Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kiitti.Toi Tatuata vaikuttaa hyvältä mestalta.Jos joku tietää vielä lisää tätä tyyliä tekeviä studioita suomessa niin ei muuta kuin tieto julki :)

Juu on paitsi että jotain pikkukuvia voi saada johonkin pikkuväliin. Mutta Vihdistä on sitten vähän enemmän matkaa tuonne. Vaikka ei sillä nyt ole niin väliä jos haluaa suomen parasta

Kuinka moni on menossa Helsinki-inkiin ottamaan leimaa ?

Kuinka moni on menossa Helsinki-inkiin ottamaan leimaa ?

Piti, mut suunnitelmat muuttuivat. :( Ärsyttää kovin kun haluis niin uutta kuvaa, muttei ole ollut varaa lähteä sellaista hankkimaan. Nyt taitaa jäädä koko Ink väliin...:itku:

^^Jösses miten pimeitä kuvia jotkut ottaa.

Samaa katsoin itekin, ihan siistiä jälkeä, mutta eikö tuollainen kokoselän tatska missä dinosaurus panee ämmää perseeseen mene yli?

Riippuu kai vähän, mulle ainakin lupas että uudelleenvärjäys ei maksa mitään.

Niin, kyllähän se kuuluu niitten siitä kuvasta tehä sellainen niinkun oli tarkoitus.. Koska tosta näkee selvästi ettei oo mikää hoitovirhe vaa erittäin haaleeta viivaa parissa paikassa. Muuten tosi jees. Mut pitää käydä kyselee kuha parantunu täysin.

Aaa, tarkoitat siis tatskan korjausta, et sitä että muutaman vuoden päästä käydää uudelleen värittämässä haalistuneita sävyjä.

Joo siis tottakai ne tekee sen ilmaiseksi, tuon korjauksen siis.

Mä meen lavalle näyttämään leimaa :)

Oliko kyseessä se Matzonin tekemä kuva? Oma prokkis ei ehtiny valmiiksi. Ois varmaan voinu lavalle mennäkin. :( Ehkä sit ens vuonna.

Oon kuullut jostain tatskaajasta joka lupaa "lifetime guarantee" kaikille takemilleen töille. Luonnollisesti en kuollaksenikaan muista kuka oli kyseessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom