Tatskat

Totta. Todella harva osaa. Katillakin mielestäni parhaita kuitenkin ovat ns. kuvitteelliset ihmishahmo kuvat ( Neitsyt Maria yms.). Tai sitten vika on täällä katsojan silmässä, kun ei vaan omaa silmää miellytä nuo potretit, tai pidän niitä jollain tapaa mauttomina.

Joo, tietysti potretin ottajalla on se oma tunnearvo siinä jota ulkopuolinen katsoja ei voi käsittää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hajdkaacc.jpg

Tuosta itse lähden soveltamaan seuraavaa tatskaa, tekstit on valittu jo valmiiks, pitää vaan vielä sovittaa ne kuvaan.

Tuleeko logo kanssa :david:?

EDIT: meinaan toi killswitch engage teksti...

Kröhöm... Pitääpi vain sanoa, että itsekkin olen murskailua harrastanut ja ei se satu, jos oikein tekee. Hieman ehkä kosketuskipeä, jos paljon hutkii, mutta ei paha.
Itse olen helkutisti miettinyt tatuoinnin ottamista, mutta ei ole vielä ollut sellaista ideaa joka paria kuukautta pisempään olisi innostanut, joten olen vielä jättänyt sen ottamisen.

Joo kyllä minä tiesin että ei se sinänsä satu jos oikein tekee, mutta jotenkin vain huvittavan oloista kuinka paljon se tatuoimisen kipu voi vaihdella, 150 kiloinen mies joka harrastaa murskausta ja kamppailulajeja sanoo että sattuu niin maan perkeleesti, ja jotain 16v 50kg tyttöä joka harrastaa shoppailua ei satu yhtään.

Joo kyllä minä tiesin että ei se sinänsä satu jos oikein tekee, mutta jotenkin vain huvittavan oloista kuinka paljon se tatuoimisen kipu voi vaihdella, 150 kiloinen mies joka harrastaa murskausta ja kamppailulajeja sanoo että sattuu niin maan perkeleesti, ja jotain 16v 50kg tyttöä joka harrastaa shoppailua ei satu yhtään.

Riippuu siitä leimasta ja kohdasta. Jos hakataan forkkuun joku 20min kuva niin ei se kyllä saa tuntua missään. Mut sis jo jyystetään kylkeen samaa kohtaa 7 tuntia putkeen niin väittäisin suuresti että paskaa puhuu jos väittää ettei muka yhtään koske.

Tuleeko logo kanssa :david:?

EDIT: meinaan toi killswitch engage teksti...

Totta munassa tulee , mutta ei tuohon kohtaan.

Riippuu siitä leimasta ja kohdasta. Jos hakataan forkkuun joku 20min kuva niin ei se kyllä saa tuntua missään. Mut sis jo jyystetään kylkeen samaa kohtaa 7 tuntia putkeen niin väittäisin suuresti että paskaa puhuu jos väittää ettei muka yhtään koske.

Näinhän se on.

Ideoita on päässä ehkä hiukan liikaakin, kun ei osaa päättää, minkä niistä ottaa. Pian olisi jopa hyvä syykin ottaa uusi leima nahkaan. :)

Edellisen otin tatuintimessuilla Helsingissä parisen vuotta sitten ja jälki oli huomattavasti parempaa kuin alkuperäinen idea. Vahvasti harkitsen, ottaisinko seuraavankin samaisilla messuilla, etenkin siinä tapauksessa, jos paikalta löytyy sama kaveri kuin edelliskerralla.

Ideoita on päässä ehkä hiukan liikaakin, kun ei osaa päättää, minkä niistä ottaa. Pian olisi jopa hyvä syykin ottaa uusi leima nahkaan. :)

Edellisen otin tatuintimessuilla Helsingissä parisen vuotta sitten ja jälki oli huomattavasti parempaa kuin alkuperäinen idea. Vahvasti harkitsen, ottaisinko seuraavankin samaisilla messuilla, etenkin siinä tapauksessa, jos paikalta löytyy sama kaveri kuin edelliskerralla.

Minkä niminen kaveri oli kyseessä, mistä puljusta?

Ole tarkkana sen karpin kanssa.. ;)

attachment.php

Joo'o, ihan The Karppimiehen tyylistä fisua ei sellkään/kylkeen tällä kertaa tullut, miehen omintakeista ja varsin selkeästi tunnistettavaa tyyliä kun on melko mahdoton muiden jäljitellä...

...mutta 6h aikaa meni, josta n.4,5h itse tatuoimiseen, kuva jäipi vielä kesken, saatiin linjat ja taustaa tehtyä. Tavallaan harmittaa että jäi taas kerran kesken, kun alunperin oli tarkoitus että tulisi kerralla kuntoon, mutta toisaalta tiesin ettei yhdellä kertaa tule onnistumaan vaikka tatuoija vähän elättelikin toiveita. Itse fisu jäi vielä värittämättä ja sen värittämiseen ja muihin juttuihin mennee varmaan vielä 2-4h...
...mutta kuva on sitten täysin valmis ja parantunut vasta maaliskuun puolella, mutta mikäs kiire tässä ois kuolemaa odotellessa!

Mut oma joululahja on siis jo tänään saatu, joten huomenna voipi keskittyä kinkkuun!

Tässäpä uusin, eilen tehty. Tuli sellainen kun pitikin.:) Tekemiseen menikin 5h vaikka arvio oli etukäteen 3h. Kiva kun jaksoi tehdä illalla ylitöitä niin ei tarvinnut kuukausitolkulla odottaa seuraavaa aikaa. Viimeinen väritystunti oli kyllä jo aika tuskaa, alussa ei tuntunut miltään.

Liitteet

• tattoo3.jpg
    tattoo3.jpg
    44 KB · Katsottu: 543
  • tattoo1.jpg
    tattoo1.jpg
    44,3 KB · Katsottu: 908
Mahtava forkku sinulla siinä!

Pari tyhmää kysymystä ois tatskoista. Eli aika ison tribaalin otin jalkaan(sääreen/pohkeeseen) 2 päivää sitten, onko normaalia että se on vieläkin kipeä, välillä jopa tosi kipeä (vaikea kävellä jne). Ja sitte semmosta kun vähän ristiriitasia juttuja oon lukenu netistä että millä se tatuointi pitäisi peittää esim kun menen käymään kaupungilla jne? Ja sitten että millä yöksi, aluksi pidin kelmua kun joku sanoi että sitä voi pitää, mutta sitten taas joku sanoi että saattaa tulehtua sen takia. Viime yönä pidin sideharsoa mutta sekään ei tuntunut oikein hyvältä kun siitä irtosi nukkaa ja sen irti repiminen aamulla oli todellista tuskaa kun oli jäänyt rupeen kiinni.

Eli siis millä peittää yöksi ja muutenvaan ulos mennessä, ja onko normaalia että on perkeleen kipiä?

Itse peitin yöllä kelmulla ja rasvalla. Kaupungille mennessä taas rasvalla ja haavalapulla, eli sellaista harsoa. Rasvaa tarpeeksi, niin ei jää rupeen kiinni...

Ok, mutta senhän pitäisi antaa hengittää ja jos peittää kelmulla yöksi niin sehän on sen 12 tuntia mitä nyt lomalla nukun niin hengittämättä, ja jos taas laitan harsoa ja paljon rasvaa niin eihän se silloinkaan hengitä. No en sitten tiiä että onko se oikeesti niin tärkeetä.

Mutta joo lisää vastauksia jos sais kiitos.

Pari tyhmää kysymystä ois tatskoista. Eli aika ison tribaalin otin jalkaan(sääreen/pohkeeseen) 2 päivää sitten, onko normaalia että se on vieläkin kipeä, välillä jopa tosi kipeä (vaikea kävellä jne). Ja sitte semmosta kun vähän ristiriitasia juttuja oon lukenu netistä että millä se tatuointi pitäisi peittää esim kun menen käymään kaupungilla jne? Ja sitten että millä yöksi, aluksi pidin kelmua kun joku sanoi että sitä voi pitää, mutta sitten taas joku sanoi että saattaa tulehtua sen takia. Viime yönä pidin sideharsoa mutta sekään ei tuntunut oikein hyvältä kun siitä irtosi nukkaa ja sen irti repiminen aamulla oli todellista tuskaa kun oli jäänyt rupeen kiinni.

Eli siis millä peittää yöksi ja muutenvaan ulos mennessä, ja onko normaalia että on perkeleen kipiä?

Kelmulla ei saisi uutta tatskaa peittää ollenkaan, vain silloin heti ottamisen jälkeen sen muutama tuntia. Sen jälkeen vaan varovaista pesua ja rasvaamista niin paljon kun leima vaatii. Kyllä se imasee aika paljon, mutta kuhan ei lätkäse paksuja kerroksia kerrallaan. Ohuita kerroksia ja useasti. Mulla oli reiden leima kipeä yli viikon ja teki tosi arkaa liikkuakin alussa. Sä voit peittää ulos lähtiessä sen leiman ihan vaan puhtaalla vaatteella, mutta älä ihmeessä käytä kelmua. Iho tarvitsee ilmaa parantuakseen ja toi vaan lisää tulehdusriskiä.
Käytä ihan rohkeesti nyt vaikka pitkiä kalsareita housujen alla ulkona liikkuessas kunnes leima on parantunut. Ne ei hierrä haavaa ja samalla iho pääsee hengittämään. Ite käytin sukkiksia vaikka tuli tosi kuuma niissä, mutta eipä ainakaan hiertänyt ihoa ja leima voi nyt hyvin. Toi nukkumisjuttu, niin yrität vaan nukkua niin että tatuoitu kohta ei hierry lakanaan. Itekin joutu nukkumisasentoa muuttamaan, mutta ei kaikki aina olekaan niin helppoa. ;)

Kelmulla ei saisi uutta tatskaa peittää ollenkaan, vain silloin heti ottamisen jälkeen sen muutama tuntia. Sen jälkeen vaan varovaista pesua ja rasvaamista niin paljon kun leima vaatii. Kyllä se imasee aika paljon, mutta kuhan ei lätkäse paksuja kerroksia kerrallaan. Ohuita kerroksia ja useasti. Mulla oli reiden leima kipeä yli viikon ja teki tosi arkaa liikkuakin alussa. Sä voit peittää ulos lähtiessä sen leiman ihan vaan puhtaalla vaatteella, mutta älä ihmeessä käytä kelmua. Iho tarvitsee ilmaa parantuakseen ja toi vaan lisää tulehdusriskiä.
Käytä ihan rohkeesti nyt vaikka pitkiä kalsareita housujen alla ulkona liikkuessas kunnes leima on parantunut. Ne ei hierrä haavaa ja samalla iho pääsee hengittämään. Ite käytin sukkiksia vaikka tuli tosi kuuma niissä, mutta eipä ainakaan hiertänyt ihoa ja leima voi nyt hyvin. Toi nukkumisjuttu, niin yrität vaan nukkua niin että tatuoitu kohta ei hierry lakanaan. Itekin joutu nukkumisasentoa muuttamaan, mutta ei kaikki aina olekaan niin helppoa. ;)

Kiitos vastauksesta :) Vielä semmosta että onko normaalia kun just huomasin että vuotaa vieläkin vähän verta?

Kiitos vastauksesta :) Vielä semmosta että onko normaalia kun just huomasin että vuotaa vieläkin vähän verta?

Noi on niin yksilöllisiä juttuja että en osaa sen kummemmin sanoa. Mutta sen sanon, että jos verta tulee vielä viikon päästä, niin kyselisin neuvoa leiman tekijältä eka ja sitten muualta. Kuitenkin uskoisin, että ei tule enää viikon jälkeen. Ehkä pari-kolme pvää max. Sitten kun iho on ehtinyt parantua tarpeeksi, niin sekin loppuu. Mulla puski verta ulos pari päivää. Muista pesun jälkeen antaa kuivua rauhassa huoneenilmassa (mieluiten) ja sitten lätkäät rasvat päälle ja annat imeytyä. Tsemii uuden leiman kanssa ja hyvää uutta leimavuotta!

Eipä ole mulla koskaan tatuoinnit vuotanu verta kuin sen pari tuntia tatuoinnin ottamisen jälkeen. Eikä ole ollu koskaan oikeastaan kipeäkään. Mutta ne on ollutkin aika pieniä, että varmaan isommat on herkempiä vähän aikaa. Kannattaa kyllä toi rasvailu vaikka tatuointi oliskin sellaisessa paikassa, että se rasva hankautuu vaatteisiin. Eihän sitä tarvi kuitenkaan tehdä kuin sen pari viikkoa.

Mulla on muuten parilla viime kerralla ollut lähinnä ongelmana se, että tatuointi on kutianu ihan älyttömästi. Tosi vaikee ollut olla rapsuttelematta. Viimeinen varsinkin syyhys koko ajan.

T-Bird, hienoja kuvia tossa pari sivua sitten. Ja taisi niissä olla tatuointejakin ;)

Oho, tuli sit avattua peli täällä forumillakin. Arvasin, että näin käy, kun menin tekemään tunnukset. Mut mitäs muutakaan sitä tässä uuden vuoden aattona..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom