Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
8 sivua asiaa tappajakissoista, tän oon ihan täysin missannu, kiitos Vergil!
ihmiset ne vasta sairaita onkin. Ajatellaan olevansa mahtaviakin olentoja, muttei tajuta sitä että keskivertoihmisen mieli tuottaa pahoja ajatuksia joka päivä ja jopa sille ihan läheisimmällekin ihmiselle vittuillaan, ja käyttäydytään muutekin täysin sopimattomasti kaikkea ja kaikkia kohtaan... On itsetutkiskelun paikka varmaan ihan jokaisella tämän suhteen.
Ihmisetkö eivät käy kimppuun kun niille vittuilee? Missäköhän pahvilaatikossa oikein elät? Ihmisten empaattikyvystä... No, kai sitä joiltakin löytyy.Olet vertailevinasi ihmistä muihin eläimiin, mutta keskityt vain ihmiseen. Siinä, missä huonompikäytöksiset ihmiset vittuilevat muille, niin eläin jo puree tai käy kimppuun. Ihminen on poikkeuksellisen rauhallinen ja empaattinen eläin. Empatiaa ei edes löydy kovin monelta lajilta. Ihminen on myös ainoita lajeja, jotka ovat huolestuneita toisten lajien hyvinvoinnista.
Ihmisetkö eivät käy kimppuun kun niille vittuilee? Missäköhän pahvilaatikossa oikein elät? Ihmisten empaattikyvystä... No, kai sitä joiltakin löytyy.
Samaa mieltä. Tosin äsken keitti yli kun menin koirani kanssa lenkille ja yksi vatun katti taas sähisi ja seurasi omaa elukkaani perässä kuola kurkussa. Toki äkkijarkku ja suunnaksi takavasen mutta seuraavalla kerralla mä otan katista yksinkertaisesti kiinni ja revin sen kahtia toimittaen suolet, tassut ja muut jätteet naapurin postiluukusta takaisin kotiin. Oppii stanan hippi pitämään petonsa kurissa. Onneksi se on jo niin vanha että kuolee kohta ilman ulkoista toimintaa. Mun koiran päälle ei käydä!..*kele..
Ihmisetkö eivät käy kimppuun kun niille vittuilee? Missäköhän pahvilaatikossa oikein elät? Ihmisten empaattikyvystä... No, kai sitä joiltakin löytyy.