Tatskat

Olin muuten todistamas ko tota Jaksun kuvaa tehtiin.
Terveisin se kaveri, joka istu sua vastapäätä, jolle jarno teki koko hihaa.
P.S Tuli muuten helvetin hyvän näkönen tost sun kuvast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin muuten todistamas ko tota Jaksun kuvaa tehtiin.
Terveisin se kaveri, joka istu sua vastapäätä, jolle jarno teki koko hihaa.
P.S Tuli muuten helvetin hyvän näkönen tost sun kuvast

Aa moro! Kiitti juu, ihan tyytyväinen täytyy olla. Mites se sun kuvas etenee, vai meniks sulla kauaskin seuraava sessio?

Onkseny sillee et jos ottaa tatskan vaikka käsivarteen ja sit jos treenaat itelles isommat käsivarret nii se tatuointi menis iha pilalle ku iho venyis? Vai uskaltaaks ottaa jo vaik aikomuksena o kasvaa viel isommaks?

Onkseny sillee et jos ottaa tatskan vaikka käsivarteen ja sit jos treenaat itelles isommat käsivarret nii se tatuointi menis iha pilalle ku iho venyis? Vai uskaltaaks ottaa jo vaik aikomuksena o kasvaa viel isommaks?

Ehkä vähän tyhmempi kysymys tähän väliin, eli oon aina miettinyt, että jos nyt kynäniskana menisin vaikkapa käsivarteen ottamaan tatskan, niin miltä se näyttää sitten jos ja kun musta tulee vähän isompi kaveri? Venyykö se kuva, meneekö pilalle? :D

Jos jotain valokuvatarkkaa kuvaa otat niin saattaa vähän venyä mutta muuten ei mitään väliä.

;)

Ota tuplataputukset, kun sama kysymys toistuu tässä ketjussa noin viiden sivun välein ja on melko käsittämätön, jos ihmisen anatomiasta mitään tajuaa.

Onko täällä kellään tullut sellasta pulmaa vastaan että on miettinyt tatuoinnin ottamista niin pitkään ettei ole enään varma mitä haluaa???
Elikkäs itse diggaan väritetystä ihosta, ja tatuoinnin haluan ottaa, siitä ei epäilystäkään, ideoita löytyy muutama, mutta oon vatvonut tätä juttua niin paljon että en oo enää varma minkälaisen kuvan sitä ottais...

Periaatteessa mulla on päinvastanen juttu siihen kun joku saattaa mennä liikkeeseen ja näkee sketch-bookissa jonku tiikerin ja sanoo et laitetaan tällänen, niin ite taas haluaisi jotain uniikkia..

Toivottavasti ei selittäny liian vaikeesti:)

Zeppelin: ongelma selviää sillä, että ensin otat yhden tatskan, sitten toisen ja kolmannen....

Eiku oikeasti, ei kande lähtee teettämään mitään mistä ei ole varma. Jos oikean kuvan löytäminen kestää pitkään, niin antaa kestää, siinä on hyvä syy miettiä asiaa tarkemmin. Itse olen yhden kuvan peittänyt toisella ja nyt olen siihen tyytyväinen. Löytyy lisäksi vielä kolme kuvaa ja monta on suunnitteilla.

Itse olen miettinyt tatuointia jo 17 vuotiaasta. Erilaisia kuvia ja tribaaleja ollut mielessä ja itsekin niitä väsännyt ajankuluessa, kuitenkaan mikään vaihtoehto ei tuntunut riittävän vahvalta. En koskaan halunnut mitään mikä tuntuu edes hieman epävarmalta.

Nyt syksyllä sain selkeän kuvan siitä mitä haluan tehdä. Tein siitä raakapiirroksen ja vein liikeeseen, sekä selitin mitä haen. Nyt keskiviikkona onkin sit skitsin katsominen ja kommenttien antaminen edessä! Todella mielenkiintoista nähdän kuinka mun ajatus on onnistuttu siirtämään paperille!
Jokatapauksessa ensimmäinen tatska tulee tammikuussa tohon mun oikeaan lapaluun ja olkapään väliin. Millään ei jaksain enää odottaa!

Kyllä sitä tatskan ottamista kannattaa miettiä. Itselläni on kolme ja jokainen on tarkkaan harkittu. Ja jokaisella kuvalla on merkityksensä. Kovasti mieli tekisi neljättä, mutta en ole vielä ihan varma kuvasta tai tatskan paikasta. Yks mikä ois aika kiva mun mielestä, olis ottaa vasempaan nimettömään rakkauden symboli, kunhan löytäs sen sielunkumppanin... :)

Kyllä tuo hygieniasta huolehtiminen on kaiken a ja o. Itse en menisi ikinä ottamaan thaimaassa tatuointia, vain 40 e. En pidä saarnaa tai mitään sinnepäinkään, tuon esille vain oman mielipiteeni. Maksan tatuoinnista mielummin vaikka parisataa, kuhan vaan tiedän, että noudatetaan asianmukaista hygieniaa, thaikuissa tätä jotenkin epäilen.

Niin en mä tiedä, muutakun, että täällä on helvetisti tatskamestoi ja ilmeisen paljon täällä niitä otetaan. Ja tosi vähän on kuulunu mitään juttuja.

Sama asia, kun monet pelkää täällä ruoan kanssa (ei viitsi syödä kasviksia), kaikki pitää olla paistettua jne. Itellä ei o ollu minkään kanssa mitään ongelmia. Mutta jokainen tallaa tyylillään. Elämä on gamblaamista.

Ja hikoilen kun sika, mutta olisin varmaan miettiny hetken, jos paikka olis joku semmonen, jossa hiki pysyy pidempään / pakkautuu, tyyliin mahan seutu.

Kiitoksia neuvoista T-Byrd, dryne ja ms.speedwell:)
Osaisko joku vielä suositella jotain tatuointeja käsittelevää kirjaa, joka kattaisi historiaa sekä kuvia???
Ehkä mainittu jo tässä threadissa, en jaksanu vaan kahlata läpi tätä kokonaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom