Tatskat

Mul oli viime perjantaina sellanen kasi tuntinen setti. Jossain viiden tunnin kohil
ko tehtiin kyynerpäätä meinas alkaa jo usko loppuu, mut kyl sen jaksaa ko ottaa jotain limpparii ja syötävää mukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ajattelin ottaa mp3 soittimen mukaan ja kuunnella sitä niin menee aika varmasti nopeammin. Mitähän tatskaaja tykkää siitä? Pitää toki ensin kysyä...

Itse ajattelin ottaa mp3 soittimen mukaan ja kuunnella sitä niin menee aika varmasti nopeammin. Mitähän tatskaaja tykkää siitä? Pitää toki ensin kysyä...

Jos kuuntelu ei häiritse itse tatskan tekemistä niin miksipä sitä ei voisi kuunnella.. Mulla on aina messissä. :rock:
7.5h on maksimi mitä suostun istumaan.. Siitä ylöspäin puudutus suihketta ! Btw. Sitä saa, kun pyytää lääkäriltä.. Muutenkin jos on iso kuva niin kantsii ottaa ibuprofeenia 1.5g niin se vie kivulta ns. "huipun".. Näin tatskaaja aikoinaan opasti ja on todettu toimivaksi.
22.12 taas jatketaan oikeaa hanskaa.. jos tällä kertaa saataisiin täysin valmiiksi ranteesta kyynärtaipeeseen asti.. Sit ei enää ole jäljellä ku loput kaulaan asti :hyvä:

Joo, jotain on varmaan pakko keksiä. Paha vaan kun tulee niin paljon ääriviivoja jne niin ei voi splittailla vaikka 2 tai 3 osaan. Ibuprofeenia? Hmm, haittaa vissiin jos on astma? Yks tatskaaja sanoi että esim kunnon krapulassa ei kannata tulla koska veri on jotenkin ohuempaa (:confused:) ja se puskee helpommin kuvan läpi ja sama lääkkeiden kanssa. En taida kyllä ruveta mitään nappeja vetämään.

Joo, jotain on varmaan pakko keksiä. Paha vaan kun tulee niin paljon ääriviivoja jne niin ei voi splittailla vaikka 2 tai 3 osaan. Ibuprofeenia? Hmm, haittaa vissiin jos on astma? Yks tatskaaja sanoi että esim kunnon krapulassa ei kannata tulla koska veri on jotenkin ohuempaa (:confused:) ja se puskee helpommin kuvan läpi ja sama lääkkeiden kanssa. En taida kyllä ruveta mitään nappeja vetämään.

:anssi: Känniläisille ei tehdä tatskoja,koska haisevat pahalle eivätkä ne pysy paikoillaan! Siksi tatskaajat kieltäytyvät tekemästä. Verta kuvaa hakatessa kuitenkin tulee. Taas on ollu asialla tavan Joonas. Ei kuitenkaan kaikkea kannata uskoa mitä ne syöttää.. ;)

Toisille ibuprofeeni saattaa pahentaa astman oireita, mutta jos olet aikaisemmin käyttänyt perus kipulääkkeitä niin surutta voi syödä. Apteekista lisää tietoa.

Ei en tarkoittanut että kännissä on tatuoitava vaan ihan vaan krapulassa, en tiedä tuskin vaikuttaa. EIPÄ silti, krapulassa viimeinen asia mikä tulis mieleen olis kyllä olla tatuoitavana:D
Pitää kokeilla tuota ibuprofeenia kai pikkusen, mutta luultavasti mennään ilman. Pitäskö ton sitten vaikuttaa noin helvetin monta tuntia?

Ei en tarkoittanut että kännissä on tatuoitava vaan ihan vaan krapulassa, en tiedä tuskin vaikuttaa. EIPÄ silti, krapulassa viimeinen asia mikä tulis mieleen olis kyllä olla tatuoitavana:D
Pitää kokeilla tuota ibuprofeenia kai pikkusen, mutta luultavasti mennään ilman. Pitäskö ton sitten vaikuttaa noin helvetin monta tuntia?

:offtopic:Viimeksi olin kännissä! Edellisenä iltana vedettiin kunnon kännit..heräsin aamulla ja oli vielä kunnon kaasu päällä..junassa otin korjaavan.. 5h tehtiin ja sit alko tuntuu et riittää..

Se kantsii ottaa, jos sulle tehdään nyt rajoja.. ne on just kivuliain työvaihde.. Pari viikkoa sit, kun olin leikkauksessa niin sain 3g et sen verran sitä voidaan antaa.. suosittelen!

Ei kai nyt tuota ibuprofeenia nyt noin paljon kannata rouhia jos haluaa saada helposti kipukynnyksen ylemmäksi. Vedä jotain panacodia jos sattuu olemaan niin sillä pysyy kyl kipu poissa paremmin.

Ei kai nyt tuota ibuprofeenia nyt noin paljon kannata rouhia jos haluaa saada helposti kipukynnyksen ylemmäksi. Vedä jotain panacodia jos sattuu olemaan niin sillä pysyy kyl kipu poissa paremmin.

Sekin toimii ! Kaikilla ei vaan sitä ole,siksi ibuprofeiinia suosittelin.. Helpompi tuolissa on istua, kun ei tarvitse hammasta purra :rock: Kyseinen lääke sisältää parasetamolia ja enimmäissuositus 3000mg parasetamolia päivässä, turvaraja on 4000mg parasetamolia päivässä. Parasetamoli on maksatoksinen lääkeaine, mutta maksa pystyy käsittelemään alle 4g parasetamolia vuorokaudessa. Turvarajan ylittäminen voi vaurioittaa maksaa.

Vois kai kokeilla, voi lollo kännissä tatuoitavaks:D Mitkä paikat sulla on jo tatuoitu crommed?

Vasen käsi kokonaan ja kohta myös oikea. Niskassa 30 x 15 kuva.. alaselkä 45 x 15.. Oikean jalan säären ulkosyrjä polveen asti.. alavatsassa on teksti.. Sormessa on kuva..

Kunhan rikastun vasempaan kylkeen tulee reilu a4 kuva.. Ja tosta kuvasta tehdään vastakohta sisäpuolelle -> Oikean jalan säären ulkosyrjä polveen asti. Rintaan, a4 ja vasemman jalka polvesta alaspäin.. Kuvien aiheita en viitsi kertoa, koska apinointi on sallittua! :hyvä:

Yks juttu noihin lääkkeisiin. Propral auttaa ainakin mulla tärinään. Toi forkun kuva olis saattanu jäähä tekemättä jos kaveri ei olis yhtä tablettia antanu, autto niin paljo. Toiset käyttää sitä krapulatykytysten ja horkan vähentämiseen. Toimii siis silläkin rintamalla :D

Ei helvetti, tosissaan keskustelette täällä krapuloista ja särkylääkkeistä + tatskoista.

A) Tatuointia ei kannata ottaa jos on alkoholia ja/tai jotain muuta verta ohentavaa lääkettä kehossa (paracetamoli, ibuprofeeni jne..)

Syy: Verta tulee pirusti enemmän ja helpommin, vaikeuttaa tatuoijan työtä + voi vaikuttaa paranemiseen. Ja voi vaikuttaa kuvan lopputulokseen aikalailla...=/

Älkää nyt oikeasti viittikö popsia mitään lääkkeitä ennen tatuoimista. Hyvällä tuurilla vain pilaatte koko homman ja ihmettelen suuresti jos jossain studiossa oikein on tarjottu särkylääkettä ennen kuvan tekoa...

Jos kuvan haluaa, niin ihan rehdisti vaan selvinpäin jakkaralle istumaan ja kärsii sen, mitä kärsittävä on. Kauneuden eteen pitää nähdä vähän vaivaa.

Jos ei kestä sitä kipua, niin voi vetää lippalakin takaisin korville ja polkea kolmipyörällä takaisin kotia imemään tissiä =)

No näin minäkin sen järkeilin ja kasvaahan se muna ainakin sen 2 senttiä kun saa sanoa että kesti noin pitkän ajan ilman apuja:D Onkos sulla ankeuttaja muita kuvia ku nuo pienet tribaalit mitkä on tuolla profiilikuvassa?
Nimittäin ei kivusta juuri ole vara puhua jos on jotain 45min kuvia vain alla, 3 tunnin jälkeen alkaa se aika ,kun oikeasti rupeaa tekemään höpöä. Alle 2 tunnin kuvat ei tosiaan tunnu missään. No ehkä johonkin jalkapohjaan tai kylkeen tuntuis:D

No näin minäkin sen järkeilin ja kasvaahan se muna ainakin sen 2 senttiä kun saa sanoa että kesti noin pitkän ajan ilman apuja:D Onkos sulla ankeuttaja muita kuvia ku nuo pienet tribaalit mitkä on tuolla profiilikuvassa?
Nimittäin ei kivusta juuri ole vara puhua jos on jotain 45min kuvia vain alla, 3 tunnin jälkeen alkaa se aika ,kun oikeasti rupeaa tekemään höpöä. Alle 2 tunnin kuvat ei tosiaan tunnu missään. No ehkä johonkin jalkapohjaan tai kylkeen tuntuis:D

On mulla usko pois =) Olen itse askarellut tatuointien kanssa viimeiset pari vuotta ja nyttemmin siirtynyt oppipojaksi ja nähnyt matkanvarrella monenlaista sankaria ja melkoisen kirjon tatskoja.

Joo, se on hyvä kuulla.
Ajattelin jo että ei ole paljon vara kivunsietokyvyllä leijua jos on joku joku pieni kuva vaan jossain olkapäässä:D Hitto että olis tosiaan siistiä olla tatuointialalla töissä, harmi vaan että taiteellinen lahjakkuus ei kata edes tikku-ukon piirtämistä...

Joo, se on hyvä kuulla.
Ajattelin jo että ei ole paljon vara kivunsietokyvyllä leijua jos on joku joku pieni kuva vaan jossain olkapäässä:D Hitto että olis tosiaan siistiä olla tatuointialalla töissä, harmi vaan että taiteellinen lahjakkuus ei kata edes tikku-ukon piirtämistä...

Heh, näinhän se on.
Pitää muistaa, että jokainen käsittelee kipua eri tavalla. Yleensä miehet on niitä jotka eniten vinkuu ja naiset puree hammasta ja kestää =) En minäkään tatuoinnin ottajan roolissa hirveästi nautiskele =)

...One love :haart:

Mulle lyötiin reiteen kuva numero 2 (eka on ristiselässä) ja se ääriviivojen teko oli jotain ihan hirveää. Minä olin ajatellut pienessä päässäni, että kun reidessä on enempi rasvaa kuin selässä niin se ei sattuis yhtä paljon. I was so wrong. Yhteensä aikaa meni koko kuvaan n.2,5 tuntia josta yhden tunnin käytännössä nukuin, kun värityksiä tehtiin. Osan aikaa juttelin sermin takana olevalle kaverille ja muuten sitten tatskaajan kanssa. Lopussa sitten kun laitettiin valkoista väriä vielä korostukseksi niin sillon oli kyllä kans kipiä hetki. Puristelin penkkiä siinä tuskissani. Mutta aika nopeasti meni kyllä 2,5 tuntia. Ekassa ei mennyt kuin 45 minuuttia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom