Tatskat

Joo, korjausta tarkoitin. Pitää odottaa se pari viikkoo et parantunu kunnolla ja lähtee sit kyselee liikkeestä.

Mä kävin pohkeita korjaamassa kesällä pariinkin otteeseen, ei tahtonut punanen pysyä ja vanha kuvakin halusi vähän paistella läpi. Ai että teki gutaa viikon vanhaan kuvaan tatuoida päälle :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko kyseessä se Matzonin tekemä kuva? Oma prokkis ei ehtiny valmiiksi. Ois varmaan voinu lavalle mennäkin. :( Ehkä sit ens vuonna.

Oon kuullut jostain tatskaajasta joka lupaa "lifetime guarantee" kaikille takemilleen töille. Luonnollisesti en kuollaksenikaan muista kuka oli kyseessä.

Oiskohan miehen nimi ollut Ian Ferguson yms. ja liike Simply Tattoo?

Mulla olis tuollainen half-sleeve -projekti menossa, 2 sessiota takana ja varmaan 3 edessä. Paitsi että veikkaan tämän kasvavan koko hihaksi ennen kuin tämä vuosi on pulkassa :)

http://javu.kapsi.fi/pan/

Precious Tattoon Hexa tuota työstää, erittäin pätevä kaveri!

Tuolla sivulla 278 näyttäis olevan, nykyään jo vähän vaaleempi ku on ehtinyt parantumaan..

Kyl ne värit sieltä esiin tulee, kun lätkii rasvaa päälle.. kunhan saan oikean käden valmiiksi niin sit lavalle näytille.. Voin jo nyt sanoa vaikka on 50% valmiina, et se on V***n hieno. :worship:

Tatskamessut on parin viikon päästä kaapelitehtaalla, joutunee pyörähtää. Poltellu jonkin verran viimeaikoina ottaa uus kuva, ja se polte todennäkösesti vaan vahvistuu tuolla messuilla. :P

Onks joku käyny tuolla aiempina vuosina? saako siellä esim messuhintaan otettua kuvan tms vai onko niillä tatuoitavat buukattu jo etukäteen malleiksi messuille?

Jaahas. Tulipas hyvään väliin nuo messut. Nyt täytyy mennä:rock:

Ekaa tatskaa on mietitty jo pitkään, ja nyt on kuva päätetty.

Joopa joo, tässä ajankuluksi muutaman tatuointitaiteilijan tuotoksia. :D

Juzzy's tattoo

Melkosia on.

main12.jpg

main23.jpg

main26.jpg

Ja ehkä hämmästyttävintä on: Ensimmäisen oman kuvan takuttelin 90- luvun puolen välin tietämissä (tarkottaen siis itse tekemäänsä tatuointia, ei itse ottamaansa tatskaa. No kaikki ei opi yhtä nopeasti... :D

-----

Toinen olis tämmönen Wolf tattoo.

file0113.jpg

horndevil.jpg

maria.jpg

Joopa joo, tässä ajankuluksi muutaman tatuointitaiteilijan tuotoksia. :D

Juzzy's tattoo

Melkosia on.

main12.jpg

main23.jpg

main26.jpg

Ja ehkä hämmästyttävintä on: Ensimmäisen oman kuvan takuttelin 90- luvun puolen välin tietämissä (tarkottaen siis itse tekemäänsä tatuointia, ei itse ottamaansa tatskaa. No kaikki ei opi yhtä nopeasti... :D

-----

Toinen olis tämmönen Wolf tattoo.

file0113.jpg

horndevil.jpg

maria.jpg

Hirveetä paskaa ! :curs:

Mä kävin perjantaina. Eipä siellä mitään kummallista tapahtunut. Kovasti koneet surisivat, ja ihmisillä näytti olevan ihan hauskaa. Kiva oli selailla eri artistien katalogeja. Tuntui aika vaikealta, jos olisi kuvan tuolla halunnut. Varmaan olisi pitänyt mennä heti messujen alettua kyselemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom