Tarja Halonen - Suomen Tasavallan Presidentti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi hyvää päivää miten on Niinistön kannattajat ottanut pultit tilanteesta :lol2:

Presidentillä ei ole mielestäni paskan väliä noihin asioihin mihin monet ovat nyt juuttuneet,.. Itse en äänestänyt kun mieleistä kaikissa ehdokkaisssa tuntu olevan jotain mätää :lol2:
Niinistö -> X-files cancer man, kuolevan näköinen ketjupolttaja
Halonen -> tyylitön lässyttävä muumimamma
Vihreiden edustaja (en muista edes nimeä :lol2: ) -> hyi mikä kireenolonen harakka
Pääministeri -> vanha jäykkä paska, menis jo eläkkeelle
olikos siellä vielä muita :eek:

Ostaisitko käytetyn auton keltään ehdokkaalta? :lol2:

ps. anteeksi monet hymiöt, on tää vaan niin hupaisaa..

ps2. odotan mielenkiinnolla eduskuntavaali threadia :)

Nyt on yö nukuttu ja uusi päivä aloitettu. Mieli on ikävä kyllä edelleenkin apea. Eihän tästä vaalituloksesta mitään konkreettista seuraa itselleni tai firmalleni mutta vaikuttaa yleiseen tulevaisuudenuskooni. Olo on vain se, että tämä maa tulee häviämään :(

Mielialaani ei myöskään nosta, se että Halonen ilmoitti aamu-uutisissa ryhtyvänsä toimimaan enemmän arvojohtajana. Ajatus puistatti ja nosti minulta piikit pystyyn. Tarja Halonen ja hänen lähipiirinsä eivät vain edusta millään tasolla minun arvojani. Halonen ei ole arvojohtajani enkä pysty ajattelemaan häntä edes presidenttinänikään... Sad day.

Siellä sanotaan suunnilleen niin että Suomen kansaa edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta JOKA SÄÄTÄÄ LAIT.
...
Nykypäivän Suomessa presidentti on enemmän mielipidevaikuttaja
Totta. Itseäni kuitenkin kapitalistisikana ärsyttää se, että tyhjillä lupauksilla ja uudenvuodenpuheilla saadaan vasemmistolle lisää kannatusta. Syytellään mm. Kiinailmiöstä "ahneita" yrittäjiä vaikka syy tähän löytyy omasta politiikasta ja ajamasta verotuskäytännöstä. Lopuksi kiitetään vielä niitä Suomessa pysyneitä yrittäjiä, joiden verotus on 60% palkasta, haukkumalla ahneiksi tuloerojen kasvattajiksi - onhan se joltain aina pois!. Kyllä presidentti vaikuttaa politiikkaan, lähinnäkin juuri mielipiteiden kautta. Se kun saa pikkasen normaalia vaalimainontaa enemmän julkisuutta.

No.. Enemmän ääniä saanut kuitenkin voitti.

Fatso sanoi:
Voi hyvää päivää miten on Niinistön kannattajat ottanut pultit tilanteesta.

Ei tässä nyt mitään pulttia oteta. Tarja Halonen sai vaaleissa enemmän ääniä ja sillä sipuli. Sauli Niinistöllä oli selkärankaa onnitella reilusti heti vaalituloksen selvittyä. Myös minä onnittelen vaalien voittajaa ja toivon että hän kiinnittää huomiota niihin asioihin joita Niinistö nosti esille kampanjan aikana.

Nyt jos koskaan Kokoomus-Jugendin kannattaa näyttää tuulipukukansalle esimerkkiä eikä enää lähdetä mihinkään loanheittoon! ;)

littledragon67 sanoi:
Nyt on yö nukuttu ja uusi päivä aloitettu. Mieli on ikävä kyllä edelleenkin apea. Eihän tästä vaalituloksesta mitään konkreettista seuraa itselleni tai firmalleni mutta vaikuttaa yleiseen tulevaisuudenuskooni. Olo on vain se, että tämä maa tulee häviämään.

Mielialaani ei myöskään nosta, se että Halonen ilmoitti aamu-uutisissa ryhtyvänsä toimimaan enemmän arvojohtajana. Ajatus puistatti ja nosti minulta piikit pystyyn. Tarja Halonen ja hänen lähipiirinsä eivät vain edusta millään tasolla minun arvojani. Halonen ei ole arvojohtajani enkä pysty ajattelemaan häntä edes presidenttinänikään... Sad day.

Suomi on voittaja. Me selvittiin kansalaissodasta ja me selvittiin toisesta maailmansodasta. Me selvittiin myös suomettumisen aikaisista rähmälläänolon vuosista ja pankkikriisistä.

Nyt on kaikki edellytykset jatkaa sitä kansainvälistymisen ja rahamarkkinoiden vapauttamisen linjaa jota Sauli Niinistökin on edistänyt pankkimiehenä ja valtiovarainministerinä ollessaan. Työvoiman vapaa liikkuvuus EU:n alueella ja sitä rataa. Halonen puhuu globalisaatiosta - sama asia. :)

IsoDino sanoi:
Saamme jatkaa oikealla linjalla jälleen 6 vuotta. Tämä oli tietynlainen voitto kaikille työläisille ja työväen aatetta kannattaville sekä ay-liikkeille.

Miten tämä oli voitto kaikille työläisille kun ne loputkin työpaikat uhkaavat hävitä Suomesta muihin maihin? Mä sanoisin että vaalitulos oli voitto tuulipukukansalle joka ei enää usko sellaisiin asioihin kuin koulutus ja työnteko. :wall:

littledragon67 sanoi:
Eihän tästä vaalituloksesta mitään konkreettista seuraa itselleni tai firmalleni mutta vaikuttaa yleiseen tulevaisuudenuskooni. Olo on vain se, että tämä maa tulee häviämään :(

Tuskinpa tuo tulos vaikuttaa omiin tahi hallitsemiini firmoihin paskan vertaa, kasvu jatkuu mukavasti kuten Halosen ekallakin kaudella, tosin minulla ei ollutkaan mitään kuvitelmia presidentin vaihdon autuaaksi tekevästä vaikutuksesta.

Demokratiassa kun eletään, niin pakko se on hyväksyä voittaja, vaikka se olisikin vain parin prosentin voittaja. Antaa Halosen jatkaa maailmalla matkailua ja tärkeiden ihmisten kanssa seurustelua ja koitetaan pitää tää maa ruorissa. Moni asia, mihin olen pettynyt, tulee vaan nyt jatkumaan.... Suomi keskittää enemmän huomiota kehitysmaihin kuin itseensä.... pakolaisia otetaan lisää ja lisää vaikka ei tiedetä oikein, että mitä niillekään tehtäisiin, joita on jo otettu....

Jansku sanoi:
Perseelleenhän se vaali meni, mutta tämähän oli todennäköisin skenaario.

Näinhän se. olin jo tottunut siihen ajatukseen, keski-ikäisten/vanhojen naisten äänillähän Halonen taas valitaan, Saulilla olisi pitänyt olla 100% nuorten/nuorten miesten kannatus, jotta olisi tullut valituksi, mikä on väestötilastojenkin valossa vähintäänkin epätodennäköistä. Kansa sai sellaisen presidentkin kuin itsekin on, keski-ikäinen pyylevä, mitäänsanomaton nainen, punainen lyhyt hiusmallikin on aikahyvin edestettuna tyyppi Halos äänestäjien joukossa. se että Tavja väittelyissä sekoili ja hermoili, toi vaan lisää sympatia pointseja noilta hengenheimolaisilta.

Vatsatanssi ja palestiina kunniaan, no ainaskin venäjän TV:n katsojalla tullee olemaan hauskaa, kun näytetään kuinka Putin hymyilee kiusaantuneesti Tavjan nyppiessä jotain hänen puvustaan...дояарка что дояарка....

Percele sanoi:
Kasvu jatkuu mukavasti kuten Halosen ekallakin kaudella.

Niin, tämä riippuu siitä onko takataskussa SDP:n jäsenkirja ja minkä kaupungin alueella toimitaan. On selvää että demarit pyörittävät suurinta osaa Suomen kunnista ja ainahan "toveria" autetaan.

Noin suuressa mittakaavassa on kyllä nähtävissä se että jos Suomen palkkaverotus ei muutu niin ihmiset lähtevät muualle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
protsku sanoi:
Niin, tämä riippuu siitä onko takataskussa SDP:n jäsenkirja ja minkä kaupungin alueella toimitaan. On selvää että demarit pyörittävät suurinta osaa Suomen kunnista ja ainahan "toveria" autetaan.

Ei ole, mä jätän politiikan niille joille on liikaa vapaa-aikaa. Ymmärsin että Suomen kuntia pyörittää agraarisosialistimafia eli Kepu. Noh, veronmaksajat niillekin palkan maksaa...

protsku sanoi:

Noin suuressa mittakaavassa on kyllä nähtävissä se että jos Suomen palkkaverotus ei muutu niin ihmiset lähtevät muualle.
No älä nyt isomies jaksa, ihme on-off-asenne ukolla. Nitsku tuolla aiemmin hyvin kiteytti asiat joten tää habitus vois vähän rauhottua. Niin ja itse käyn äänestämässä vasta kun sopiva ehdokas tulee.:rolleyes:

Enemmistö suomalaisista vaan näköjään haluaa jatkaa tutussa ja turvallisessa muumimamma-meiningissä. ei vaan tajua. Ei sitä istuvaa pressaa näköjään kovin helposti saa pallillta tiputettua.

Paukkurauta sanoi:
Mike, vaikutat hyvältä ja isänmaallistelta mieheltä. Sinuna en morjestaisi punaisia :D :kippis1:

Mites tuon kielen kanssa sitten? Pitäisikö pidättäytyä vallan bättre folkke ruotsissa? Ettei vaan luulla punikiksi...Eikun hihanauha päälle ja Mannerheimein malja, skål! :hyper:

Joo Tarja meni ja voitti. Tämän päivän lehdessä oli noista äänien jakautumisista. Kummasti tuo Niinistö sai enemmistön äänet noissa varakkaimmilla seuduilla, eli Espoo, lauttasaari, kulosaari yms. Halonen ruletti nuo tavisten seudut sitten :) . Tavikset voitti :D

protsku sanoi:
Miten tämä oli voitto kaikille työläisille kun ne loputkin työpaikat uhkaavat hävitä Suomesta muihin maihin? Mä sanoisin että vaalitulos oli voitto tuulipukukansalle joka ei enää usko sellaisiin asioihin kuin koulutus ja työnteko. :wall:

Selkäranka natisee. Pitää vaan olla ihan hissukseen ja jatkaa rahan kantamista sossuun/työkkäriin. En toki halua pitää tuulipukusosialisteja em. toimistoissa jonottamassa, vaan päästää heidät ostarille kaljaa litkimään ansaitsemillaan tuloilla(ni).

Valkea hihanauha on kaapissa viikattuna Marskin ryyppy -pullon vieressä. Sinne katse ajoittain eksyy, haikeana.

training_addict sanoi:
Sulla on ihme oletus, että kaikki Tarjaa äänestivät äänestivät "oikein" ja kaikki Saulia äänestävät äänestivät oikein. Ei todellakaan äänestäneet. Jaa mitenkä niin? No ihan sillä perusteella, koska sitä tietoa on kaikilla rajallinen määrä ja ne äänestysperusteet mitä ihmeellisempiä. Äänestän naista. Just.

osoittaa taas sun tyhmyyttäs.. ei se tee siitä toisesta ihmisestä sua idiootimpaa, on sen äänestys peruste mikä vaan..!! :rolleyes:

äänestin niinistöä ite mut kieltämättä ku näitä ylimielisiä niinistö fanaatikkojen tekstejä lukee niin ihan oikein teille että halonen voitti!! :lol2:
niin paljon mua ei kiinnosta toi presidentti touhu et jaksasin olla harmissani tarjan voitosta..

Kakku sanoi:
Itse käyn äänestämässä vasta kun sopiva ehdokas tulee.

No just joo. Ei sitten kannata tulla tänne foorumeille itkemään vaalitulosta jos on itse niin avuton ettei käy edes äänestämässä!

Samalla kun liityit nukkuvien puolueeseen menetit puheoikeuden vaalien lopputuloksen suhteen. Muista se.

Ja kyllä muutenkin ihmetyttää tuo alhainen äänestysprosentti. Jos Halonen olisi saanut noin 50.000 ääntä vähemmän ja Niinistö vastaavasti noin 50.000 ääntä enemmän niin meillä olisi uusi presidentti. Nythän äänioikeutetuista noin 1.000.000 jätti äänestämättä. :wall:

DayOne sanoi:
Nyt kyllä opiskelijat hävisi. Itse olen opiskelija joten harmittaa.
samaa mieltä.
valitettavasti tulos oli se minkä odotinkin sen olevan :(
aattelin että jos ennokkoäänet on 52-48 tai vähemmän niin sitten voi olla tsäänssit,mutta kun ennakkoäänet pamahti ruutuun niin homma oli sillä selvä

E: tässä välissä haluaisin kiittää training_addictia loistavista postauksista :worship: :kippis1:

Back
Ylös Bottom