Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa tota minunkin kuvaa nähtäväksi..
http://personal.inet.fi/private/dippadaa/tat.JPG

Tunti tussilla, kahdeksan tuntia neulalla. Maksoi 800e. Tikkaamisesta kulunut 1,5 viikkoa, ja parantumisvaihe on kohta puoliin ohi. Kyllä se tatuoimisen nopeus riippuu siitä tekijästä tosi paljon. Eikai rahalla nyt kumminkaan niin paljoa lopulta oo väliä, jos saa sellasen kuvan joka miellyttää sitten loppu elämän.

Kiitti! Niin mä oon ajatellu, että otollisena hetkenä tulevaisuudessa tuota vois japani-teemalla jatkaa. Mut et nyt kun on tuon ekan saanut pitkän prosessin tuloksena, niin ei mulla kovakaan hoppu oo. Tai no niin no... nälkä kasvaa syödessä..

Muutenhan ton ois voinu ottaa aika pelkistettynä ilman taustaa, mut taustan kanssa tosta saa sitte fiksusti full sleeven kun siltä tuntuu.

Ei hinnalla ole sinänsä mitään väliä, maksan mielelläni laadusta, mutta pitää vaan osata varautua vähän aikaisemmin, että tietää säästellä sitä massia sitten tarpeeksi.

Missä tuo Jaksun kuva on otettu?

Tatuata on lafkan nimi, ja siellä oli vierailevana artistina Horitsuna jolle ajan varasin.

Onko toi sleeve ympäri tehty?

Riippuu tosiaan paljon tatuoijasta ja kuvan yksityiskohdista kunka nopeasti kuva värittyy. Tietenkin kuvan valmistumisnopeuteen vaikuttaa myös se, että kuinka paljon tekijä on tehnyt samankaltaisia kuvia aikaisemmin. Käyttää siis saman tyyppisiä taustoja ja varjostuksia vanhasta tottumuksesta ja kuva valmisuu täten nopeammin.

Eikä koko tuosta n.20h pelkkään kuvan tekoon käytetty minunkaan tapauksessa. Osa meni vaan turistessa ja tupakilla käydessä :D
Tuosta hintapolitiikasta vielä..hyvillä tekijöillä normi hinta taitaa olla nykyään satasen luokkaa tunnilta.

Ympäri on.. Samaa koko luokkaa taitaa olla kuin sunkin, mut mä en polta tupakkaa. :)

Montako istuntoa yhteensä?

Blue Dragon, zombie tattoo tai Tatuata. Johonkin niistä olisi tarkoitus mennä, kaikissa tuntuu olevan osaavia tekijöitä. Matzonilla on aika pitkä jono, ja ensimmäiset vapaat ajat menisi vähän hankalaan paikkaan mun kannalta, siksi piti alkaa harkitsemaan vaihtoehtoja.

Ok, hyvä kuulla.

Oman kuvani olisi tarkoitus alkaa vähän ylempää/selän puolelta, mutta loppua tuohon olka"lihaksen" alaosaan. Eli puolet matalampi kuin sinulla, ei pitäisi siis olla ongelmia selvitä yhdellä keikalla.

On kyllä siisti kuva. :worship: Tietoa kellään onko toi Horitsuna tulossa uudelleen tänne hommiin?

Tatuatan Jarno ei ota enää tämän vuoden puolella uusia hommia työn alle. Keskeneräiset hommat hoitaa kuitenkin loppuun.

Ehkä vähän tyhmempi kysymys tähän väliin, eli oon aina miettinyt, että jos nyt kynäniskana menisin vaikkapa käsivarteen ottamaan tatskan, niin miltä se näyttää sitten jos ja kun musta tulee vähän isompi kaveri? Venyykö se kuva, meneekö pilalle? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom