Tatskat

1168506828.jpg

No tämä on ryssitty ainakin ihan täysin vaikka vertailu kuvaa ei olekaan. Ei kukaan voi tehdä noin paskaa varjostusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
on muuten käyny kipeetä kyllä...
oma uusin kuvana kävi ns.suoliluiden & kyljen tuntumassa ja meinas nipistää aika ajoin...
siististi duunattu tuo kuvatus..

Kipeetähän se teki ja aivan saatanan paljon, mutta silti pitäs tällä viikolla mennä suunnittelee uutta kuvaa toiseen kylkeen..:evil:

Olen tehnyt tämän uusimman kuvan paranemisen kanssa mielenkiintoisia havaintoja. Mitä kauemmin on siitä, kun olen lopettanut tupakoinnin, sitä paremmin tuntuvat paranevan. Iho on toki eri kohdissa kehoa erilainen, mutta vertailussa on tässä olkavarret, joiden välillä ei luulisi olevan niin suurta eroa kuin käden ja jalan.

JEJE! Ens viikolla alottamaan uutta projektii. Pitäs aikalailla täyteen tulla mustetta toinen kylki ja rinta. Kärmestä ja suojelusenkelii ois tarkotus ikuistaa iholle. Voi sitä kipujen sinffoniaaaaa...:evil: :rock:
Lisätään kuvia sitten tänne kun on valmis..

JEJE! Ens viikolla alottamaan uutta projektii. Pitäs aikalailla täyteen tulla mustetta toinen kylki ja rinta. Kärmestä ja suojelusenkelii ois tarkotus ikuistaa iholle. Voi sitä kipujen sinffoniaaaaa...:evil: :rock:
Lisätään kuvia sitten tänne kun on valmis..

Voin kertoo et toho tissien väliin rintalastaan tikkaaminen tuntuu perkeleen mielenkiintoselta, myös toho kaulan alapuolelle solisluuhun tekee gutaa.. :evil: Ääriviivat tehty ja ens vuonna jatketaan sit kahdella eri kerralla kuva loppuun. Koko toinen puoli yläruumiista tulee siis täyteen mustetta. :kuola:

itekki suunnitellu vähä lisää tatuointia...
Evil_Goblin_Demon_by_namesjames.jpg

tollasen mörkö, mutta rankasti muutettuna. toi puukko pois ja se käsi ton ihmisen kaulan alle niin että se tekee rnc:tä ja sitten toi kuristettava polvillaan purkamaan kuristusta, ja sille päälle bjj puku,väriä en tiiä valkonen ois kiva mutta ei kait näy oikeen kunnolla, ei mun keho oikeen tosta valkosesta väristä tykkää, ja sitten toi mörkö levittää siivet leveelle. en tiiä pitäskö tosta kuristettavastaki tehä tommonen mörkö. ja jonkinlaista alustaa pitäs kehitellä ettei se ilmassa oo polvillaan, ja niin tolle mörölle ammattilais vaparihanskat käteen. olkapäähän oon ideoinu tota.

sellanen idis.

varmaan herättää mielipiteitä kuten XXL ratuointiki :dance2:

Kuulostaa äkkiseltään aika yksityiskohtaiselta tatuoinnilta (lue isolta) olkapäähän laitettavaksi. Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että aika sekava kuva tulee jos jotain demoneja pistät toisiaan kuristamaan vaparihanskat kädessä ja bjj puvut päällä. Pistä toki kuvaa tänne, jos/kun käyt moisen ottamassa!

itekki suunnitellu vähä lisää tatuointia...
Evil_Goblin_Demon_by_namesjames.jpg

tollasen mörkö, mutta rankasti muutettuna. toi puukko pois ja se käsi ton ihmisen kaulan alle niin että se tekee rnc:tä ja sitten toi kuristettava polvillaan purkamaan kuristusta, ja sille päälle bjj puku,väriä en tiiä valkonen ois kiva mutta ei kait näy oikeen kunnolla, ei mun keho oikeen tosta valkosesta väristä tykkää, ja sitten toi mörkö levittää siivet leveelle. en tiiä pitäskö tosta kuristettavastaki tehä tommonen mörkö. ja jonkinlaista alustaa pitäs kehitellä ettei se ilmassa oo polvillaan, ja niin tolle mörölle ammattilais vaparihanskat käteen. olkapäähän oon ideoinu tota.

sellanen idis.

varmaan herättää mielipiteitä kuten XXL ratuointiki :dance2:

Ihan hyvä idea, ite kyl jos tollasta ottaisin niin jättäisin puvun ja hanskat pois suosiolla muuten kyllä omaan korvaan soi hyvin, vaikkei sillä nyt mitää väliä olekkaan.

Voin kertoo et toho tissien väliin rintalastaan tikkaaminen tuntuu perkeleen mielenkiintoselta, myös toho kaulan alapuolelle solisluuhun tekee gutaa.. :evil: Ääriviivat tehty ja ens vuonna jatketaan sit kahdella eri kerralla kuva loppuun. Koko toinen puoli yläruumiista tulee siis täyteen mustetta. :kuola:

Joo yhdyn täysin noihin kahteen paikkaan, ei ehkä ihan mukavimpi paikkoja :D

tosiaan, toi koko tulee kyllä aika pahasti haitaks... säären etupuoli?...

ja pitää pyytää jotain piirtämään niin näkee sitten tarkemmin että miten toi bjj puku ja hanskat sopii, ne haluisin kyl niille jos ne nyt sopii.

Voi muuten tulla hieno mikäli onnistuu :) Vuoden päästä ku täytän 18 niin otan myös tatuoinnin, tuttu on tatuoijana ja puolitoista vuotta sitten jo sovittu että näin tehdään :) Pitäisi ruveta hyvissä ajoin miettimään että millainen kuva/teksti, ettei tule mitään hetken neronleimausta..

Suositut

Back
Ylös Bottom