Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2h aamulla jauhettiin. Kysyin muuten sitä alkoholi hommaa tatskaajalta, niin sano että ihan rauhassa voi vetää kuhan muistaa vaan tehdä normaalin jälkihoidon.

:hyvä:
Tässä on kaveri, joka ottaa asiasta selvää ennen kuin alkaa mussuttamaan. :rock:

Kämmenselässä on tatuointi (kohtuu kipeä paikka tehdä muuten) eikä ainakaan omasta mielestä ihmiset sitä ole pahemmin huomioineet. Eipä sillä että olisi mitään merkitystä haittaako se siinä jotain vai ei.

Kyllähän ihmeset katsoo tarkemmin, jos kädessä on väriä. Oikean käden biomekaniikka jatkuu kämmen selkään ja mitä tulee kipuun niin se on aivan yksilöllistä. Ei sattunu yhtään. Ranteen alapuoli on tosi kivulias paikka.

Tän näkönen oli ensimmäisen kerran jälkee toi leima jos jotain kiinnostaa, jos ei ni voi voi :)

http://kuvaton.com/k/BNy.jpg

Itse kun ei osaa ees piirtää tikku-ukkoa niin on kyllä vaikee tajuta et miten tosta vois kehittää silmää miellyttävän taideteoksen.

Se on sitä lahjakkuutta, jota kaikille ei ole. Kukas ton teki? Henkilökohtaisesti tykkään ottaa kuvat heti valmiiksi, jos kyseessä ei ole koko käden kokoista leimaa. Ton kokosen kuvan ois voinu tehdä kerralla, vaikka joku olikin sitä mieltä et sävytyksiin menee aikaa yms. Valmiissa kuvassa niitä ei kuitenkaan hirveästi ole.

ei olekkaan, mutta jos esim. neuvottelet jonkun/joidenkin kanssa vaikkapa yhteistyön alkamisesta tai vastaavaa.

Toiset ovat vaan ennakkoluuloisia tai elävät vielä pronssikaudella. Sellasille ihmisille pitää vaan haistattaa *****. :hyper: ...Jos tuijotetaan, tuijota takas.. se :rock:

^Niitä negatiivisia asenteita tatskoihin huomaa eniten tossa vanhemmassa sukupolvessa. Eiköhän se ole kuitenkin jokaisen henkilökohtainen asia ottaako mustetta ihoon vai ei. Mutta totta, ei joka paikassa voi olla tatskat esillä, ei mulla ainakaan sovi duunissa olla sellasissa kuteissa, että tatskat näkyis. Tosin mulla on kuvat semmosissa paikoissakin, ettei toi toinen ainakaan ihan herkästi näy.

Kesäsin täytyy miettiä kyllä aina sen verran vaatetusta, että ei voi olla duunissa yläselkä paljaana (topissa) :/

Se on sitä lahjakkuutta, jota kaikille ei ole. Kukas ton teki? Henkilökohtaisesti tykkään ottaa kuvat heti valmiiksi, jos kyseessä ei ole koko käden kokoista leimaa. Ton kokosen kuvan ois voinu tehdä kerralla, vaikka joku olikin sitä mieltä et sävytyksiin menee aikaa yms. Valmiissa kuvassa niitä ei kuitenkaan hirveästi ole.

Jepjep. Otto's tattoon pääpiruhan sen tekas. Onnee vaa siihen omaan koitokseen jos meinasit ilman douppia siinä makoilla koko kuvan ajan..:thumbs:

Jepjep. Otto's tattoon pääpiruhan sen tekas. Onnee vaa siihen omaan koitokseen jos meinasit ilman douppia siinä makoilla koko kuvan ajan..:thumbs:

Mikäs siinä maatessa. Pikkasen buranaa naamaan ja sillai.. :)

Ensimmäinen tatuointi tulee 1.huhtikuuta:rock:

Tribaali skorpioni sivulle selkään josta "häntä" kaartaa vasemmalle kylkeen nännin kohdalle

No voi nyt vittu jos sitä ei saa edes kysyä, että kuinka nuorille ne nykyään hakkaa kuvia. Missä sitä saarnausta näit? Hyvät on ennakkoasenteet ainakin sulla.
'

Anteeksi pyydän ja kumartaisin jos näkisin, mutta en näe.

Mulle ny vähä jokanen jeesustelee vähä väliä, varsinki sukulaiset, nii mää en jaksa sitä kuunnella.. Ja ku 80% (joo, heitto, orly), kommenteista on sitä kuinka tän ikäsenä ei kannata tatuointeja ottaa, kuinka tatuoinnit on saatanasta ja sitä nii kyllä mulla ennakkoasennetta tulee.

Anteeksi kamalasti, mää oon huono ihminen ku mää nojaudun näihi ennakkoasenteisiin enkä pidä somaleista.

Varastin myös nuorempana karkkia kaupasta.

E: Vielä muistutan ettei kaikkea kannata uskoa. Mulla oli yks somali kaverikin ala-asteella, oli kova pelaamaan futista. En oo kuitenkaa sitä 6. luokan jälkeen nähny kun muutin pois.

semmonen mikä on sun mielestä siisti. Luultavasti siis joku lähikuva "yllätetystä-ja-pyllistävästä-palomiehestä-ilman-paitaa-letku-palopostissa" ;)

Originally Posted by proileri
En usko että kenelläkään muulla on tribaalia ja lapsen nimeä siinä.
Taidan tietää muutamankin tyypin joka tehnyt näin, että ei nyt varsinaisesti maailman omaperäisin idea. Sehän ei kuitenkaan tarkoita, että kuva olisi ruma :)

Taidan tietää muutamankin tyypin joka tehnyt näin, että ei nyt varsinaisesti maailman omaperäisin idea. Sehän ei kuitenkaan tarkoita, että kuva olisi ruma :)
Menikös ohi sarkasmi proilerin viestissä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom