Aika lailla demarit ilmeisesti vastaavat koko kansan tarpeisiin. Mitäs tässä jääkään enään muille? Kepu on ilmeisesti farmarien puolue ja sitten tämä Kokoomus...aivan niin Kokoomus on tietenkin epärehellisten yrittäjien puolue
Juuri tohon mun oma äänestyspäätös ratkesi, siis siihen että suuri osa vasemmistopuolueiden äänestäjistä tuntuu ihan oikeasti silmät kirkkaina uskovan, että kaikki Kokoomuksen kannattajat ovat rikollisia riistokapitalisteja. Toisaalta hehkuttavat Halosen suvaitsevaisuutta ja toisaalta ovat itse suvaitsemattomimpia ihmisiä maan päällä. Mä en ainakaan ole saatana mikään riistoporvari enkä ainakaan rikollinen sellainen, rehellistä työtä ja opiskeluja oon sen sijaan tehnyt senkin edestä.
Itse vaalitulokseen en ole kuitenkaan kovin pettynyt (ainoastaan siis siihen, millaisilla perusteluilla ja argumenteillä vaali ratkesi), sillä uskon oikeasti Tarjan olevan varsin älykäs, pätevä ja edustava keulakuva Suomelle. Aikamoisen liioiteltua on väittää, että Tarjan kaudella Suomessa on asiat menneet päin helvettiä ja että Tarjan uudelleenvalinnan tähden tämä maa jäisi esim. Viron jalkoihin.
Mun mielestä meillä on kaikista ongelmista huolimattakin hieno maa. Ja sen verran isänmaallisuutta ainakin mussa on, että en varmasti täältä ainakaan rahan tähden ulkomaille muuta, en vaikka miljoona muuta Sauli-fania niin tekisi.
Välillä tuntuu, että enemmän kuin Niinistöä tai Halosta Suomi tarvitsisi vähän sellaista solidaarista Suomi-henkeä. Yhteinen yritys tässä on kuitenkin kyseessä.