tarvii kokoa! miten treenaa massaa?!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
47
Terve äijät!
Ensinnäkin aivan päälikkö sivut :rock: Nyt sit tarvitsisin vähän apuja. Eli pitäs saada muutama mukava lihaskoon kasvatus ohjelma, jotakuinkin bodaus ohjelmat ois mieleen. Olisin enemmän ku kiitollinen jos joku viittis mua hieman jeesailla. Toinen juttu miten on, onko toi DC treeni porukalla toiminut? Ja miten käytännössä toi venyttely heti sarjan jälkeen oikeen toimii, eixe hajota paikat?

käytäs hakuaton ohjelmas kans ja sit pääsääntö massaa haettaessa on et syö yli kulutukses ja 2-3g proteiinia/päivä.

wanna massa sanoi:
Terve äijät!
Ensinnäkin aivan päälikkö sivut :rock: Nyt sit tarvitsisin vähän apuja. Eli pitäs saada muutama mukava lihaskoon kasvatus ohjelma, jotakuinkin bodaus ohjelmat ois mieleen. Olisin enemmän ku kiitollinen jos joku viittis mua hieman jeesailla. Toinen juttu miten on, onko toi DC treeni porukalla toiminut? Ja miten käytännössä toi venyttely heti sarjan jälkeen oikeen toimii, eixe hajota paikat?
Jos niinq haluat treenata massaa ni kannattaa hakeutua tonne treeni ja ravinto puolelle koska siellä olis niinq enemmän tota bodi puolen treeniä... :rolleyes:

wanna massa sanoi:
Terve äijät!

Eiköhän tämä siirry aloittelijan osiolle. Tuosta DCstä sen verran, että treenaileppa ensin ainakin pari vuotta ennen kuin edes haaveilet sen tekemisestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom