Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
21 tuntia, tyyppi on elukka!Itsellä alkaa jo kahden tunnin jälkeen olla hyperaktiivit päällä ja perse ei pysyis penkissä millään :rolleyes:

21 tuntia, tyyppi on elukka!Itsellä alkaa jo kahden tunnin jälkeen olla hyperaktiivit päällä ja perse ei pysyis penkissä millään :rolleyes:

Jostain se kestävyys ja sietokyky vaan löytyy, aina se on mennyt Petrin kanssa noihin pitkään setteihin.

Kun kerran kesken jää, niin loppuun se on vietävä, tällä hetkellä kun uusille töille vuoden jonot:)

Taustaa sen verran et alkuperäinen kuva on 1600-luvulla vaikuttaneen Anatomistin Barnardino Gengan teoksen pohjalta. Lisätty vain värit ja tuo unikko. Muutoin mukailee pitkälle alkuperäistä.

Kävipä sit v-ttu tuuri, perjantaina Liskogalleriassa tatuointiaika mitä olen odottanut 5 kk, ja olen kunnon flunssassa. Kait se pitää huomenna soittaa liikkeeseen ja neuvotella asiasta... Eivät varmaan halua räkätautista saastuttamaan tilojaan moneksi tunniksi? Ottaa päähän verrattain ankarasti, kun tiedän että jos aikaa joutuu siirtämään, se menee varmaan jonnekin syyskesälle. Sit olisin oikeasti odottanut jo melkeen vuoden... Ei hyvää päivää.

Oliko muuten minkäverran taukoja tuossa 21h setissä?

Aamu kymmenen aikaan kun saavuin paikalle, meni valmisteluihin ym. se nelisen tuntia.

Sit kun saatiin sit kone surisemaan, taukoa tais kokonaisuudessaan olla se pari tuntia maksimissaan, toisaalta voi mennä hieman vikaan tuo arvio. Ei siinä juuri tyhjäkäyntiä ollut.

Sitä on niin ajaton ihminen et ei tuota kelloa niin seuraa., aamu kasin aikaan siitä sit könysin himaan. Sellainen muistikuva on :)

Ku höpötetään et paranemisajan aikana ei saa mennä saunaan ja pitää rasvata 4 kertaa päiväs, niin kauan toi paranemis aika on?
Nimerkillä haluun saunomaan. prkl!

Ku höpötetään et paranemisajan aikana ei saa mennä saunaan ja pitää rasvata 4 kertaa päiväs, niin kauan toi paranemis aika on?
Nimerkillä haluun saunomaan. prkl!

Takaan, että huomaat kyllä kun se on suunnilleen parantunut.

Ihan oikeasti ihmiset hyvät, se kuva on siinä iholla siihen saakka kunnes kärpäset pörräävät mätänevän ruhonne ympärillä. Mikä kiire sen parin paranemisviikon aikana on?

Takaan, että huomaat kyllä kun se on suunnilleen parantunut.

Ihan oikeasti ihmiset hyvät, se kuva on siinä iholla siihen saakka kunnes kärpäset pörräävät mätänevän ruhonne ympärillä. Mikä kiire sen parin paranemisviikon aikana on?
Kyllähän sä sen tiedät, et jos nimenomaan on kielletty menemästä esim saunaan, ni tottakai just sillon tekee mieli saunaan. Eikä sais raapia, ja eikös sitä uutukaista leimaa ala kutittaa just sillä hetkellä. Ite oon kolmesta tatskastani 2 ottanu tyhmänä kesäaikaan, ja tietenki hyvät oli päällä. Olihan ihan vitun fiksu olo ottaa napanderia yksin varjossa, ku muut repii aurinkoo täysillä.:david::wall:

Mä otin viimekesänä kaks kuvaa enkä kokenut kovinkaan ongelmaksi. Kai se on asennoitumiskysymys ;)

No en mä tarkoittanut, että reteesti jatketaan normieloa eikä huomioida parantuvaa kuvaa ollenkaan.

Vaan lähinnä että mun elämäni ei siitä juuri horjahtanut, jos joutui vähän miettimään mitä tekee, tai että ei päässyt esim saunaan hetkeen. Viime kesänä aurinko paistoi ehkä kaks viikkoa muutenkin, niin varjossahan täällä oli kaikki muutkin.

Kyllä mä sun pointtis tajusin. Nytkin oli itse asias yks kuva jo päätettynä ja täl kertaa aattelin hoitaa sen iholle asti esim tän kuun aikana ni ei sit tarvii stressaa noista.

Suositut

Back
Ylös Bottom