Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
uga sanoi:Älkää nyt käsittäkö väärin; en äänestänyt Tarjaa, mutta..
Jos katsomme kapitalismin kehtoa, USAa, ja mitä se tekee maailmalla milloin missäkin, niin eipä kovin hyvältä näytä sekään touhu.. aina sotimassa, ja yleensä ilman järkevää syytä. En nyt halua aloittaa keskustelua USAsta, vaan sanoa että ei se äärikapitalismikaan aina muodosta mitään "axis-of-the-good":a. Mätiä omenia löytyy joka korista. Ihan sama kaivaako vasemmalta vai oikealta vai siitä keskeltä.
Juuri Suomessa ne mädimmät omenat ovat mielestäni siinä vasemmalla olevassa ISOSSA korissa.. :D
Neuvostoliitto sanoi:Mitenhän arvokas Pentin uusi 6v sopimus maskotin hommiin on? Ei kai tuota ihan pikkurahasta voi tehdä..
Keila sanoi:Miten niin?
IsoDino sanoi:Juu, mutta kai sinäkin sen ymmärrät, että ei se ole kenekään etu, kun työt siirretään ulkomaille. -> lisää työttömiä, lisää elätettäviä.
Halosen tai ainakin vasemmalla puolella olevilla on juuri se halu pitää työt suomessa, kun taas raharikkaat porvarit vie työt sinne missä saa parhaan voiton sijoituksilleen (edelleen ymmärrän yrittäjien/sijoittajien ajatuksen).
Mutta mitä hyötyä siitä on koko kansalle???? Työttömyys lisääntyy, verotus kiristyy, kun pitää elättää kaikki. Tai sitten juuri muututaan uudeksi venäjäksi eli ei annetakkaan köyhille mitään ja rikollisuus/köyhyys lisääntyy.
Elintärkeätä on pitää työt suomessa ja samalla(nousevalla, siis tupo nousevalla) palkalla suomessa, mutta miten tämä on mahdollista kiristyvässä kilpailussa??? Tätä ei ratkaise ainakaan porvarit.
IsoDino sanoi:Sauli Niinistö tunnusti jo häviönsä. Saamme jatkaa oikealla linjalla jälleen 6 vuotta. Tämä oli tietynlainen voitto kaikille työläisille ja työväen aatetta kannattaville sekä ay-liikkeille ym.
Puunhalaaja sanoi:Tämä ei ollut voitto pelkästään duunareille, sillä kapitalistina ja osakesijoittajana olin välittömästi koko kansan presidentin Tarja Halosen puolella toisen kierroksen varmistuttua.
Ja erittäin tyytyväinen olen lopputulokseen.:kippis1:
Multivita sanoi:Täällä on näköjään yleistä arvostella jonkun älynlahjoja, jos hän on ännestänyt eritavoin kuin itse.
Neuvostoliitto sanoi:Mitenhän arvokas Pentin uusi 6v sopimus maskotin hommiin on? Ei kai tuota ihan pikkurahasta voi tehdä..
Puunhalaaja sanoi:Tämä ei ollut voitto pelkästään duunareille, sillä kapitalistina ja osakesijoittajana olin välittömästi koko kansan presidentin Tarja Halosen puolella toisen kierroksen varmistuttua.
Ja erittäin tyytyväinen olen lopputulokseen.:kippis1:
Keila sanoi:Enemmän nuo arvostelut näyttäisivät johtuvan siitä että monet äänestävät ilman järkeviä perusteita. Tuskin se kovinkaan monia vituttaa jos joku äänestää eri ehdokasta mikäli hänellä on siihen jokin järkevä syy. Älynlahjojen arvostelu on mielestäni ihan kohdallaan jos äänestetään presidenttiä sillä perusteella että "no kun se on nainen" tai "kokoomuksen edustaja vetää välittömästi yleisen terveydenhuollon alas ja kyykyttää työläisiä ja vie vielä katonkin pään päältä."
Keila sanoi:Älynlahjojen arvostelu on mielestäni ihan kohdallaan jos äänestetään presidenttiä sillä perusteella että "no kun se on nainen" tai "kokoomuksen edustaja vetää välittömästi yleisen terveydenhuollon alas ja kyykyttää työläisiä ja vie vielä katonkin pään päältä."
Joo kyllähän sitä Ahon työreformi muistetaan. Tai siis ainakin minä muistan.mutu sanoi:Moni varmaan muistaa kun Aho ja kumppanit tätä vastaavaa yrittivät männä vuosina.
"Menestys syntyy vastakkainasettelun lopettamisesta, ei eripurasta jaVinho Tinto sanoi:Välillä tuntuu, että enemmän kuin Niinistöä tai Halosta Suomi tarvitsisi vähän sellaista solidaarista Suomi-henkeä. Yhteinen yritys tässä on kuitenkin kyseessä.
IsoDino sanoi:... nyt ainakin mulle riitti politiikka vähäksi aikaa taas.