Tatskat

Onko forkun sisäpuoli kiva paikka ottaa?:D Tuntuuko mehevältä?
Ei sillä että se vaikuttais päätökseen, marraskuun alussa tulee kuva, olen vain utelias:D

On:D Suorastaan kusin hunajaa kun oli niin upea fiilis. Siinä on tosiaan sellanen jännä juttu (ainakin mulla) että forkun sisäpuoli on huomattavasti herkempi paikka kuin se ulkosyrjä. Tarkoitan siis että kun mulle hakattiin kuva oikeeseen käteen niin kuvion vasen(lue:sisäsyrjä) oli huomattavasti kipeempi kuin oikea(ulkosyrjä).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla taas ei forkun sisäpuoli tuntunu oikeestaan yhtään. Eniten tossa kyynerpään lähellä sisäpuolella ku väritettiin. Jalkaan kun lyötiin, tai oikeastaan säären ulkoreunaan, niin tuntu muistaakseni eniten.

Mitäs meinaa kun on peukalonhangassa kolme pistettä kolmion muodossa? Törmättiin kerran tuolla tuntureilla ranskalaisiin vaeltajiin joilla yhdellä oli tuollainen tatuointi. Kiinnostaisi tietää, mutta ei jaksa nyt googlata.

Juu, suomalaisittain on "pummin merkit". Todella suosittu latinoiden keskuudessa, mutta näkyy ympäri maailman. Tarkottaa käytännössä siis, että on poikennut kaidalta tieltä. Vanhemmilla suomalaisilla linnakundeilla näkyy kanssa usein.

mulla taas ei forkun sisäpuoli tuntunu oikeestaan yhtään. Eniten tossa kyynerpään lähellä sisäpuolella ku väritettiin. Jalkaan kun lyötiin, tai oikeastaan säären ulkoreunaan, niin tuntu muistaakseni eniten.

Sama täällä, pohje oli tuskaisempi kuin sisäkäsi. Mutta yksilöllistähän tämä on. Forkun sisäpuoli kyllä on parantunut kaikkein nopeimmin.

Kun nyt ensimmäisen kuvan hakkauttamista harkitsen niin kyselisin että mihin Turussa kannattaa mennä kuva ottamaan? Valinnan varaa kuitenkin jonkun verran on

Löytyiskös jostain arkiston syövereistä sitä karppimiehen legendaarista karppia? On tainnut ukko ottaa kuvansa pois irssistä. Miksiköhän?

Löytyiskös jostain arkiston syövereistä sitä karppimiehen legendaarista karppia? On tainnut ukko ottaa kuvansa pois irssistä. Miksiköhän?
Oli muuten tämä karppimies kontiorannassa samaan aikaan armeijassa meikäläisen kanssa. Toi sinne välineet ja hakkas itteensä tuvassa leimoja.. Kyllä sai nauraa kun katseli itse "maestroa" työssään. Ihmetteli myös kun kukaan ei suostunut hänen tatuoitavaksi vaikka olisi ilmaiseksi hakannut.

Tässäpä yksi hänen taideteoksistaan.
Karppi

Oli muuten tämä karppimies kontiorannassa samaan aikaan armeijassa meikäläisen kanssa. Toi sinne välineet ja hakkas itteensä tuvassa leimoja.. Kyllä sai nauraa kun katseli itse "maestroa" työssään. Ihmetteli myös kun kukaan ei suostunut hänen tatuoitavaksi vaikka olisi ilmaiseksi hakannut.

Tässäpä yksi hänen taideteoksistaan.
Karppi

Tattista vaan...:kippis1: Juuri tota hain. Oisit ihmeessä ottanut kuvaa vaan. :D

100_.jpg

Aika helmi:D

E: kyseinen tatska siis bongattu täältä http://www.individualink.com/

Juu, suomalaisittain on "pummin merkit". Todella suosittu latinoiden keskuudessa, mutta näkyy ympäri maailman. Tarkottaa käytännössä siis, että on poikennut kaidalta tieltä. Vanhemmilla suomalaisilla linnakundeilla näkyy kanssa usein.

Kuullut olen että kolme pistettä peukalon hangassa on vasikan merkki. Eli rikollisjärjestöt merkitsevät petturit näin.

Kuullut olen että kolme pistettä peukalon hangassa on vasikan merkki. Eli rikollisjärjestöt merkitsevät petturit näin.

Wikipedia: "A tattoo of three dots in a triangle, usually found between the thumb and forefinger, or the bottom corners of the eyes, stands for "mi vida loca" ("my crazy life"), or the three major connections of El Salvador, Guatemala, and Honduras. Along with the pachuco cross, it is a popular "generic" tattoo among Latino teenagers, and may or may not be direct connection to gangs. The tattoo has also been adopted by Vietnamese teenagers, along with the similar interpretation of "tôi không cần gì cả" ("I need nothing")." - http://en.wikipedia.org/wiki/Criminal_tattoo

"In the southeast region of Turkey it is a symbol known as "Gormem, Duymam, Soylemem" meaning that "I hear nothing, I see nothing and I tell nothing"."

http://tattoo--piercing.blogspot.com/2007/10/three-dots-mi-vida-loca-tattoo-see-no.html

"The three dots in a triangle are also used as a protective symbol for hobos, sailors, and convicts, dövme tattoo known as "hobo dots." Among sailors it's a traditional tattoo to get on their first voyage."

http://www.anatoliatattoo.com/dovme.tattoo.dots.1.htm

Lisää löytyy googlesta hakusanoilla "three dots tattoo".

Uuuhhh, 1500€...

Hieno on. Nyt vaan rupesi jännittämään. Tarkoitus on ollut tuohon oikeaan olkaan/hartiaan vähän samantyylistä kuvaa ottaa, tosin ehkä hitusen pienempää ja ilman väriä. Tosin tuosta kuvasta on vähän hankala sanoa kuinka pitkälle kuva jatkuu yms. eli kuinka iso se oikeastaan on. Olin arvellut, että kuva maksaisi n. 600-800€ mutta ilmeisesti voi maksaa enemmänkin, pitää aloittaa säästäminen.

En myöskään ollut ajatellut, että hommaan menisi edes kymmentä tuntia. Mutta kai pitää varautua siihenkin, että tuolissa saa vierailla useammankin kerran.

No, nämä jutut kyllä selviää joulukuun alkuun mennessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom