Tatskat

Tässä jotain kuvia keskeneräisestä tekeleestä, aloitettiin hommat n. 12.30 ja lopetettiin 19.30. Pitäis vielä laittaa lisää väriä, taustaa ja pikkutuunailla loppuun. Projekti jatkuu keväällä.

Liitteet

• kasvot.JPG
    kasvot.JPG
    405,1 KB · Katsottu: 799
  • pinup mittasuhde.JPG
    pinup mittasuhde.JPG
    362,3 KB · Katsottu: 918
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dodii, nyt vihdoinkii sain aikaseks ottaa ihan kuvaakii tuosta 9.9.09 Takomossa tehdystä tatskasta. Itse olen erittäin tyytyväinen. Tekemisessä meni tekijän (Atte) ~1½ tunnin arvion sijaan 3 tuntia. Kuulemma monimutkaisuus yllätti. :D
Kipu oli yllättävän laimeaa verratuna ennakkokäsityksiin, vaikka lähellä rintalastaa ja nänniä tuntukin että joku siellä nyt pistelee. :)
Heti alko uusia ideoita tulvimaan mieleen, mutta katsotaan nyt milloin saan aikaseks jalostaa niitä ihan kuviks asti...

11122009.th.jpg

http://img101.imageshack.us/i/11122009.jpg/
Kuva ihan perus E51 laatua, mutta parempaa ei nyt ole saatavilla.

Viikon päästä tulossa karppia kylkeen, saa nähdä miten käy. Pitäis kerralla kuulemma tulla valmiiksi +6h tiedossa. Voi olla kylki hellänä, mut sittenhän on...

Viikon päästä tulossa karppia kylkeen, saa nähdä miten käy. Pitäis kerralla kuulemma tulla valmiiksi +6h tiedossa. Voi olla kylki hellänä, mut sittenhän on...

Ole tarkkana sen karpin kanssa.. ;)

attachment.php

T-Byrd. Todella hienon näköinen kuva! :worship:

Heh! Törmäsin tossa 20 rumimpaan kannikkatatskaan, ja olihan siellä melkoisia tekeleitä, mutta alla oleva kuva sai kyllä mun respectit! :lol2:

6a00d83451b46869e201287609a47b970c-pi

Mitäs kokemuksia jengillä on Savonlinnan His Masters Tattosta? Ja onkohan muita paikkoja, mitä vois harkita. Olis nimittäin suunnitelmissa ottaa tatuointia jossain vaiheessa tässä.

On käyty(ja käyn myös joskus tulevaisuudessa), suosittelen.

Tänään hakattiin mullekkin eka tatska, taino sen verran iso tatuointi kyseessä että vasta vähän alle puolet laitettiin tänään ja huomenna lisää! Perkeleen kipiää otti tietyistä kohdista, tatuoija sanoi että oisit läskimpi nii ei sattuis nii paljo :D Mut en sit tiä onko tuokaan totta, tuttu joka painaa yli 140kg (ei ole kehonrakentaja) sanoi että aina 7 vuoden välein käy ottamassa tatuoinnin koska sillon on unohtanu paljonko se sattuu :D ja kyseinen tyyppi on käynyt murskauksen sm-kisoissakin, että keitä sattuu ja keitä ei.

Nyt on koko ideapaletti kasassa ja pitää lähteä käymään nakuttajan luona et se pääsee piirteleen. Hieman säätöä muitten hommien kanssa ja joutuu siirtään alotusta helmikuulle, mutta eipä tuo mittään. On tässä jo jonossa oltu melkein puoli vuotta, kuukausi tunnu missään. :D

Hienoja kuivia postailette, mutta ne suunnilleen kaikki näyttävät olevan hiljattain otettuja. Mitä jos postailisitte sallaisiakin kuvia, joissa tatskat on otettu timmille iholle 20 vuotta sitten, niin näkis mitä aika niille tekee? Vaikka sellainen 18 vuotiaana otettu tramp_stamp kuva 50 vuotiaan kolmesti synnyttäneen takalistosta? :D

Minkälaista kuvaa tulee?

:kuvia:

Jos tämän pistit minulle, niin näin aluks celtic tyylinen musta tribaali johon keskelle laitan vielä kuvan joka ei ole 100% päätetty, ja ehkä joskus laitan vähän väriäkin. Kuvia laitan omaan kuvat osiooni varmaan joskus kun kehitystäkin ois tullut. Ja nyt sinne tatuoijalle, toivottavasti sais loppuun asti hakattua tänään :hyper:

Niin ja sääreen/pohkeeseen tulee.

Hienoja kuivia postailette, mutta ne suunnilleen kaikki näyttävät olevan hiljattain otettuja. Mitä jos postailisitte sallaisiakin kuvia, joissa tatskat on otettu timmille iholle 20 vuotta sitten, niin näkis mitä aika niille tekee? Vaikka sellainen 18 vuotiaana otettu tramp_stamp kuva 50 vuotiaan kolmesti synnyttäneen takalistosta? :D
no eipä ne ny hirveesti muutu loppujen lopuksi mitä kattellu noita 50v vanhoi merimies tatuointei..

Uudet tatuointivärit saattaa kestää ajanhammasta ainakin vähän paremmin kuin vanhat. Ennen tatuointeja teki aika kirjava joukko "osaajia" ja välineetkin oli vähän mitä oli. En usko että nyt hyvin tehdyt laatukuvat näyttävät kovinkaan huonoilta. Itselläni jalassa 4v vanha kuva, eipä juuri eroa vuoden vanhaan kuvaan. Tietysti noi on vielä pieniä aikoja...
...mutta mielestäni aika vaan patinoi tatskoja ja tatuointi vanhenee muun kehon mukana. Turha sitä on mielestäni liikaa surra.

Jos tuo kuvien hyvänä säilyminen mietityttää, niin kannattaa ajatella sitä jo kuvaa suunnitellessa. Yksiväriset, selkeälinjaiset, vähän kookkaammat kuvat kuulema pitävät itsensä ajan kanssa siistimpänä, kuin moniväriset tai kärpäsenkakan kokoiset.

Itse en myöskään ikinä ottaisi esim. muotokuvaa lemmikistä, saati sitten mitään ihmistä kuvaavaa tatuointia, koska ne harvemmin näyttävät edes tuoreeltaan hyviltä.
Tässä varsin karmea esimerkki, parempiakin toki on olemassa.
http://www.bigdogzink.com/images/DSCF0902.JPG

kyseinen tyyppi on käynyt murskauksen sm-kisoissakin, että keitä sattuu ja keitä ei.

Kröhöm... Pitääpi vain sanoa, että itsekkin olen murskailua harrastanut ja ei se satu, jos oikein tekee. Hieman ehkä kosketuskipeä, jos paljon hutkii, mutta ei paha.
Itse olen helkutisti miettinyt tatuoinnin ottamista, mutta ei ole vielä ollut sellaista ideaa joka paria kuukautta pisempään olisi innostanut, joten olen vielä jättänyt sen ottamisen.

Jos potrettia ottaa niin kannattaa miettiä osaako se kyseinen tikkaaja sellaisia tehdä.

Totta. Todella harva osaa. Katillakin mielestäni parhaita kuitenkin ovat ns. kuvitteelliset ihmishahmo kuvat ( Neitsyt Maria yms.). Tai sitten vika on täällä katsojan silmässä, kun ei vaan omaa silmää miellytä nuo potretit, tai pidän niitä jollain tapaa mauttomina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom