Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
'

Anteeksi pyydän ja kumartaisin jos näkisin, mutta en näe.

Mulle ny vähä jokanen jeesustelee vähä väliä, varsinki sukulaiset, nii mää en jaksa sitä kuunnella.. Ja ku 80% (joo, heitto, orly), kommenteista on sitä kuinka tän ikäsenä ei kannata tatuointeja ottaa, kuinka tatuoinnit on saatanasta ja sitä nii kyllä mulla ennakkoasennetta tulee.

Anteeksi kamalasti, mää oon huono ihminen ku mää nojaudun näihi ennakkoasenteisiin enkä pidä somaleista.

Varastin myös nuorempana karkkia kaupasta.

E: Vielä muistutan ettei kaikkea kannata uskoa. Mulla oli yks somali kaverikin ala-asteella, oli kova pelaamaan futista. En oo kuitenkaa sitä 6. luokan jälkeen nähny kun muutin pois.

Mitä enemmän kirjoitat, sen vakuuttuneempi ainakin minä olen, ettei niitä tatuointeja tosiaan kannata alle 18v ottaa, eikä välttämättä vielä heti silloinkaan. No, tyypistä kiinni...
Mut :piis: enivei.

Siis minun mielestä on ainakin hyvä että porukka "jeesustelee" kun nuorempi ihminen miettii tatuoinnin ottamista. En tarkoita että sen tarvitsee vaikuttaa päätökseen, mutta vaikka kritiikin antaja olisi oma mummo jolla ahtaat asenteet tässä asiassa, pohjalla voi olla pointtia ja saada kritisoitavan miettimään, niinhän se on että kun itse saa loistoidean, voi olla hieman sokea muille mielipiteille. Itse olen ainakin tyytyväinen että en aikanaan ottanut niitä kuvia joita sillon alle 18 vuotiaana halusin, ei sillä että kaikki omat nytkään mitään hienoimpia olisi mutta kuten sanoin onneksi en ottanut niitä silloin.

Ja tämä ei sitten ollut mikään täysin suora vastaus don-hessulle, enkä edes yritä sanoa että miten kannattaa tehdä, mutta miettiminen on aina jees.

Kyllä vois mun puolesta olla näissä hommissa ikärajana vaikka vähintään 25 (ainakin omalla kohdalla). Se mieli nimittäin muuttuu kummasti siitä että mitä pitää hienona ja jaksaa katsella sitten loppuelämänsä. Ite otin ekan "kuvan" 16 vuotiaana kaverin tekemänä, ja sen oma tekemällä koneella, joka koostui mm. sellaisen leikkiautoradan auton moottorista ja mustekynän musteesta..:rolleyes:

No onneks niitä rävellyksiä ei kovin montaa, saati suurta tullut, etteikö niitä ois saanut suht helposti myöhemmin oikealla kuvalla peitettyä. Nimim. Pitkähihainen paita päällä kesäsinkin about 6 vuoden ajan:D

^ No on tottakai, mutta jos silloin oli ollut rikas niin nyt olis luultavasti täynnä jotain perus tribaalia, joka nyt ei enää jaksa kiinnostaa niin millään tavalla.

Kyllä vois mun puolesta olla näissä hommissa ikärajana vaikka vähintään 25 (ainakin omalla kohdalla). Se mieli nimittäin muuttuu kummasti siitä että mitä pitää hienona ja jaksaa katsella sitten loppuelämänsä. Ite otin ekan "kuvan" 16 vuotiaana kaverin tekemänä, ja sen oma tekemällä koneella, joka koostui mm. sellaisen leikkiautoradan auton moottorista ja mustekynän musteesta..:rolleyes:

No onneks niitä rävellyksiä ei kovin montaa, saati suurta tullut, etteikö niitä ois saanut suht helposti myöhemmin oikealla kuvalla peitettyä. Nimim. Pitkähihainen paita päällä kesäsinkin about 6 vuoden ajan:D

Kyllähän kuvia saa korjattua/muokattua tai jopa poistettua, jos vuosien jälkeen ei enää tykkää. Kaikki on niin henkilökohtaista.. Ja mitä tribaaliin tulee. Se jakaa paljon mielipiteitä. Itsellä vasen käsi melkein täynnä ja selässä myös pieni kaistale, mikä tulee häviämään selkä kuvaan. Selkä kuvat on niin isoja, et ideointiin menee aikaa pirusti.

Noista tribaaleista sen verran voin sanoa että kyllä niistäkin voi saaha OIKIASTI hienoja jos löytää oikeanlaisen "tyylin" ja tekijän.
Jos joku haluaa itselleen tribaalin olkapäähän ja itse siitä tykkää niin ei kenelläkään pitäisi olla siihen mitään sanomista? "Hei toi on out, Miami Inkis tehää karppeja"
Kaikki ottakoon ihoon mitä lystää, jos se 5cmx5cm lisko yläselässä omasta mielestä on iha saatanan siisti, se silloin on. Tietenki tatuointi on semmonen asia joka kannattaa miettiä tarkkaan, mutta ei muiden ehdoilla.

Noista tribaaleista sen verran voin sanoa että kyllä niistäkin voi saaha OIKIASTI hienoja jos löytää oikeanlaisen "tyylin" ja tekijän.
Jos joku haluaa itselleen tribaalin olkapäähän ja itse siitä tykkää niin ei kenelläkään pitäisi olla siihen mitään sanomista? "Hei toi on out, Miami Inkis tehää karppeja"
Kaikki ottakoon ihoon mitä lystää, jos se 5cmx5cm lisko yläselässä omasta mielestä on iha saatanan siisti, se silloin on. Tietenki tatuointi on semmonen asia joka kannattaa miettiä tarkkaan, mutta ei muiden ehdoilla.

Amen.
Täysin samaa mieltä.

Itselläni ei ole mitään tribaaleja tai karppeja vastaan. Isot, hienosti kroppaan istuvat tribaalit voivat olla näyttäviä ja hienoja.

Karpit ovat myös hienoja ja tykkään kovasti japsimeiningistä muutenkin, mutta onhan se mun mielestäni aika ilmeistä, että kiinnostus täällä pohjolassa karppeja kohtaan on varmaan noussut toiseen potenssiin Miami Inkin ansiosta.Vai?

Amen.
Täysin samaa mieltä.

Itselläni ei ole mitään tribaaleja tai karppeja vastaan. Isot, hienosti kroppaan istuvat tribaalit voivat olla näyttäviä ja hienoja.

Karpit ovat myös hienoja ja tykkään kovasti japsimeiningistä muutenkin, mutta onhan se mun mielestäni aika ilmeistä, että kiinnostus täällä pohjolassa karppeja kohtaan on varmaan noussut toiseen potenssiin Miami Inkin ansiosta.Vai?

Juu voihan se olla, että inkki on tehnyt tehtävänsä. Mulla kuitenkin on vahvasti sellanen fiilis, että yllättävän vähän tota japanilaista matskua on kuvina otettu vaan sen "muodin" takia. En tiiä onko tää sitten mun oma harhakäsitys, mutta toki japski-tekstejä näkee paljon..muttei niinkään tota karppi, hannya tai lohkari touhua hirveesti oo näkyny. Varsinkaan isoja kuvia. Itse otin karpin syksyllä, ja ainakin vielä tuntuu suhteellisen uniikilta kun on omanlaisensa kuva kädessä. Näin siis vielä.. ;)

Tribaalipiikkilanka haban ympäri, paitsi ei sisäsyrjälle kun sattuu liikaa. Suomileijona olkapäähän on myöskin harkinnan arvoinen.

Eikä satu, ja jos sattuukin niin se on vain hetkittäistä. Ei sitä tarvitse viikko tolkulla kestää.

Tribaalipiikkilanka haban ympäri, paitsi ei sisäsyrjälle kun sattuu liikaa. Suomileijona olkapäähän on myöskin harkinnan arvoinen.

Mallia voi ottaa Peter Andrelta, kattoo Povipommin päiväkirjaa niin siellä vilkkuu Peetterikin...
Ja naisille kuuminta hottia on varmaan joku tosi pieni ruusu jossa ehkä vähän vankilavihreellä köynöstä, siihen tissiin...
...mut sillai tosi pienenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom