Pelles sanoi:
edelleenkään ei tee toisesta ihmisestä yhtään sua idiootimpaa äänesti hän sitten ketä tahansa ja millä perusteilla tahansa..
Heh, juupas eipäs...eipäs juupas...niinpä.
Edelleenkin selitätkö, mitenkä on fiksua äänestää Halosta vaikka sillä perusteella, että haluaa Suomen liittyvän NATO:oon mitä pikimmiten? Ja kyllä, tämä nyt on ihan sua varten väännetty siitä ratakiskosta, kun ei näytä menevän jakeluun.
Ja edelleenkin noi ylläolevat on paskoja perusteita äänestää sekä ihmiset, jotka noiden perusteella äänestää on mun mielestä ihan vitun idiootteja
tässä suhteessa. Se, että ootko muuten joku ydinfyysikko tai Mensan jäsen ei mua vois vähempää kiinnostaa, koska äänestyskäyttäytymisestä se ei ainakaan näy.
Kivahan näistä on jeesustella ja esim. sun esittää jotenkin suvaitsevampaa tai korrektimpaa, mutta aika naiiviahan toi "kaikki syyt on hyviä syitä äänestää" -tuuba on.
Mä nyt väännän vielä toisen esimerkin tosta ratakiskosta, kun veikkaan, että et sä tätä suostu hyväksymään vaikka mikä olis. Otetaan toi Niinistö lakkauttais ilmaisen terveydenhuollon ja koulutuksen esimerkki. Ja tätä on jotkut ihan vakavalla naamalla väittänyt. Se nyt on
typerä väite kahdestakin eri syystä:
1) Niinistö ei tälläista itse edes halua tehdä eikä ole sellaista missään esittänyt.
2) Vaikka haluaiskin niin presidentti siihen ei pysty.
Ja jos joku nyt jää arpoon jotain mahdollisia välillisiä vaikutuksia vaikkapa eduskuntavaaleihin, niin varmaan lohduttaa tieto, että noita ylläolevia asioita ei mikään puolue tässä maassa aja. Eli kyllä noi vitun kaukaa haetut mutu-syyt on vaan silkkaa typeryyttä, eikä siitä inttämällä päästä mihinkään.