Tatskat

Voi muuten tulla hieno mikäli onnistuu :) Vuoden päästä ku täytän 18 niin otan myös tatuoinnin, tuttu on tatuoijana ja puolitoista vuotta sitten jo sovittu että näin tehdään :) Pitäisi ruveta hyvissä ajoin miettimään että millainen kuva/teksti, ettei tule mitään hetken neronleimausta..

Omaan korvaan kuullostaa vähän omituiselta, ettei ole mitään tatuointia mielessä mutta sinne on päästävä heti kun täyttää 18? No toivottavasti saat jonkun hyvän idean sitä ennen :)

tosiaan, toi koko tulee kyllä aika pahasti haitaks... säären etupuoli?...

ja pitää pyytää jotain piirtämään niin näkee sitten tarkemmin että miten toi bjj puku ja hanskat sopii, ne haluisin kyl niille jos ne nyt sopii.

Joo, paras ratkaisu tietenkin on pyytää sitä piirtämään molemmat vaihtoehdot josta on sitten helppo valita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niin pitää ekaks löytää joku joka osaa varmasti tommosen hyvin tehä koska ne taija piirtää sitä ellei sitten siellä ota tatuointia?

ehotuksia tässä keskisuomessa? tossa vaajakoskella on nusho's tattoo, aika tuntematon mesta mutta siellä mun muistaakseni oli ihan jees kuvia...

itekki suunnitellu vähä lisää tatuointia...
Evil_Goblin_Demon_by_namesjames.jpg

tollasen mörkö, mutta rankasti muutettuna. toi puukko pois ja se käsi ton ihmisen kaulan alle niin että se tekee rnc:tä ja sitten toi kuristettava polvillaan purkamaan kuristusta, ja sille päälle bjj puku,väriä en tiiä valkonen ois kiva mutta ei kait näy oikeen kunnolla, ei mun keho oikeen tosta valkosesta väristä tykkää, ja sitten toi mörkö levittää siivet leveelle. en tiiä pitäskö tosta kuristettavastaki tehä tommonen mörkö. ja jonkinlaista alustaa pitäs kehitellä ettei se ilmassa oo polvillaan, ja niin tolle mörölle ammattilais vaparihanskat käteen. olkapäähän oon ideoinu tota.

sellanen idis.

varmaan herättää mielipiteitä kuten XXL ratuointiki :dance2:
awesome.jpg

Ei voi muuta sanoa.

Haha, jotenkin tuntuu, että sitten nelikymppisenä toisiaan kuristavat möröt bjj puvuissa ei tunnukkaan enää niin hyvältä idealta ku se sillon tuntu :D
apulus: En kyllä ymmärrä miksi pitää tehdä päätös ottaa tatutointi heti 18-vuotiaana, jos ei ole edes mitään kunnon ideaa vielä?

Haha, jotenkin tuntuu, että sitten nelikymppisenä toisiaan kuristavat möröt bjj puvuissa ei tunnukkaan enää niin hyvältä idealta ku se sillon tuntu :D
apulus: En kyllä ymmärrä miksi pitää tehdä päätös ottaa tatutointi heti 18-vuotiaana, jos ei ole edes mitään kunnon ideaa vielä?

Jep. Oon ainakin ite sitä mieltä, että leimaa pitää harkita rauhassa ja antaa ajatuksen kypsyä. Tässä on nyt yks kuva otettu ja kovasti tekis mieli lisää...mutta mutta...ei piä hätiköidä!

No tolla ajattelutavalla huomaat sillon nelikymppisenä yksin olohuoneen sohvalla että monta hienoa asiaa on jääny tekemättä koska et menny sen hetkisen fiiliksen mukaan. Harvoin ihmiset ottaa tatuointeja hetken mielijohteen takia.

Ketä tatuoijaa suosittelette Tampereella? Olen tähän asti käynyt madmaxissä ottamassa ne pienet mitä on tullut otettua. Etsin tatuoijaa joka tekee hienoa jälkeä, osaa tatuoida esim koko käden taiteellisesti ja osaa suunnitella (omasta ideasta) sekä jolle pääsee kohtuullisessa ajassa.

niin pitää ekaks löytää joku joka osaa varmasti tommosen hyvin tehä koska ne taija piirtää sitä ellei sitten siellä ota tatuointia?

Ei kukaan tatuoija pakota sinua ottamaan kuvaa, jos et ole heidän piirtämäänsä kuvaan tyytyväinen. En usko, että kukaan vain piirtää sulle kuvaa ja antaa sen mukaan jos et ota, mutta miksi haluaisitkaan että joku muu kuin kuvan omakätisesti piirtänyt henkilö tatuoisi sen? Järki käteen nyt etenkin vähänkään monimutkaisempien kuvien kuin tribaalien ja kanjien kanssa, sitä pikkutarkkaa kuvaa EI OSAA TEHDÄ kuka tahansa neulaniilo valmiin kuvan perusteella.

Ihan oikeasti, tätä ei voi tarpeeksi alleviivata. Tatuoija ei jäljennä iholle kuvasta kuin ääriviivat, ja kun nekään eivät näytä kaikilla menevän ihan suoraan niin mitenkähän mahtaa käydä kun mallista pitäisi tatuoida ne muut yksityiskohdat?

Siinä mielessähän minulle on ihan sama, mistä paskasta ihmiset maksavat, ja totta puhuen olen vain iloinen että maailmassa on lisää asioita joille hekotella, mutta jos nyt kuitenkin pidetään mielessä, että kuvan ainakin tulisi olla ikuinen, niin kannattaako se käydä jossain karppimiehellä ottamassa?

tuliki sitten suunnitelmien muutos, oon jo kauan suunnitellu että kun mein koira kuolee niin sen naaman kuvan otan vasempaan rintaan, se päivä vaan sitten tulikin odotettua aikasemmin...

En tietenkään aio ottaa jos ei hyvää ideaa ole.. Perus tribaalit, pääkallot, suomileijonat ym. jätän kyllä omaan arvoonsa :) Ollut lähinnä mielessä eräs hieno tekstinpätkä, mutta katsoo nyt että mitä sitä keksii vai keksiikö mitään.

Muuten, onkos täällä ketään nännilävistettyä jolla on lävistyksen ympärille tehty tatuointi? Kerran selailin jotain alan lehteä niin siinä oli kyllä tyylikkäitä tapauksia :D Multa ei siis ko. lävistystä löydy eikä tule ihan heti löytymään..

Esikoisen nimi vasemmassa peukalossa ja sormus jonka alla se piilee. (sortsi kuvan huonoa laatua)

Liitteet

• IMG_2753.jpg
    IMG_2753.jpg
    21,4 KB · Katsottu: 1 530
Hyviä kommentteja tossa turun sanomien jutussa :lol2:

"Jo on maailma mallillaan, eikö ole muuta tärkeämpää rahan
menoa kun ihan humputukseen, onko vaaroista tietoa tarpeeksi,
taudin vaarat, hygienia ym. Onko hoidettu hyvin?

Paraaneeko se itsetunto kun saa perhosen takapuoleen tai käteen?
Olisi kiva tietää mikä tarkoitus näillä tatuoinneilla on?
Asiantuntijan vastausta toivoen??
Mitä hyvää se tuo elämään??
Muuta kuin rahan menoa?"

Mistä näitä sikiää :lol2:?

Kieltämättä tuolla Turussa jonotellessa tuli mieleen pariin otteeseen että mitä helvettiä täs on järkeä... Olin varautunut maksimissaan noin parin tunnin jonotukseen mutta aika tasan 6h sitä seistiin kylmässä ja sateessa. Vaan ei antanut luonne periksi, jos johonkin lähetään niin loppuun veetään, attana.

Ja kun otetaan sitä kuvaa handu täyteen niin mielellään se on sitten sellaista että sitä jaksaa kattoa itekin loppuelämänsä. Vain paras on kyllin hyvää minulle, hähä! ;)

Vähän kuvia mitä bongasin.

lower_stomach_tattoo_designs.jpg

6a01101603c3db860b01101620dc0c860b-320pi

img57759_blake_uv_ink_1.jpg

creative_tattoo.jpg

deinon_tattoo_433.jpg

aztecgirl.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom