Sellanenkin tieto löyty, että kyseessä ei ole Velociraptor vaan niiden sukulainen Deinonychus.[/search-and-learn] ;)

Mitäs kokemuksia jengillä on Savonlinnan His Masters Tattosta? Ja onkohan muita paikkoja, mitä vois harkita. Olis nimittäin suunnitelmissa ottaa tatuointia jossain vaiheessa tässä.

Individual Inkkiä itsekin suosittelen vaikken ollutkaan lassen tatuoitavana.
Tarttis käydä varaamassa aika taas mutta sitä ennen tarttis pätevän photoshopparin jolla kestää pinna.

Mitäs kokemuksia jengillä on Savonlinnan His Masters Tattosta? Ja onkohan muita paikkoja, mitä vois harkita. Olis nimittäin suunnitelmissa ottaa tatuointia jossain vaiheessa tässä.

itellä on useempi leima sieltä otettu. ei valittamista.

ens vuodelle viisi aikaa varattuna. koko hihaa olis tulossa ja toisesa kädessä puoli hihaa melkein täytettynä. tuo viisi aikaa menee hihaan, että melko pitkään saa istua penkisä vielä.

Vaikka mitä... jotkut kehuvat Jarnoa parhaaksi japskintekijäksi. Onko sulla vertailumateriaalia? Kuvien perusteella leimat on kovin tummasävyisiä.

Mäkin vastailen. Ei ole siis itsellä kokemusta Tatuatasta, mutta ystävien kehuihin ja hyvään työnjälkeen perustan mielipiteeni. Omat kuvat Lassen tekemiä ja "japskityylisiä".

Tänään tehty ja kuva otettu tunti sitten ekan pesun ja rasvauksen jälkeen.

Tämä vasta alkusoittoa, koska sain sattumalta seuraavan ajan jo ensi viikolle kun joku siirsi omaansa ja tarkoitus ois laittaa "hiukka" isompaa ja pikkutarkempaa kuvaa lantiolle. :rock: Mikä tuuri!

Liitteet

• DSCF.JPG
    DSCF.JPG
    441,3 KB · Katsottu: 1 122
Oiskohan täällä itse tatuointien tekijöitä paikalla? Tartteisin vähän opastusta. Halvin ja helpoin tapa siirtää kuva paperilta iholle.. Eli tartteisin vähän vinkkejä kuinka tehdä siirtokuva.

Peeveli, dödöt iholle, kynällä voipaperille esim jotain valoa vasten viivat, ja sit iholle. Siin oli karkee kaava miten se menee. En ole tattooartist ite mutta tikattavana ollu useemminkin :)

2 kertaa vielä ni sit alkais olee oikee hiha kypsä. Toissapäivänä tuli ekaa kertaa hauiksen sisäpuolelle, ja olin kuullu että ois jotenkin kipee paikka mutta paskanvitut.
Kainalosta pari senttiä oli ensimmäinen kohta mikä tuntu ees jotenkin pikkasen kirpeemmältä.

Peeveli, dödöt iholle, kynällä voipaperille esim jotain valoa vasten viivat, ja sit iholle. Siin oli karkee kaava miten se menee. En ole tattooartist ite mutta tikattavana ollu useemminkin :)

2 kertaa vielä ni sit alkais olee oikee hiha kypsä. Toissapäivänä tuli ekaa kertaa hauiksen sisäpuolelle, ja olin kuullu että ois jotenkin kipee paikka mutta paskanvitut.
Kainalosta pari senttiä oli ensimmäinen kohta mikä tuntu ees jotenkin pikkasen kirpeemmältä.

itselläki tuo sisäpinta sai syksyllä täytteen. eipä tuo juurikaan eroa ulkopuolelle, mutta sehän on niin yksillöllistä tuo kipu.

tollasen kävin ottamassa jämsässä, flipside tattoo, olen tyytyväinen, ei tehty taustoja vielä kun ois ehkä ideana tehä samalla tyylillä kokokäsi niin ei tiiä vielä mitä sitä keksii.

Liitteet

• gangsteri.JPG
    gangsteri.JPG
    42,3 KB · Katsottu: 1 370

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom