Tatskat

Kuulostaa tosiaan ihan normaalilta. Sen lopullisen tuloksenhan näkee vasta sitten kun kaikki ruvet ja punotukset ovat lähteneet veke. Jos jotain väriä lähtee niin yleensä kuuluu hintaan paikkaukset (tatskaaja kohtaisesti siis tietenkin). Jätä tosiaan ne suurimmat pallukat rasvaamatta. Taitavat olla vaan kuivunutta ja jämähtänyttä kudosnestettä. Näin mulle on neuvottu ja hyvin on toiminut...

Hyvä tietää, että on ihan suht normaalia. Hieman olin säikkynä, ei kai tuo ny saatana lahoa tuohon.:david: kiitoksia!:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on viimein aika varattu, 3.7. Linda Luauhun sitten hakkauttamaan kuvaa ihoon. :) Alunperin olin ajatellut tohon solisluun alle kuvan pyytää, mutta yleisön suuresta vastustuksesta johtuen, olen itsekin kallistunut selän puolelle. Minen vaan sitten itse näe sitä, paitsi tuijottamalla peilin kautta. Tossa edessä se olis ollu mun ihailtavissa koko ajan :D

Nyt on viimein aika varattu, 3.7. Linda Luauhun sitten hakkauttamaan kuvaa ihoon. :) Alunperin olin ajatellut tohon solisluun alle kuvan pyytää, mutta yleisön suuresta vastustuksesta johtuen, olen itsekin kallistunut selän puolelle. Minen vaan sitten itse näe sitä, paitsi tuijottamalla peilin kautta. Tossa edessä se olis ollu mun ihailtavissa koko ajan :D
ÄÄÄÄÄÄÄH, virhe!

mulla on keskellä tatskaa, lähtee siis tuollaisia mustia nahan palasia:o Onko normaalia?

Kaikki on hyvin jos ei ole kuumetta. Ehkäiset kuvan kuivumisen rasvaamisella ja peset kuvan useasti päivässä. Rasvaat sitä niin kauan et uusi nahka on kasvanut tilalle. Sit vasta katsot onko kuvassa kaikki kunnossa. Ruven muodostuminen aiheuttaa paniikkia. Itsellä tuntuu aina et väriä ei jää ollenkaan, kun kuva on parantunut. Toisin on aina käynyt. Älkää ihmiset turhaan hätääntykö ! :hyper:

Kaikki on hyvin jos ei ole kuumetta. Ehkäiset kuvan kuivumisen rasvaamisella ja peset kuvan useasti päivässä. Rasvaat sitä niin kauan et uusi nahka on kasvanut tilalle. Sit vasta katsot onko kuvassa kaikki kunnossa. Ruven muodostuminen aiheuttaa paniikkia. Itsellä tuntuu aina et väriä ei jää ollenkaan, kun kuva on parantunut. Toisin on aina käynyt. Älkää ihmiset turhaan hätääntykö ! :hyper:
Miks se pitäis pestä useita kertoja päivässä?

Jos se on teoriassa 24/7 rasvassa, tekee ihan gutaa saada pois se osa rasvaa, joka ei ole imeytynyt ihoon. Plus tietty hygieniasyyt.

En ikinä oo törmänny tollaseen ohjeeseen, että erikseen pitäis pestä "useita kertoja". Tämä siis jos normaaliolosuhteissa elelee.

Rasvoista Helosan tuppaa tosin tekemään sellasen kerroksen vaikka vetäis ohuina kerroksina, minkä olen itekin huuhdellut veks siitä lämpimällä vedellä ennen uutta rasvausta.

Mulla tulehtui uusin tatska. Jouduin hakemaan antibioottikuurin. Iho alkoi märkiä, vaikka mielestäni hoidin kuvaa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Syynä oli varmaan tatuointipäivää seuranneen päivän paskaiset työolosuhteet (siis omassa työssäni), joita vastaan yritin kylläkin suojautua laittamalla kelmua forkun ympärille. Ei auttanut. Kesti pitkään parantua, melkein 2kk oli koholla ollut ja todella kipeä rupi, ja kuvaan jäi selkeästi muita haaleampi kohta. Kävin myöhemmin vielä jatkamassa kuvaa (n.3kk tulehtumisesta), eikä tatuointia voinut vielä silloin korjata. Tulehduskohta oli koholla, ja tatuoija sanoi, että otetaan korjaussessio vasta puolen vuoden päästä. Nyt on mennyt vuoden päivät, enkä ole vielä käynyt korjauttamassa. Ei ole onneksi iso alue, enkä ole nähnyt tarpeelliseksi ton takia mennä tikattavaksi. Sitten, kun seuraavaa kuvaa otan, jos otan, voidaan toikin korjata.

Eli kannattaa pitää huolta, ettei kuvaan pääse likaa (edes pölyä), koska kuva tulehtuu todella helposti, vaikka miten sitä pesisi ja rasvaisi, jos bakteerit pääsevät kosketuksiin haavan kanssa.

Osaisiko joku suositella Helsingin suunnalla tatuoijaa, jolla on kokemusta koi-tatuoinneista ja muista tämän tyylisistä? Zombie Tattoon Matzon taitaa olla ainakin todella pätevä myös tälläkin saralla? Sattuuko kukaan tietämään, onko pitkätkin jonot Matzonilla?

Osaisiko joku suositella Helsingin suunnalla tatuoijaa, jolla on kokemusta koi-tatuoinneista ja muista tämän tyylisistä? Zombie Tattoon Matzon taitaa olla ainakin todella pätevä myös tälläkin saralla? Sattuuko kukaan tietämään, onko pitkätkin jonot Matzonilla?

Matzonilla kesään asti täyttä. Vasta syksylle otetaan aikoja, ja niitäkään ei varailla vasta kun kesällä. Kyllä mä suosittelisin ehkäpä Koin suhteen Tatuatan Jarnoa. Siinähän on kaverilla kokemusta tosta japskipuuhasta. Käy tsekkaa Jarnon galleria from www.tatuata.com

Olisko joku niin ystävälline et laittais tänne linkkejä mist löytäis jotaa maori-tyylisii kuvioit? Oon niit netistä syynänny varmaa 1000 erilaista täytyy sanoo et niistä ehkä joku viis on hienoja tai ihan ok. Anyone??

Kokemuksia Hyvinkään Kinky Mousesta ja erityisesti siellä työskentelevästä Karista?
Ihan hyvin galleriassa kuvia, mutta lisäinfo ei ikuna haitaksi...

Kokemuksia Hyvinkään Kinky Mousesta ja erityisesti siellä työskentelevästä Karista?
Ihan hyvin galleriassa kuvia, mutta lisäinfo ei ikuna haitaksi...
Mulle taitaa tulla kokemuksia. En sen skillsseistä tiedä sen kummemmin, mutta on vanha kaveri kyseessä, joten uskaltaa kuvien perusteella mennä. :rolleyes: :D

Onko kellään tiedossa sivuja, sisältäen käsin tehtyjä tatskoja. Siis ei konetta käytetty kuvan teossa, vain pelkka neula ja sillä sitten tökitty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom