Tatskat

Mä kävin perjantaina. Eipä siellä mitään kummallista tapahtunut. Kovasti koneet surisivat, ja ihmisillä näytti olevan ihan hauskaa. Kiva oli selailla eri artistien katalogeja. Tuntui aika vaikealta, jos olisi kuvan tuolla halunnut. Varmaan olisi pitänyt mennä heti messujen alettua kyselemään.

Ite käväsin sunnuntaina. Saihan sieltä ideoita:) Olis päässy saman tienkin tatuoitavaks, mutta jäin yllättäen taas miettimään...täytyy nyt sitten varailla aikaa, mutta helevetin moisia jonoja noissa suosituimmissa paikoissa Hesassa. Wilmalle pääsis vaikka heti, mutta siitä olen kuullut nyt niin paljon negatiivista, ettei viitti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wilmalle pääsis vaikka heti, mutta siitä olen kuullut nyt niin paljon negatiivista, ettei viitti...
Joo, siellä on ihan syystä varmaan hiljasta... Tekee huonoa jälkeä todella yksinkertaisissakin tatuoinneissa (omin silmin nähtynä).

Messuilla tuli käytyä, ja oli ihan ok meininki. Tuli pääasiassa käytyä tatskaajien kuvakansioita läpi, ja tuijoteltua tatuoitavia ihmisiä..ja ehkä myös kuvien tekijöitäkin :)
Olin lauantaina aika ekojen joukossa ja ois sieltä muutamissa päässy kuvaa ottamaan, mut ei toimi omalla kohdalla että tosta vaan mennään ja otetaan mikä nyt milloinkin tuntuu hyvältä.

Aamupäivällä ennen messuja huomasin metrossa spugen, joka jostain syystä tuijotteli mua. En viittiny sen enempää katsekontaktia ottaa, mut sitten maantasalle noustessani kattelin että sillä oli toinenkin spugekaveri ja sekin oli vähä sottasen näkönen. Tatskamessuilla sitten selvisi, että Boucherie Modernin kaverithan ne oli jotka niitä spugeja oli :D

Mut juu, hyvät messut vaikkei ihan iltaan asti tullut oltuakaan. Oli siellä muutamia tatskaajia joilta voisin seuraavaa kuvaa lähteä kysymään, mutta enemmän niitä joilta en. Jos nyt oikein muistan, niin Needle Point Tattoon joku hemmo teki helvetin hienon näköstä värikuvaa jonku jäbän käteen. Jäi siis mieleen. Toki Horitsunankin kuvasta tuli upeen näköstä! Olipas tatskaaja naisiakin liikenteessä jonkun verran!!

Taas muutamia vaikutteita kun on imenyt, niin seuraavaks aattelin ottaa leimaa rintaan missä on sitten paljon kirkasta väriä ja jotain lintu/kallo/kynttilä/sydän -touhua. Jos joku tietää mitä ajan takaa, niin vois pistää vinkkiä. Oikeestaan toi Needle Point Tattoo tekee just sen tyylistä settiä...mut ketä muita Suomessa vääntäis..
Esim. http://www.needlepointtattoo.com/?id=tattooers&t=jukka
(ei siis tribaalia, mikä linkin takaa ekana paljastuu..)

Niin, ja onko messuilta kuvia jossain netissä?

Olin suunnitellut jo pidemmän aikaa japanilaistyylistä tatuointia mutta sopivaa tekijää en ollut vielä ehtinyt miettiä. Muistin Helsinki-inkin vasta viime tipassa ja huomasin, että japanilainen Horitzuna oli tulossa vieraaksi sinne. Selailin hetken työnjälkeä netistä ja laittelin sähköpostia josko messuilla olisi aikoja jäljellä. Yllättäen olin liian myöhään liikenteessä messujen suhteen ja kaikki ajat oli jo täynnä. Näin jälkeen päin mietittynä ehkä ihan hyväkin. Oli loppujen lopuksi kuitenkin melkoinen markkinameininki jos olisi pitänyt vielä olla kaikenkansan pällisteltävänä useampi tunti. Kävin siis lauantaina paikalla lähinnä pyörähtämässä ja sopimassa ajan Horitzunan kanssa maanantaille.

Aikaisin lauantaina oli ainakin siis messuilla ihan asiallisen oloinen meininki. Kovasti koneet pörräsi jo heti puolilta päivin. Ja nyt on siis kylki hellänä eilisen 3,5 tunnin session jälkeen :hyvä:.

Olin suunnitellut jo pidemmän aikaa japanilaistyylistä tatuointia mutta sopivaa tekijää en ollut vielä ehtinyt miettiä. Muistin Helsinki-inkin vasta viime tipassa ja huomasin, että japanilainen Horitzuna oli tulossa vieraaksi sinne. Selailin hetken työnjälkeä netistä ja laittelin sähköpostia josko messuilla olisi aikoja jäljellä. Yllättäen olin liian myöhään liikenteessä messujen suhteen ja kaikki ajat oli jo täynnä. Näin jälkeen päin mietittynä ehkä ihan hyväkin. Oli loppujen lopuksi kuitenkin melkoinen markkinameininki jos olisi pitänyt vielä olla kaikenkansan pällisteltävänä useampi tunti. Kävin siis lauantaina paikalla lähinnä pyörähtämässä ja sopimassa ajan Horitzunan kanssa maanantaille.

Aikaisin lauantaina oli ainakin siis messuilla ihan asiallisen oloinen meininki. Kovasti koneet pörräsi jo heti puolilta päivin. Ja nyt on siis kylki hellänä eilisen 3,5 tunnin session jälkeen :hyvä:.

:kuvia:

Oikeestaan toi Needle Point Tattoo tekee just sen tyylistä settiä...mut ketä muita Suomessa vääntäis..
Esim. http://www.needlepointtattoo.com/?id=tattooers&t=jukka
(ei siis tribaalia, mikä linkin takaa ekana paljastuu..)

Niin, ja onko messuilta kuvia jossain netissä?

Zombien Matzon ainakin tekee moisia erittäin hyvin. Samoin vois suositella Juhoa, joka tatuoi kylläkin Lahdessa. Erittäin pätevä noissa värikkäissä old-school hommeleissa.

Joo. Kuvia ja muutakin messumeininkiä ollaan täälläkin vailla. Tietoja esim käydyistä skaboista ja niiden tuloksista ois kiva saada.

Zombien Matzon ainakin tekee moisia erittäin hyvin. Samoin vois suositella Juhoa, joka tatuoi kylläkin Lahdessa. Erittäin pätevä noissa värikkäissä old-school hommeleissa.

Joo. Kuvia ja muutakin messumeininkiä ollaan täälläkin vailla. Tietoja esim käydyistä skaboista ja niiden tuloksista ois kiva saada.

Kiitti vinkeistä, mutta onpas sekavaa.
Matzon duunaa siis Zombie Tattoossa, ja Vida Loca Tattoossa..?
Juho duunaa OtherSide Tattoossa, ja Vida Loca Tattoossa..?

Noh täytyy kontaktoitua :)

Kiitti vinkeistä, mutta onpas sekavaa.
Matzon duunaa siis Zombie Tattoossa, ja Vida Loca Tattoossa..?
Juho duunaa OtherSide Tattoossa, ja Vida Loca Tattoossa..?

Noh täytyy kontaktoitua :)

Matzon duunaa Zombiessa ja Juho OtherSidessa... :thumbs: Noita gallerioita taitaa molemmilla olla eri lafkojen sivuilla. Jäänteitä niiltä ajoilta kun vielä oli kyseisten liikkeiden palveluksessa. Noi liikkeet sais kyllä päivitellä noita gallerioitaan ahkerammin.

mistä johtuu, että tatskasta lähtee siivuja kuvasta? Kävin tiistaina ottamassa. tälläkin hetkellä yksi musta siivu on vähän enää kiinni tatskassa, enkä uskalla irti ottaa. se on siis nahkaa missä on väriä, värin takia en uskalla ottaa pois, ettei tatskaan jää vaaleaa kohtaa:/

mistä johtuu, että tatskasta lähtee siivuja kuvasta? Kävin tiistaina ottamassa. tälläkin hetkellä yksi musta siivu on vähän enää kiinni tatskassa, enkä uskalla irti ottaa. se on siis nahkaa missä on väriä, värin takia en uskalla ottaa pois, ettei tatskaan jää vaaleaa kohtaa:/

Milläs tavalla sä oot sitä hoitanut ottamisen jälkeen?

Ettei se ois sitä rupea ku irtoo ihan normaalisti? Onko niiden siivujen alla sitä kuvaa vai lähteekö siis siitä ite kuvasta mikä on alussa ruven alla?

Joo... Itellä tällä hetkellä sama ongelma. Karmeet ruvet möllöttää kyljessä hyvästä hoidosta huolimatta. Ja kutiaa niin perkeleesti eikä raapia saa. En vaan tajua miksi välillä muodostuu törkeät ruvet, vaikka aina koitan hoitaa kunnolla. Älä tosiaan revi niitä rupia veke. Lähtee varmasti väriä samalla. Äläkä myöskään rasvaa rupea.

Mulla ois suunnitelmissa hakata maori-tyyppistä isoa kuvaa selkään, onko kellään tietoa Suomessa pätevistä tekijöistä moiseen?
Piti hakata jo joulukuussa reissussa, olis ollut hemmetin pätevä tyyppikin tekemässä, mutta jotenkin muutin mieleni, enkä ottanutkaan mitään :D

Mulla ois suunnitelmissa hakata maori-tyyppistä isoa kuvaa selkään, onko kellään tietoa Suomessa pätevistä tekijöistä moiseen?
Piti hakata jo joulukuussa reissussa, olis ollut hemmetin pätevä tyyppikin tekemässä, mutta jotenkin muutin mieleni, enkä ottanutkaan mitään :D
Perkule olin juuri tulossa samaa kysymään, jalkaan meinasin maori/polynesialaistyylistä ottaa, Uudessa-Seelannis tuli noita nähtyä vaikka kuinka ja olisin ottanut siellä jos vaan kauemmin olisin ollut. Eli tosiaan, onko Suomessa asiaan perehtynyttä, taitavaa tatuoijaa?

Joo... Itellä tällä hetkellä sama ongelma. Karmeet ruvet möllöttää kyljessä hyvästä hoidosta huolimatta. Ja kutiaa niin perkeleesti eikä raapia saa. En vaan tajua miksi välillä muodostuu törkeät ruvet, vaikka aina koitan hoitaa kunnolla. Älä tosiaan revi niitä rupia veke. Lähtee varmasti väriä samalla. Äläkä myöskään rasvaa rupea.
mulla on keskellä tatskaa, lähtee siis tuollaisia mustia nahan palasia:o Onko normaalia?

mulla on keskellä tatskaa, lähtee siis tuollaisia mustia nahan palasia:o Onko normaalia?

Ihan normaalia.. tosin se rupi näyttää aika paljon nahalta, lähti iteltäkin suhteellisen paljon mustaa nahkaa mikä on kai sitten rupea. Paranemisen jälkeen lopputulos oli hyvä.

Kuulostaa tosiaan ihan normaalilta. Sen lopullisen tuloksenhan näkee vasta sitten kun kaikki ruvet ja punotukset ovat lähteneet veke. Jos jotain väriä lähtee niin yleensä kuuluu hintaan paikkaukset (tatskaaja kohtaisesti siis tietenkin). Jätä tosiaan ne suurimmat pallukat rasvaamatta. Taitavat olla vaan kuivunutta ja jämähtänyttä kudosnestettä. Näin mulle on neuvottu ja hyvin on toiminut...

Suositut

Back
Ylös Bottom