Tappajakissa kävi kimppuun!

Ikä
41
farmiankka kirjoitti mm. näin threadissa; Isojen koirien omistajat huomio.. " Vetoankin kaikkiin isojen ja vaarallisten koirien omistajiin, että ne pidettäisiin hallinnassa, eikä tarpeettomia hyökkäyksiä pieniä koiria kohtaan enää tapahtuisi, koska monille koira on yhtä rakas kuin vaikka perheenjäsen. "

Minä vetoan omalta osaltani siihen, että kakki tappajakissat :curs: on pidettävä kiinni, pannassa ja hihnassa, ja omalla pihalla! Tämän sanoo jo Suomen laki, että kissa ei saa tulla oman kotiportin ulkopuolelle irrallaan. Eikä mikään eläin saa käydä ihmisen taikka toisen eläimen kimppuun!

Tässä minun tarinani eiliseltä..

Käytin koiraani vielä lähipuistossa oman lenkin jälkeen, ja käveltiin ihan rauhassa tiellä, niin yhtäkkiä kissa hyökkää yhden talon pihalta, ja suoraan kohti koiran kuonoa! Onneksi tajusin heti kääntyä ympäri ja suojata koirani pään, ettei kissa päässyt koiran kuonoon käsiksi! Mutta sitten se vampyyrikatti kävi suoraan pohkeeseeni kiinni!! Sain sen kuitenkin potkittua irti jossain vaiheessa. Isäni näki tilanteen kauempaa ja juoksi apuun, ja sai ajettua kissa tiehensä!
Suoraan, niin kuin jostain friikistä kauhuleffasta karannut se tappajakissa!

Sain syvät puremahaavat pohkeeseen, ja lihaksessa tuntuu kovaa painetta kokoajan. Tänään kissan aikaansaannoksia piti käydä näyttämässä lääkärille. Haavat eivät ole tulehtuneet, vielä. Turvotus ja mustelma ovat pahan näköisiä. Kun eläin pääsee puremaan lihaksen kohdalta, niin lihas saa ruhjeita, ja sen takia puremakohta on kipeä.
Lääkäri totesi, että kahdesta kolmeen päivään pakollista saisaslomaa on nyt edessä. Jalkaa ei saa rasittaa milläänlailla. Paraneminen kestää kahdesta kolmeen viikkoa.
Minulla on oikeus saada sairaspäivärahaa, joko tappajakissan omistajalta, tai sitten oikeuden kautta. Kissan omistaja ei noteerannut tapahtunutta millään tavalla.

Kissasta pitää tehdä rikosilmoitus poliisille. Ja mahdollisesti myös ilmoitus pahoinpitelystä. ( Tiedän, kuulostaa aika älyttömältä.)
Eläinlääkäri totesi ihan saman. Eli välittömästi ilmoitus poliisille.

Ajatelkaapa, jos siinä olisikin ollut pieni lapsi koiransa kanssa. Siinä olisi varmaan henki lähtenyt, jommalta kummalta.
Se samainen katti ja sen "rikostoveri" ( niillä tappajakissoilla on varmaan joku vampyyriliitto ) kävivät naapurin koiran kimppuun myös tässä muutamia päiviä sitten. Ja molemmat kissat hyökkäsivät yhtäaikaa! Aivan älytöntä!

Minulla oli vielä toppahousut jalassa, kun kävin lenkillä, ja se kissa puri niistä läpi! Luoja sen kissan ilmettä, kun se hyökkäs sieltä pihalta! Hirveä sähinä vain kuului, ja hampaat näkyi!
Onneksi koiralle ei käynyt kuinkaan, kun onnistuin suojamaan heti koirani pään, ja kissan irti koiran turkista. Koiralla kun on muutenkin jo tassu paketissa viikonloppuna yleisellä pyörätiellä lasinpalasten päälle astuttuaan.. No nyt on sitten sekä emännällä, että koiralla tassu paketissa.

Ihan älytöntä! Ei uskalla enään mennä omaa kotitietä pitkin toiseen suuntaan ollenkaan! Pitää varmistaa ensin, ettei vaan näy tappajakissoja missään, ja sitten juosta täysillä koiran kanssa päinvastaiseen suuntaan tietä, ennen kuin uskaltaa kävellä rauhallisemmin..

Että Oulussa liikkuu sitten tappajakissoja..:rolleyes: Kannattaa varoa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No perkele. Pitää ruveta varomaan kissoja. Sattuu viel yks naapuri pitämään kissaansa vapaana ulkona.
Ja pieni koira kuuluu perheeseen, joten pitääkin ruveta olemaan tarkkana.
sinä päivänä kun se naapurin kissa rupee sähisemään mulle tai koiralle, niin se on varma, että kissa saa kyytiä. :evil:

Totaah... kissan purukalusto on huomattavasti heikompaa tekoa kuin koiralla ja yleensähän nuo kynsiä puolustukseen/hyökkäykseen käyttävätkin. Kuulostaa vaan uskomattomalta, että kissa olisi saanut noinkin jykevästi hampaansa lihaan kiinni? Ehkä sä vaan oot itse niin misu, että katti koki asemansa uhatuksi... :rolleyes: :D :nolo:

t. Kissat on jees.

Joo ei muuta kuin käyt tekemässä sen rikosilmoituksen kyttikselle. Aikoinaan eräs koira hyökkäsi kimppuuni ja puri pohkeeseen. Koira oli vapaana emäntänsä kanssa. Muija vähätteli tilannetta, eikä tarjonnut mitään korvauksia tai edes anteeksipyyntöä. Otin sitten nimen ylös ja menin kyttikselle tekemään rikosilmoituksen. Lopputuloa: muija sai sakot ja koira lopetetaan seuraavasti hyökkäyksestä. (taitaa muuten olla dogi jo mullan alla vanhuuttaan)

Eli olis kannattanut tädin pyytää anteeksi niin olisi jäänyt sakot saamatta. Rupes vaan niin paljon vituttaan sen asenne, että kävin siksi kyttiksellä tekemässä ilmoituksen. Uskomattomia luupäitä noi eläinten omistajat!

Että Oulussa liikkuu sitten tappajakissoja..:rolleyes: Kannattaa varoa.. [/B][/QUOTE]

Missä päin Oulua tämä tapahtui? Voisin käydä tervehtimässä
kissiä iltalenkillä, parin saksanseisojan kanssa. Ne kun tykkäävät
kisseistä ja vielä niin kovasti. ;)

Originally posted by MissFlightattendant

Lääkäri totesi, että kahdesta kolmeen päivään pakollista saisaslomaa on nyt edessä. Jalkaa ei saa rasittaa milläänlailla. Paraneminen kestää kahdesta kolmeen viikkoa.

:itku: En mä saanu ikinä koulusta sairaslomaa. On se niin väärin. Kun mä olin joku 10-12v, niin meillä oli ihan skitsahtanu kissa. Joka päivä sai pelätä et se käy päälle. No, ei siinä mitään, kaikkeen tottuu eikä sitä edes lopulta huomannu tossa jalassa roikkumassa ja puremassa. Onneks hävis johonkin, eikä oo sen jälkeen näkyny.

Originally posted by Wildemar
Kuulostaa vaan uskomattomalta, että kissa olisi saanut noinkin jykevästi hampaansa lihaan kiinni?

Kyllä voi saada. Pari kertaa itsellä tullut aika kivat haavat.

Kissoilla on kumminkin hiukan terävämmät kynnet ja hambit kuin koiralla.. Aika vittumaista jälkeä tekevätkin, joskin harvoin hengenvaarallista... Elleivät sitten ole sivelleet hermomyrkkylöistä kynnenpäähän:)

Pakko nauraa:lol2:

oli niin hulvaton tarina..."tappajakissa raateli pohkeeni"..eiku ei sillä etteikö tosi tai etteikö pahasti ois käyny...näin kissan omistajana se on vaan niin uskomatonta:piis:

"Tappajakissa raateli pohkeeni" kuulostaa 7 päivää -lehden keskiaukeaman jutulta. :D
No joo, toivottavasti kissan omistaja saadaan pölkylle tästä.

Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta että kissa sais purtua toppahousujen läpi, ja vielä lihaan asti. Itsellä on 2v kollin rötkäle, ja leikkiessään se saattaa purra ja lujaa. Mutta ei se saa hampaita läpi edes mun ihosta...
Kynnet kyllä on yhtä terävät kuin neulat. Ja tosi on että koiralta silmät puhkeaa jos kissa ehtii räpätä kynnellä...

Oli lemmikki mikä tahansa, se on pidettävä kiinni. Kissoja, samoin ku koiriakaan ei saa päästää paskomaan ja kusemaan toisten pihoille. Saatikka sitten hyppimään ihmisten päälle.

Toivottavasti ei ollut mun kissa ( :haart: ).
Tuossa tilanteessa olisi pitänyt tehdä se mikä mulla on ollu jo pitkään toiveena:
testata kuinka hyvin kissa/pieni koira lähtee kun vastapalloon monottaa. :D
:kuvia:

Siinä vaiheessa kun mikä tahansa neljällä/kahdella jalalla liikuva hampaat ja kynnet omaava eläin hyökkää mun jalkaan niin ei muuta ku kenkä heilumaan tilanteen vaatimalla voimakkuudella. Eli itsepuolustus on sallittua myös eläimiä kohtaan... Joskus kauan sitten kun olin kesätöissä postinkantajana tuli kyllä vaikka millasta karvaturria jalkaan kiinni. Tapana oli että kenkää vaan ja posti ojaan tai nurmikolle mutta ei laatikkoon ennenkuin turri on kiinni... :david:

John R, totesit itsekin, että LEIKKIESSÄÄN kissasi ei saa hampaitaan läpi ihostasi. Se tietää, että nyt leikitään.. ;) Meidän kissa on ihan samanlainen, leikkiessään puree lujaa, mutta tappaessaan hiiriä ja lintuja se _raatelee_. Ei se toppahousujen läpi pureminen taida olla mikään kova saavutus kissapedolta.

Isäni näki tilanteen kauempaa ja juoksi apuun, ja sai ajettua kissa tiehensä!

Ajatelkaapa, jos siinä olisikin ollut pieni lapsi koiransa kanssa.

SuPaHdadiii!!1

no eix siin olluki....

Originally posted by WhiteExorcist
Pakko nauraa:lol2:

oli niin hulvaton tarina..."tappajakissa raateli pohkeeni"..eiku ei sillä etteikö tosi tai etteikö pahasti ois käyny...näin kissan omistajana se on vaan niin uskomatonta:piis:

Naura ihan vapaasti.. On tässä itsekkin hiukan naurettu tuolle tapahtuneelle, kun on niin uskomaton juttu! Sen kissan ilme jäi kyllä mieleeni sillä hyökkäyshetkellä!..Oli sen verran rajun näköinen sähinänsä kanssa! :evil:

Tuon naapurin koiran ja sen omistajan perässä se katti oli juossut monia kymmeniä metrejä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom