Tatskat

Ja hikoilen kun sika, mutta olisin varmaan miettiny hetken, jos paikka olis joku semmonen, jossa hiki pysyy pidempään / pakkautuu, tyyliin mahan seutu.

Ja jos minä, käyttäisin, yhtä paljon pilkkuja, kuin sinä, niin vois olla, että ne vois, vaikka loppua, joskus kesken.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja jos minä jauhaisin offtopicia yhtä paljon kun sinä, niin kaikki threadit muuttuis epäselkeiks.

Aina ei jaksa keskittyä siihen miten kirjottaa.

Niin en mä tiedä, muutakun, että täällä on helvetisti tatskamestoi ja ilmeisen paljon täällä niitä otetaan. Ja tosi vähän on kuulunu mitään juttuja.

Sama asia, kun monet pelkää täällä ruoan kanssa (ei viitsi syödä kasviksia), kaikki pitää olla paistettua jne. Itellä ei o ollu minkään kanssa mitään ongelmia. Mutta jokainen tallaa tyylillään. Elämä on gamblaamista.

Ja hikoilen kun sika, mutta olisin varmaan miettiny hetken, jos paikka olis joku semmonen, jossa hiki pysyy pidempään / pakkautuu, tyyliin mahan seutu.

Varmasti tatuointipaikkoja on runsaasti. Kuitenkin ruuista mahdollisesti saamien sairauksien kanssa ja veriteitse tarttuvien tautien välillä on hienoinen ero. Esim. A-hepatiittia vastaan voi hyvin ja kannattaakin rokottaa ennen matkoja. C-hepatiitti onkin taas eri asia. Mutta ne niistä.

Itselläni on ollut suunnitelmissa ottaa uusi tatuointi, kuva vaan on miettimisen alla. Jotain tribaalihässäkkää, jolla kuitenkiin olisi jokin syntyäkin syvällisempi merkitys.. vaikeeta, niiin vaikeeta.

Kat Von D :kuola:

Oli kyllä yhdessä vaiheessa sellanen leikkimielinen ajatus että kuinka kiva olisi käydä Miami Inkissä tatuoitavana. Melkein mietin jo ihan vakavissani, kunnes heräsin todellisuuteen :lol2:

Onko se yleisenkin mielipiteen mukaan niiiiiiiiiin hyvä paikka se Miami Ink? Mun silmään ne jäbät on tosi hyviä tatskaajia, mutta ei erinomaisia. Parempiakin tikkejä on nähty.

Onko se yleisenkin mielipiteen mukaan niiiiiiiiiin hyvä paikka se Miami Ink? Mun silmään ne jäbät on tosi hyviä tatskaajia, mutta ei erinomaisia. Parempiakin tikkejä on nähty.

Chris Garver on pro, kuten myös Kat tekemään potretteja. Muuten nyt mitenkään erikoisia.

Chris Garver on pro, kuten myös Kat tekemään potretteja. Muuten nyt mitenkään erikoisia.

Komppaan, Chris Garver on helvetin kokenut ja taitava kaveri. Kat on loistava kasvokuvissa ja Darren osaa todella hyvin Graffiti tyyliset kuvat. Amin taidot on aika perusluokkaa mutta jätkä pistää oikealla asenteella:D
Chris Nunez taas tekee noita pienempiä kuvia ja ilahduttaa naispuolisia asiakkaita, Yoji taas on Amin oma pikku nyrkkeilysäkki.

Ei jumalauta! Toi big brotherin Henna on se sama mimmi mikä on viimesimmän tatuointi lehden kansikuva tyttönä, ja se sen tattari on siis feikki. No huhhuh. Kattelinkin kaverin kans kun se lehti ilmesty että onko sen kuva aito vai ei. Mika, eihän sulla ole tämän farssin kanssa mitään tekemistä??? :)

Kokeiles elasto painaa tuota linkkiä
Joo. Tiedän, että noi jotkut hakuehdot on yksilöllisiä eikä toimi enää jälkeenpäin. Laitoin siltä varalta tohon linkin alle myös noi ohjeet sulle, jotta voit toistaa samanlaisen haun. Tota kun on kysytty tässäkin threadissa niin helvetin monta kertaa. Miks pitäisi aina toistaa samat asiat vähän väliä? Luulisi sun viestimäärän perusteella jo osaavan käyttää palstaa.

Sori, oli eilen hieman "pöhnässä".
Joo, mulla on keskivartalossa jumalattomasti arpia, ajattelin vaan että kaipa se onnistuu mutta hyvä kysyä ennenkuin sotkee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom